MuscleMeat

nieuw cutdieet

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
heb mn dieet net gemaakt pff wel paar uur mee bezig geweest:p het is 3000kcal precies 225eiwitten 100gr vet 290 carbs. postworkout shake is 395kcal... nou ga ik het verschil maken met cardio erbij elke dag 40minuten + 4x per week krachttraining hopelijk heb ik binnenkort een lager vetpercentage:)

maaltijd1: melk 500ml + brinta 40gr + whey 20gr + komkommer 200gr

maaltijd2: rijst 70gr + rijst 200gr

maaltijd3: ei-eiwits 8x + 4broodjes

maaltijd4: 3broodjes + pindakaas 60gr

maaltijd5: rijst 70gr + zalm 100gr

maaltijd6: 50gr cashewnoten + magere kwark 500ml

heb mn dieet net gemaakt pff wel paar uur mee bezig geweest:p het is 3000kcal precies 225eiwitten 100gr vet 290 carbs. postworkout shake is 395kcal... nou ga ik het verschil maken met cardio erbij elke dag 40minuten + 4x per week krachttraining hopelijk heb ik binnenkort een lager vetpercentage:)

maaltijd2: rijst 70gr + rijst 200gr

7 snee. brood is teveel denk ik doemaar 4 stuks.
maaltijd 2 rijst 70 gr + 200gr rijst snap het ff niet dus 270 gram rijst?
Ik zie geen walnoten geen kipfile geen kwark .
je eet teveel brood en rijst moet beetje afwisselen ;) succes

''7 snee. brood is teveel denk ik doemaar 4 stuks.
maaltijd 2 rijst 70 gr + 200gr rijst snap het ff niet dus 270 gram rijst?
Ik zie geen walnoten geen kipfile geen kwark .
je eet teveel brood en rijst moet beetje afwisselen succes''

Denk dat ie vast 200 gram kipfilet bedoeld ofzo.Hij eet toch gewoon cashewnoten?

7 brood moet gewoon kunnen, ik eet er 6 (volkoren) en daar is niks mis mee. Mis wel variatie in je schema dat maakt het lastiger voor jezelf. Je eet veel rijst maar 2× per dag dat gaat je tegenzitten op den duur. Ik heb een totaal ander schema maar ik zou de melk eruit gooien zoiwiezo ! En 8 ei-eiwits ? Ik vind het erg overdreven.....

Het belangrijkste is het volhouden met een schema daarom is wat variatie zo belangrijk maar nog belangrijker is om gewoon eens een goede 2 maanden een schema te proberen... In mijn cut schema viel ik de eerste paar weken amper af maar nu gaat het lekker dus volhouden is belangrijker dan een perfect gebalanceerd voedingsschema.

Laatst bewerkt:
die 8 ei-eiwitten ken geen kwaad als je het weg krijgt.. maar je moet ze wel vroeg nemen. Bijv. bij maaltijd 2 omdat je smorgens de snelle eiwitten nodig hebt en smiddags heb je normale eiwitten nodig en s'avonds de langzame (kwark)

• Topic Starter Topic Starter
ik had het verkeerd opgeschreven die 200gr is idd kipfilet, en door die rijst doe ik ook mixgroente want puur rijst gaat op den duur echt vies worden iemand mischien nog een andere tip bijv een sausje met weinig kcal?

maaltijd2: rijst 70gr + kipfilet 200gr

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

7 brood moet gewoon kunnen, ik eet er 6 (volkoren) en daar is niks mis mee. Mis wel variatie in je schema dat maakt het lastiger voor jezelf. Je eet veel rijst maar 2× per dag dat gaat je tegenzitten op den duur. Ik heb een totaal ander schema maar ik zou de melk eruit gooien zoiwiezo ! En 8 ei-eiwits ? Ik vind het erg overdreven.....

Het belangrijkste is het volhouden met een schema daarom is wat variatie zo belangrijk maar nog belangrijker is om gewoon eens een goede 2 maanden een schema te proberen... In mijn cut schema viel ik de eerste paar weken amper af maar nu gaat het lekker dus volhouden is belangrijker dan een perfect gebalanceerd voedingsschema.
ja ik vind 8ei-eiwitten persoonlijk wel meevallen, maar het is alleen veel werk om het eigeel er uit de halen want ik bak het!, ik zag in een filmpje van ronnie coleman dat die gewoon kant en klare ei-eiwit had uit een fles maar ik kan dat nergens vinden weet jij dat mischien?:)

die 8 ei-eiwitten ken geen kwaad als je het weg krijgt.. maar je moet ze wel vroeg nemen. Bijv. bij maaltijd 2 omdat je smorgens de snelle eiwitten nodig hebt en smiddags heb je normale eiwitten nodig en s'avonds de langzame (kwark)
snelle eiwitten is alles wat vloeibaar is toch, en wat zijn normale eiwitten dan?

Laatst bewerkt:
kant en klare eiwit kan je halen bij sligro/makro (groothandel)

kant en klare eiwit kan je halen bij sligro/makro (groothandel)
thanks! moet ik maar x pasje van iemand lenen voor de makro :p
Zoetzure saus viel geloof ik best mee,78 kcal per 100 gram (volgens de site:http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3943),maar best wel veek koolhydraten..Misschien kan je een boullionblokje door de rijst doen.

Soms doe ik een beetje kaneel over de kip en rijst.
dat is ook een goed idee een boullionblokje erdoor heen thanks! :)

Ja met dat probleem zit ik tegewoordig owk :o

snelle eiwitten is alles wat vloeibaar is toch, en wat zijn normale eiwitten dan?

Snelle eiwitten zijn bijv.
Ei-eiwit
whey shake

normale zijn bijv.
meeste normale voeding waar eiwitten in zitten
kipfile
tonijn
kalkoenfilet
ect....

langzame eiwit
Kwark

ik weet ze ook niet allemaal:)

Snelle eiwitten zijn bijv.
Ei-eiwit
whey shake

normale zijn bijv.
meeste normale voeding waar eiwitten in zitten
kipfile
tonijn
kalkoenfilet
ect....

langzame eiwit
Kwark

ik weet ze ook niet allemaal:)
oke dat wist ik niet :) dus als ik het goed begrijp kan ik dan beter maaltijd2: ei-eiwits 8x + 4broodjes

maaltijd3: 70gr rijst + 200gr kip

mag cola zero in een cutdieet volgens mij zit daar amper kcal in? als je daar 1 of 2 glazen perdag van neemt is het mischien makkelijker vol te houden? 0,0,0 suikers??? vaag:P

Laatst bewerkt:
Ja beter maaltijd2: ei-eiwits 8x + 4broodjes en maaltijd3: 70gr rijst + 200gr kip

cola zero? neem gewoon water :D is veel beter

is brinta eigenlijk hetzelfde als hauvermout? want dat krijg ik niet door mijn keel.. : )

mag cola zero in een cutdieet volgens mij zit daar amper kcal in? als je daar 1 of 2 glazen perdag van neemt is het mischien makkelijker vol te houden? 0,0,0 suikers??? vaag:P

Aspartaam he, zoetstof, geen calorieen. Zijn nog steeds een hoop mensen die beweren dat het kankerverwekkend is maar heb nog nooit een onderzoek gelezen waarin dat is aangetoond.

Aspartaam he, zoetstof, geen calorieen. Zijn nog steeds een hoop mensen die beweren dat het kankerverwekkend is maar heb nog nooit een onderzoek gelezen waarin dat is aangetoond.
dat zei mn broertje ookal, mja waar krijg je tegenwoordig geen kanker van???:p

Terug
Naar boven