MuscleMeat

Nieuw betaalbaar telefoon abonnement

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik heb op dit moment een sim only abonnement die eind maart afloopt.
Ik zit bij vodafone en heb een 2 jaar abonnement. Ik betaal +-22euro voor 400 belminuten en 400 smsjes.

Ik zit nu te denken wat ik precies ga doen als mijn abonnement afloopt. Mijn telefoon(die overigens al wat ouder is) ging een aantal maanden geleden kapot en is gerepareerd. Wel wil ik eigenlijk een andere telefoon omdat ik deze niet meer zo betrouwbaar vind.

Ik wil graag kwa belminuten en smsjes ongeveer zoveel behouden als ik nu heb(Mocht ik internet nemen op mijn telefoon kunnen mijn smsjes met de helft omlaag). Kwa kosten wil ik niet teveel betalen, ongeveer 10 a 15 euro meer als nu maximaal.

Iemand advies voor me?

Laatst bewerkt:
Kijk eens bij Hollands Nieuwe, is ook van Vodafone en daar wordt je niet genaaid als je over je bundel heengaat.

• Topic Starter Topic Starter
Het ging even fout, nu staat de volledige informatie in de beginpost:P

Hee, zo'n gelijk topic wilde ik ook aanmaken. Stel ongeveer dezelfde eisen. Bring it up DBB!

Als je internet op je telefoon neemt (en een telefoon met whatsapp heb) kun je net zo goed helemaal geen smsjes meer nemen

Gewoon een blackberry bold ofzo nemen, goedkoop, betrouwbaar en snel.

Dan nog internet erbij en dan heb je die smsjes indd niet meer nodig.

Ik heb een beetje het idee dat het BB tijdperk is afgelopen. Ik zou sowieso voor een android of smartphone gaan. Helaas zijn die vrij duur (vind ik) en staat er nergens wat nou echt een goede is. Als je niet de behoefte hebt om de allernieuwste telefoon te hebben kan je gaan zoeken in de richting van een iPhone 3G of 4 (niet de s, die is te duur nog) of een samsung galaxy s2. Daarvan weet ik dat ze goed werken.
En als het merendeel van je vrienden/kennissen whatsapp heeft ga je geen 200 SMS p/m meer opmaken ;) Maarja bij abbonementen van o.a. Vodafone is het toch 1 belmin. = 1 SMS.

Ik heb een beetje het idee dat het BB tijdperk is afgelopen. Ik zou sowieso voor een android of smartphone gaan. Helaas zijn die vrij duur (vind ik) en staat er nergens wat nou echt een goede is. Als je niet de behoefte hebt om de allernieuwste telefoon te hebben kan je gaan zoeken in de richting van een iPhone 3G of 4 (niet de s, die is te duur nog) of een samsung galaxy s2. Daarvan weet ik dat ze goed werken.
En als het merendeel van je vrienden/kennissen whatsapp heeft ga je geen 200 SMS p/m meer opmaken ;) Maarja bij abbonementen van o.a. Vodafone is het toch 1 belmin. = 1 SMS.

Dat is het punt juist, die telefoons betaal je best veel voor, terwijl je voor een BB weinig betaald en je er in principe alles mee kan. Ik heb een jaar een BB en het is de eerste tel waar ik echt geen klachten over heb, ik zat te denken aan een Iphone over 2 maanden, maar ik stap lekker over op sim-only, ben er klaar mee om teveel te betalen voor die telefoons die het anders wel gewoon doen. Daarnaast is een BB lekker makkelijk om te gebruiken en ik denk niet dat TS zn vingertjes in de knoop wil leggen voor een Iphone.

Als ik maar internet heb, smsen is verleden tijd, ik irriteer me er dan ook aan als ik mensen nog steeds moet bellen/smsen, blijf een beetje bij de tijd ofzo.

Wanneer ik een abonnement kies bij hollandsnieuwe, waar zie ik dan de telefoons waar ik uit kan kiezen?

HN is vorm van prepaid met abonnementstarieven, het is wel sim-only, dus geen telefoon.

Links of rechtsom betaal je de telefoon natuurlijk altijd zelf :)

Het vervelende aan een smartphone is de fijne manier van internet. Dit is echt onmogelijk op een BB. Internetbrowsen op BB en android is niet te vergelijken.
Heb je het.nodig in het dagelijks leven? Nee.
Kan je zonder zodra je het heb gehad? Nee.
Conclusie: begin niet aan een smartphone als je niet elke dag de hele dag op internet wilt zitten..

Blackberry is de grootste brol die je kan kopen op smartphone gebied. Vorig jaar hele systeem eruit, betrouwbaar idd.

Is 1 keer gebeurd :roflol:

Het gaat er hier toch om dat de TS een goedkope telefoon wil waar hij alles mee kan, dan zeg ik een BB. Als je gaat vragen welke tel zal ik halen mn budget maakt niet uit, zeg ik een Iphone.

Zo te zien maakt het de TS niet uit hoe hij de hele dag kan internetten en hoe groot zn scherm is, hij wil gewoon een redelijke telefoon voor weinig, dan zeg ik een BB die je al voor 2 tientjes per maand of minder hebt, en waar je ook gewoon alles mee kan.

HN is vorm van prepaid met abonnementstarieven, het is wel sim-only, dus geen telefoon.

Links of rechtsom betaal je de telefoon natuurlijk altijd zelf :)

Dank je. Momenteel heb ik een NOKIA 6760, ik heb hier momenteel geen internet op. Wanneer ik een abonnement afsluit hij Hollands Nieuwe dan hou ik dus deze telefoon (incl nr?) maar met internet (want dat wil ik). Alleen weet ik uberhaupt niet of deze telefoon een appstore of iets dergelijks heeft. Hoe kan ik dit uitzoeken?

Is 1 keer gebeurd :roflol:

Het gaat er hier toch om dat de TS een goedkope telefoon wil waar hij alles mee kan, dan zeg ik een BB. Als je gaat vragen welke tel zal ik halen mn budget maakt niet uit, zeg ik een Iphone.

Zo te zien maakt het de TS niet uit hoe hij de hele dag kan internetten en hoe groot zn scherm is, hij wil gewoon een redelijke telefoon voor weinig, dan zeg ik een BB die je al voor 2 tientjes per maand of minder hebt, en waar je ook gewoon alles mee kan.
Het gaat er mij inderdaad om dat het me per maand niet teveel kost maar ik heb wel een nieuwe telefoon nodig omdat ik verwacht dat mijn huidige telefoon het op een gegeven moment gaat begeven. Het is wel belangrijk dat ik toch wel 400 minuten ongeveer heb omdat ik vrij veel bel en bellen buiten een bunder is helemaal niet te betalen.

Een iphone valt helaas niet binnen het budget.

Ik zat even te kijken op www.gsmweb.nl naar de blackberrys. Eigenlijk ben ik er geen fan van maar het is denk ik de enige telefoon die binnen mijn budget valt, en zelfs dat is de vraag als ik er internet bij neem want internet is ook al 15euro per maand.

Tele2 lijkt kwa blackberry het goedkoopst. Blackberry 9300 CURVE 3G gratis 1 jaar abonnement 300 belminuten. 27,50+15 euro internet = 37,50

Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.

Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...

Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.

Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...

+1.

Zoveel bel en sms ik niet (ik ben nog opgegroeid met landlijnen tenslotte, sterker nog toen ik heeel jong was was een telefoon thuis nog niet eens vanzelfsprekend) Voldoet me prima. wifi op werk/thuis en als ik al eens een dag onderweg ben kan ik voor een euro of anderhalf de gehele dag online zijn als het moet.

Overigens is een simonly of een abbo bij Ben misschien ook een goedkope optie.

Terug
Naar boven