Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga niet rond de drukke uren, ga of heel vroeg in de ochtend, laat in de avond of ergens tussen 12:00 en 15:00 uur

Nu, na een tijd lang knallen is het juist andersom, kan niet eens meer fatsoenlijk trainen omdat mensen mij steeds voor advies vragen, of samen willen trainen. Ook een paar gasten die toen nog een beter fysiek hadden dan mij, en mij kompleet negeerde, vragen mij nu juist voor advies, waarschijnlijk omdat ik ze na een paar maand al had ingehaald.
DB Row; who cares dat ze naar je kont kijken, ik werk er tenminste aan.. SQ? SQ-ass FTW, als je het niet doet; zul je het ook niet krijgen.. 

ik ben niet arrogant ofzo maar ik kijk toch een beetje neer op die beginnelingen, dan denk ik alleen maar... die stumpers, ze willen ook een beetje zielige spiertjes.
het liefst staar ik ook naar ze, dat ze dan maar goed zenuwachtig worden.
of ik loop lomp tegen ze op en grijp ze even bij de keel zodat ze weten wie hier de baas is
ik zou zeggen lekker thuis blijven en mij niet in de weg lopen
stelletje mislukkelingen!!

in werkelijkheid geilt hij misschien wel op me als ik in de sportschool voor zijn voeten loop
maar daar wordt ik ook weer niet blij van dus het is nooit goed; of ze vinden je lelijk of ze geilen op je, zit ik allebei niet op te wachten ik wil gewoon trainen!
)

bedankt voor de reacties en ach skinnie maakt een grapje, denk ik zoin werkelijkheid geilt hij misschien wel op me als ik in de sportschool voor zijn voeten loop
maar daar wordt ik ook weer niet blij van dus het is nooit goed; of ze vinden je lelijk of ze geilen op je, zit ik allebei niet op te wachten ik wil gewoon trainen!
maar jullie hebben allemaal wel gelijk behalve degene die zegt dat ik een pic moet posten. Dat is namelijk weer een volgende stap. Een pic posten op dbb is nog enger dan naar de sportschool gaan. Dus eerst ga ik maar eens naar de sportschool. Morgen, gaat het gebeuren. (vandaag had ik al een afspraak met een vriendin anders zou ik het ook niet meer uitstellen tot morgen hoor!)
Maar het blijft wel spannend
helaas werken kalmeringsmiddelen ook als spierverslapper anders had ik daar ook nog wel een oplossing in gezien
maar doe het dus toch maar zonder
bedankt voor de reacties en ach skinnie maakt een grapje, denk ik zoin werkelijkheid geilt hij misschien wel op me als ik in de sportschool voor zijn voeten loop

Succes!ik ben niet arrogant ofzo maar ik kijk toch een beetje neer op die beginnelingen, dan denk ik alleen maar... die stumpers, ze willen ook een beetje zielige spiertjes.
het liefst staar ik ook naar ze, dat ze dan maar goed zenuwachtig worden.
of ik loop lomp tegen ze op en grijp ze even bij de keel zodat ze weten wie hier de baas is
ik zou zeggen lekker thuis blijven en mij niet in de weg lopen
stelletje mislukkelingen!!