AndroidHealthClinic

nieuw cutdieet

Ja gelijk heb je gewoon drinken. Je krijgt al kanker als je 2 min. buiten loopt met al die fijnstof in de lucht :D :D

ff een vraagje .... wat mij opvalt is dat er niet veel groente in dit dieet zit? Is daar een rede voor?

• Topic Starter Topic Starter
ff een vraagje .... wat mij opvalt is dat er niet veel groente in dit dieet zit? Is daar een rede voor?
heb ik er niet bij gerekend maar ik doe ongeveer 200gr groentemix door de rijst;) en op dagen dat ik geen zin of geen groente in huis heb neem ik een vitamine tab :p

een beetje sambal door de rijst is ideaal, bijna geen calorieen, wel veel smaak. Je zou je rijst kunnen afwisselen met aardappelen voor de variatie. Gooi maar eens een paar plakken kipfilet bij je broodjes pindakaas op, even lekker en meer eiwitten.

ik kreeg net bericht dat ik een vakantiebaantje heb voor de nachtploeg dus moet ik vanavond beginnen, hoe zou ik dat gaan doen met mn dieet gewoon ik moet nog 3maaltijden ??? iets langer wachten?

gewoon wat schuiven...eet gewoon zoals je zou doen totdat je naar werk gaat, en neem gewoon eten mee voor op werk.

ik heb nog nooit erg last gehad van puistjes maar met dit dieet wel het word steeds erger hoe kan dat?

Neej ik neem aan dat je dat toch al een tijdje minstens per dag binnenkrijgt

kan het ook komen van de cola zero?

Misschien van die zoetstof ofzow, ik krijg daar snel koppijn van

Terug
Naar boven