UnK
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik heb mijn Cutschema wat bijgesteld tegenover de vorige keer omdat ik bij mijn vorig schema bij sommige maaltijden niet genoeg verzadiging had. Ook wou ik graag wat nieuwe producten erbij.
Onderhoud: 2561
Eiwitten: 264
Koolhydraten: 97
Vetten: 71
Kcal: 1902 (Ik zorg wel dat ik minstens 2050 binnenkrijg, ik heb graag wat speling).
Voor Maaltijd 1: Proteineshake
Maaltijd 1: 50 gr Havermout + Water
Maaltijd 2: 2 Boterhammen met 50 gram Pindakaas
Maaltijd 3: 2 Boterhammen met 2plak Kalkoenfilet + 3 eieren
Maaltijd 4: Tonijn * 2 (Dit is de maaltijd na de training)
Maaltijd 5: Tonijn + 2 eieren
Maaltijd 6: Caseïneshake
Preworkout: Whey + Water
Mijn eigen opmerkingen:
1 - Maaltijd 2 en 3 zijn groter dan de andere maaltijden, ik weet niet of dit erg veel kwaad kan? De rest is wel goed verdeeld.
2 - Ik weet dat 50 gram pindakaas redelijk veel is in de cut maar dit neem ik graag mee in mijn cutschema omdat ik niet zo graag gewoon noten eet. Samen met de eieren en soms olijfolie vormen ze mijn vetbronnen. Overigens vind ik pindakaas erg lekker.
3 - Ik eet redelijk wat tonijn omdat ik vind dat er redelijk wat kcal kropen in steak/kip. Ook vind ik het gemakkelijk en een goede eiwitbron.
4 - Ik doe elke dag cardio (vrijdag, zaterdag en zondag op een nuchtere maag) + 4 maal KT.
Ik bedank alvast degenen die mij verder willen helpen! Alle hulp wordt gewaardeerd.
Thanks.
Onderhoud: 2561
Eiwitten: 264
Koolhydraten: 97
Vetten: 71
Kcal: 1902 (Ik zorg wel dat ik minstens 2050 binnenkrijg, ik heb graag wat speling).
Voor Maaltijd 1: Proteineshake
Maaltijd 1: 50 gr Havermout + Water
Maaltijd 2: 2 Boterhammen met 50 gram Pindakaas
Maaltijd 3: 2 Boterhammen met 2plak Kalkoenfilet + 3 eieren
Maaltijd 4: Tonijn * 2 (Dit is de maaltijd na de training)
Maaltijd 5: Tonijn + 2 eieren
Maaltijd 6: Caseïneshake
Preworkout: Whey + Water
Mijn eigen opmerkingen:
1 - Maaltijd 2 en 3 zijn groter dan de andere maaltijden, ik weet niet of dit erg veel kwaad kan? De rest is wel goed verdeeld.
2 - Ik weet dat 50 gram pindakaas redelijk veel is in de cut maar dit neem ik graag mee in mijn cutschema omdat ik niet zo graag gewoon noten eet. Samen met de eieren en soms olijfolie vormen ze mijn vetbronnen. Overigens vind ik pindakaas erg lekker.

3 - Ik eet redelijk wat tonijn omdat ik vind dat er redelijk wat kcal kropen in steak/kip. Ook vind ik het gemakkelijk en een goede eiwitbron.
4 - Ik doe elke dag cardio (vrijdag, zaterdag en zondag op een nuchtere maag) + 4 maal KT.
Ik bedank alvast degenen die mij verder willen helpen! Alle hulp wordt gewaardeerd.

Thanks.