MikoB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 339
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Nooit een discussie gevoerd zo te zien. Je quote iets en reageert dan op iets ouds en onbelangrijks. Als je even kunt focussen op de kern en niet de onbelangrijke dingen dan zou ik dat waarderen.dat kan inderdaad zo zijn, heb ik toch nergens ontkend? mijn originele post was:
ik snap niet wat je probleem is. Ik beweer nergens dat hij effectief niet goed in zn bol is, ik beweer nergens dat zijn acties niet "terecht" zijn kunnen geweest, ik zeg enkel dat voorbarig uitspraken maken zoals patrickvh deed kort door de bocht is en geef een alternatief als mogelijkheid
Jij was de idioot die "Dus jij weet precies wat een agent wel en niet mag? Ook de uitzonderingen, etc?" typte als reactie op deze post van me:
Dat vetgedrukte klopt gewoon, jij was degene die deed alsof ik meteen er vanuit ging dat de agent 'buiten het boekje' gegaan was, wat NERGENS in mijn posts af te leiden is![]()
Wat is er idioot aan een vraag te stellen? Kijk als je nu moet gaan beledigen, omdat je het spoor bijster bent kun je beter stoppen of niet?
Tevens mijn laatste reactie op jouw posts in dit topic.

) dan wel heel boos over doen, maar JIJ hebt een eed afgelegd om ons burgers te beschermen EN DAT DOE JE NIET want je laat ons structureel beroven.