MuscleMeat

niet naar de sportschool durven

Ok zo kan dit topic wel weer, ze heeft genoeg motivatie. Als ze nu nog niet gaat kan ze beter paar jaar zitten huilen om haar uiterlijk.

ga niet rond de drukke uren, ga of heel vroeg in de ochtend, laat in de avond of ergens tussen 12:00 en 15:00 uur

ga niet rond de drukke uren, ga of heel vroeg in de ochtend, laat in de avond of ergens tussen 12:00 en 15:00 uur

Waw slechtste tip evarrr.
Ga nou gewoon, als je altijd mensen gaat vermijden krijg je ook nooit beetje positief zelfbeeld. Kan je je beter volledig van de maatschappij afsluiten. Gewoon naar die gym gaan en trainen, durf te wedden dat als je op n dag naar mijn gym kwam dat ik je nooit zou opmerken. Want in een gym zijn mensen namelijk bezig met trainen, het is geen keuring...

:slotje:

Ik snap wat je wil zeggen maar ik vind het persoonlijk egoïstisch van jou om te denken dat ze allemaal naar jou gaan kijken, denk je dat de wereld om jou draait ofzo? Ik weet dat je een laag zelfbeeld hebt anders zou je dit hier niet posten maar kom op, er lopen daar genoeg mensen rond, ze gaan jou echt niet viseren en als ze kijken so what? Dikke schijt aan de rest hebben. Oortjes van je mp3 of ipod insteken, naar jezelf kijken en trainen, hou je toch gewoon niet bezig met andere mensen.

P.S: Als het enige troost kan zijn, ben zelf weer begonnen na 4 maand niet meer te kunnen trainen, ben het meeste van mijn kracht kwijt en neem nu gewichten die voor een kleuter zelfs te weinig zijn, kan me ook geen ene ********* schelen als mensen naar mij kijken nu.

Laatst bewerkt:
we kunnen samen gaan :D

Nu, na een tijd lang knallen is het juist andersom, kan niet eens meer fatsoenlijk trainen omdat mensen mij steeds voor advies vragen, of samen willen trainen. Ook een paar gasten die toen nog een beter fysiek hadden dan mij, en mij kompleet negeerde, vragen mij nu juist voor advies, waarschijnlijk omdat ik ze na een paar maand al had ingehaald.
363-bruce-willis-cool-story-bro-image.png

post eens een pic anders:p

je moet maar zo denken, iedere keer naar de sportschool is een stap dichter bij wat je wilt bereiken.

Enige manier om je angst kwijt te raken is door ze onder ogen te zien. Waarom ben je zo bang voor jezelf en anderen hun mening?

Herkenbaar. Inmiddels ben ik er wel overheen maar toen ik net begon was ik zo druk bezig met 'wat andere wel niet denken van mijn uiterlijk/vorm van oefeningen/whatever' dat ik niets uit mijn handen kreeg. Concentratie; 0 punten.

De oplossing voor mij: MP3 op mijn hoofd op standje veel te hard.
Niet meer rondkijken, van te voren bedenken wat je wilt gaan doen: en doen..
Niet in de spiegels kijken want dan zie je ook van alles om je heen gebeuren, gewoon knallen. Die training afwerken en met een goed gevoel naar huis.

Na een tijdje ken je de oefeningen, voel je of de vorm klopt of niet, zie je de spiertjes groeien en lichaam strakker worden: En dan gaat het vanzelf.

Als ze kijken? Dan kijken ze maar. Blijkbaar is het leuk om naar te kijken, als het niet leuk is; dan moeten ze maar niet kijken :D DB Row; who cares dat ze naar je kont kijken, ik werk er tenminste aan.. SQ? SQ-ass FTW, als je het niet doet; zul je het ook niet krijgen..
Je staat daar voor jezelf, niet voor iemand anders.

:cool:

ik ben niet arrogant ofzo maar ik kijk toch een beetje neer op die beginnelingen, dan denk ik alleen maar... die stumpers, ze willen ook een beetje zielige spiertjes.
het liefst staar ik ook naar ze, dat ze dan maar goed zenuwachtig worden.
of ik loop lomp tegen ze op en grijp ze even bij de keel zodat ze weten wie hier de baas is
ik zou zeggen lekker thuis blijven en mij niet in de weg lopen:mad:
stelletje mislukkelingen!!

ik ben niet arrogant ofzo maar ik kijk toch een beetje neer op die beginnelingen, dan denk ik alleen maar... die stumpers, ze willen ook een beetje zielige spiertjes.
of ik loop lomp tegen ze op en grijp ze even bij de keel zodat ze weten wie hier de baas is
:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties en ach skinnie maakt een grapje, denk ik zo:) in werkelijkheid geilt hij misschien wel op me als ik in de sportschool voor zijn voeten loop:p maar daar wordt ik ook weer niet blij van dus het is nooit goed; of ze vinden je lelijk of ze geilen op je, zit ik allebei niet op te wachten ik wil gewoon trainen!

maar jullie hebben allemaal wel gelijk behalve degene die zegt dat ik een pic moet posten. Dat is namelijk weer een volgende stap. Een pic posten op dbb is nog enger dan naar de sportschool gaan. Dus eerst ga ik maar eens naar de sportschool. Morgen, gaat het gebeuren. (vandaag had ik al een afspraak met een vriendin anders zou ik het ook niet meer uitstellen tot morgen hoor!;))
Maar het blijft wel spannend :angstig:
helaas werken kalmeringsmiddelen ook als spierverslapper anders had ik daar ook nog wel een oplossing in gezien:o
maar doe het dus toch maar zonder

Als je hier nou een foto post stelt het naar de sportschool gaan niks meer voor. :D

Als je 1 keer geweest bent en je dus weet dat het helemaal niet eng is ben je blij dat je geweest bent. Iedereen zegt het, niks mooiers dan je angsten overwinnen.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties en ach skinnie maakt een grapje, denk ik zo:) in werkelijkheid geilt hij misschien wel op me als ik in de sportschool voor zijn voeten loop:p maar daar wordt ik ook weer niet blij van dus het is nooit goed; of ze vinden je lelijk of ze geilen op je, zit ik allebei niet op te wachten ik wil gewoon trainen!

maar jullie hebben allemaal wel gelijk behalve degene die zegt dat ik een pic moet posten. Dat is namelijk weer een volgende stap. Een pic posten op dbb is nog enger dan naar de sportschool gaan. Dus eerst ga ik maar eens naar de sportschool. Morgen, gaat het gebeuren. (vandaag had ik al een afspraak met een vriendin anders zou ik het ook niet meer uitstellen tot morgen hoor!;))
Maar het blijft wel spannend :angstig:
helaas werken kalmeringsmiddelen ook als spierverslapper anders had ik daar ook nog wel een oplossing in gezien:o
maar doe het dus toch maar zonder

Zolang jij geen minderjarig jongetje bent, heb jij niks te vrezen voor skinny! Succes morgen!

:D

Oordoppen in en knallen ;) Succes!

schamen moet je pas als je zeurt om je lichaam en er niets aan doet!
in de gym kijkt of let niemand op je, het zit er vol met mensen met overgewicht.
en als er mensen op je letten dan trek je er niets van aan, mp3tje in en focussen op je training!

ga met powerlifters trainen, die geilen op alles en laten je je zo mooi voelen :thumbs:

skinnie grapjas:)

:p

Terug
Naar boven