XXL Nutrition

Niet luisteren naar de politie? 7 kogels in je rug..

dat kan inderdaad zo zijn, heb ik toch nergens ontkend? mijn originele post was:

ik snap niet wat je probleem is. Ik beweer nergens dat hij effectief niet goed in zn bol is, ik beweer nergens dat zijn acties niet "terecht" zijn kunnen geweest, ik zeg enkel dat voorbarig uitspraken maken zoals patrickvh deed kort door de bocht is en geef een alternatief als mogelijkheid:rolleyes:

Jij was de idioot die "Dus jij weet precies wat een agent wel en niet mag? Ook de uitzonderingen, etc?" typte als reactie op deze post van me:
Dat vetgedrukte klopt gewoon, jij was degene die deed alsof ik meteen er vanuit ging dat de agent 'buiten het boekje' gegaan was, wat NERGENS in mijn posts af te leiden is:eyes:
Nooit een discussie gevoerd zo te zien. Je quote iets en reageert dan op iets ouds en onbelangrijks. Als je even kunt focussen op de kern en niet de onbelangrijke dingen dan zou ik dat waarderen.

Wat is er idioot aan een vraag te stellen? Kijk als je nu moet gaan beledigen, omdat je het spoor bijster bent kun je beter stoppen of niet?

Tevens mijn laatste reactie op jouw posts in dit topic.

Oh nu beweren dat je het wel door had terwijl je er net nog uiterst serieus op in ging.
Nee ga ik helemaal niet vanuit, er zal altijd een reden zijn, maar wellicht geen goede gerechtvaardigde.
Ik kan me in ieder geval er geen voorstelling bij maken waarom iemand met zijn rug naar je toe zo gevaarlijk is dat dat gevaar uitgeschakeld moet worden :)
waar precies?:eyes:
Meteen "Niet luisteren naar de politie? 7 kogels in je rug.." roepen en ervan uitgaan dat het een mentaal gezond iemand is die zomaar even besluit iemand in zn rug te schieten omdat hij een machtsgeile agent is, voordat er ook maar enige andere informatie beschikbaar is, is een beetje kort door de bocht.
waarna ik je posts quotte van "hij verdient een bloempje" en er onder zette "tis dus wel duidelijk genoeg "wat jij vindt""
dat vetgedrukte is praktisch een sarcastisch synoniem voor "er was geen goede gerechtvaardigde reden":)

Jij bent gewoon uit het niets beginnen aannemen dat ik niet door had dat het sarcastisch was, terwijl geen enkel van mijn posts dit uitwezen:rolleyes:

Kan natuurlijk ook een gebrek van inzicht zijn van mij, ik ben immers geen ubermensch met de wijsheid in pacht.. :)
kan je idd niet veel aan doen:)
Feit is dat jij je verdict meteen al uitspreekt op basis van een belachelijk uberbiased k*tartikel, wat verre van journalistiek te noemen is:roflol:

"Patricia grijpt haar gouden naamkettinkje om haar hals vast. ,,Van Mike gekregen. Voor hij de hondjes uitliet, zei hij nog: schatje, ik hou van je. Ik ben zo terug. Hij is nooit meer thuisgekomen.""

"Haar ogen zijn rood en opgezwollen. Vanaf het balkon op de tweede etage van haar appartement aan de Fazantstraat in Rotterdam-Zuid heeft ze zondagavond urenlang naar de witte tent van de recherche staan staren."

Is dit nieuws of de laatste nieuwe aflevering van Mooi en Meedogeloos?:roflol: kan je nagaan hoe betrouwbaar dat getuigeverslag was;)

Als je met dat laatste sarcasme bedoelt met een kern van waarheid, dan ja.
Ik heb inderdaad niet heel veel vertrouwen in een organisatie dat eigen reputatie voorop stelt en zo nodig feiten naar voordeel verdraaid.
de organisatie "politie" en individuele agenten zijn 2 volledig verschillende zaken;)

Lijkt je waarschijnlijk? Je moet is wat minder gokken Angelus.
Ben nu wel benieuwd naar die zogenaamde aard van mijn topics, vertel eens wat is die aard?
Of wat is mijn aard? kom eens met een profielschets. :D
net eens je topicgeschiedenis doorbladerd en het is voornamelijk anti-europa meuk, daar heb ik niet zoveel op tegen. Zal die indruk dus gewoon gekregen hebben vanwege je reacties op politie-gerelateerde incidenten de afgelopen jaren, geen zin om al die topics nog eens op te zoeken.
Maar het is wel duidelijk dat je zowieso je oordeel al klaar hebt vooraleer er ook maar enigszins betrouwbare info beschikbaar is, zie maar gewoon al in dit topic.
Als je zoiets uberhaubt een "aard" kan noemen, is dat wat ik jouw aard zou noemen:)

en kan je lezen? ik zei "onwaarschijnlijk":) nu weet ik waar dat "misverstandje" over het begrijpen van je sarcasme vandaan kwam:eyes:

Klinkt als een rasechte pauper. Beetje overdreven misschien maar ach, ruimt wel op.

++

Rotterdam zuid, fanatiek Feyenoord supporter, al vaker in de clinch gelegen omdat iemand het zelf nodig vindt zich niet aan regels te houden die voor iedereen van toepassing zijn....

Klinkt allemaal als een puzzel dat behoorlijk in elkaar past.

Nooit een discussie gevoerd zo te zien. Je quote iets en reageert dan op iets ouds en onbelangrijks.
kan je lezen?

Mijn post begon met "dat kan idd zo zijn", maw ik erkende je punten die in de quote stonden;)
Als je even kunt focussen op de kern en niet de onbelangrijke dingen dan zou ik dat waarderen.

Wat is er idioot aan een vraag te stellen? Kijk als je nu moet gaan beledigen, omdat je het spoor bijster bent kun je beter stoppen of niet?

Tevens mijn laatste reactie op jouw posts in dit topic.

punt, ik was inderdaad degene die er een negatieve connotatie achter aannam. Was ik hier soms verkeerd in en vroeg je het puur uit nieuwsgierigheid ipv een poging om me te "kleineren"?
Indien ja: mijn excuses:)

goede politie

opruimen die Tokkies
opvulling van de samenleving heb je niks aan

1 kogel in je been lijkt mij al genoeg, net alsof je dan nog vrolijk wegrent.

en eentje extra in ze rug was ook al genoeg geweest ipv 7

waar precies?:eyes:
waarna ik je posts quotte van "hij verdient een bloempje" en er onder zette "tis dus wel duidelijk genoeg "wat jij vindt""
dat vetgedrukte is praktisch een sarcastisch synoniem voor "er was geen goede gerechtvaardigde reden":)

Jij bent gewoon uit het niets beginnen aannemen dat ik niet door had dat het sarcastisch was, terwijl geen enkel van mijn posts dit uitwezen:rolleyes:

kan je idd niet veel aan doen:)
Feit is dat jij je verdict meteen al uitspreekt op basis van een belachelijk uberbiased k*tartikel, wat verre van journalistiek te noemen is:roflol:

"Patricia grijpt haar gouden naamkettinkje om haar hals vast. ,,Van Mike gekregen. Voor hij de hondjes uitliet, zei hij nog: schatje, ik hou van je. Ik ben zo terug. Hij is nooit meer thuisgekomen.""

"Haar ogen zijn rood en opgezwollen. Vanaf het balkon op de tweede etage van haar appartement aan de Fazantstraat in Rotterdam-Zuid heeft ze zondagavond urenlang naar de witte tent van de recherche staan staren."

Is dit nieuws of de laatste nieuwe aflevering van Mooi en Meedogeloos?:roflol: kan je nagaan hoe betrouwbaar dat getuigeverslag was;)

de organisatie "politie" en individuele agenten zijn 2 volledig verschillende zaken;)

net eens je topicgeschiedenis doorbladerd en het is voornamelijk anti-europa meuk, daar heb ik niet zoveel op tegen. Zal die indruk dus gewoon gekregen hebben vanwege je reacties op politie-gerelateerde incidenten de afgelopen jaren, geen zin om al die topics nog eens op te zoeken.
Maar het is wel duidelijk dat je zowieso je oordeel al klaar hebt vooraleer er ook maar enigszins betrouwbare info beschikbaar is, zie maar gewoon al in dit topic.
Als je zoiets uberhaubt een "aard" kan noemen, is dat wat ik jouw aard zou noemen:)

en kan je lezen? ik zei "onwaarschijnlijk":) nu weet ik waar dat "misverstandje" over het begrijpen van je sarcasme vandaan kwam:eyes:

dit zou angelus zelf bv nooit doen, angelus schiet zelf regelmatig 7 kogels bij mensen in de rug. en die hebben het er allemaal zelf naar gemaakt, hadden ze maar niet zo brutaal moeten zijn om zich om te draaien.

1 kogel in je been lijkt mij al genoeg, net alsof je dan nog vrolijk wegrent.

Volgens het verhaal liep'ie door nadat hij in zijn been geschoten was. Ik denk niet dat'ie vrolijk was, dat was'ie van te voren al niet.

en eentje extra in ze rug was ook al genoeg geweest ipv 7

Tja, of je nu 1 of 7 kogels in je rug krijgt.. zou dat echt een verschil geven ? Gevalletje doorschieten totdat het slachtoffer stopt met lopen ... ?

Vaag artikel, volledig verteld in het voordeel van het slachtoffer.. Die details zijn echt erover :roflol:
Even wachten tot het onderzoek is afgerond voor je oordeelt.

zo das niet mis lol 7 slugs in je rug.

Volgens het verhaal liep'ie door nadat hij in zijn been geschoten was. Ik denk niet dat'ie vrolijk was, dat was'ie van te voren al niet.

Tja, of je nu 1 of 7 kogels in je rug krijgt.. zou dat echt een verschil geven ? Gevalletje doorschieten totdat het slachtoffer stopt met lopen ... ?

lijkt me sterk dat je weg loopt met 1 kogel in je rug

ben je toch wel heel erg hardleers

Waarschijnlijk rende meneer Sjonnie gewoon op de agent af met zn "wandelstok" (Honkbalknuppel ingewikkelt met lood) en schoot de agent Sjonnie 1x in zn been wat Sjonnie niets deed want Sjonnie stond stijf van de pep. Sjonnie bleef daarop op agent afrennen met honkbalknuppel en agent schoot door tot Sjonnie dood neer viel. Kogels gingen er aan de voorkant in en gingen er aan de achterkant uit en zodoende dacht men dat hij in zn rug was geschoten.

En nu wachten tot wat er ECHT was gebeurd.

Waarschijnlijk rende meneer Sjonnie gewoon op de agent af met zn "wandelstok" (Honkbalknuppel ingewikkelt met lood) en schoot de agent Sjonnie 1x in zn been wat Sjonnie niets deed want Sjonnie stond stijf van de pep. Sjonnie bleef daarop op agent afrennen met honkbalknuppel en agent schoot door tot Sjonnie dood neer viel. Kogels gingen er aan de voorkant in en gingen er aan de achterkant uit en zodoende dacht men dat hij in zn rug was geschoten.

En nu wachten tot wat er ECHT was gebeurd.

achteruithardlopen. je zou bijna gaan denken dat dumba er wat mee te maken heeft.

Jij stemt? In ieder geval stemmen veel mensen. Ze stemmen op politici die het beleid bepalen. Deze geven hun beleid weer door aan de hoogste functionarissen van de politie en zo gaat het na beneden. Hoe lager je komt, hoe groter de zogenaamde storm van kritiek is. Kritiek op het bestuur is er nauwelijks, maar een boa uitschelden is dagelijkse kost. Deze mensen doen net als jij gewoon hun baan en hier heb je net als overal klootzakken bij, goedzakken, etc. Als je echt wat wilt veranderen moet OOK JIJ er wat aandoen! Start een petitie of demonstratie. Typisch Nederlands om de vinger de andere kant op te wijzen, maar zelf niet op te komen voor jouw idealen! Het is toch je eigen land? Laat je mening dan horen en gelden en niet alleen 1x per 4 (vaak minder) jaar.

Jaaa jaaaa tuurlijk het ligt aan mij. Denk jij nou echt dat ik niet stem? Vertel JIJ me maar welke politieke partijen allemaal op de rol hebben staan dat het graaigedrag op de door mij genoemde wijze beëindigd gaat worden. Hoeveel dat er zijn? Juistem, NUL. Er vált niets te kiezen want geen enkele partij raakt échte pijnlijke zaken aan. Je kunt ook petitioneren tot je een ****ing ons weegt, maar daar schiet je echt geen ene **** mee op. Man, zelfs het referendum over de EU, die met een dikke NEE werd beantwoordt, is er gewoon doorheen geramd.

"Typisch Nederlands" zeg jij. Wat een gelul. Daar is niets typisch Nederlands aan kerel, dit is van alle tijden en van alle nationaliteiten. De reden dat politie agenten het gros van de frustratie te pakken krijgen is omdat zij er aan meedoen, en de enige uitlaatklep presenteren. Daar kun jij als agent (gokje :P) dan wel heel boos over doen, maar JIJ hebt een eed afgelegd om ons burgers te beschermen EN DAT DOE JE NIET want je laat ons structureel beroven.

Ik snap ook wel dat ik de boel schaamteloos chargeer en stroman argumenten gebruik, maar ik vind zijn Heiliger-dan-gij houding irritant en puntloos.

Sws een tokkie.

Ben benieuwd wat er echt is gebeurd...

En wat heb ik een hekel aan loslopende honden of hondenschijt dat overal op de stoep ligt. :o :mad:

Wel weer laag vd popies als ze m echt hebbe doodgeschoten voor zoiets.. Dat het een kakkerlak is, ok....:cool:

Terug
Naar boven