Fitness Seller

Nieuw dieet

Bezoekers in dit topic

Shahin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
139
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Hallo


Ik heb sinds kort een nieuwe dieet die ik tot januari wil gaan volgen om daarna te gaan bulken en wou jullie mening hierover weten. Volgens zo een excel bestand die ik hiervandaag heb zou mijn onderhoudt op ong 2950 kcal liggen..

Begin mijn dag met

150 gram eieren (alleen eiwit)
250ml melk
1 scoop whey perfection
50 gram brinta
water

paar uur later op stage neem ik

150 gram kip

200 ml appelsap (samen met me creatine)


250 ml melk
1 scoop whey perfection


Eenmaal thuis voor het trainen

150 gram volkoren pasta
150 gram biefstuk (kalfsvlees)

Preworkout met water en agmatine


Na me training direct 200 ml appelsap met creatine.

Bij thuiskomst 250 ml melk met 1 scoop whey perfection

avond 100 gram kip

voor het slapengaan 250 gram magere kwark met 20 gram ongezouten noten (van body en fit )

Bak nu meeste voeding in een beetje olijfolie (dus me goeie vetten krijg ik ook binnen) maar ben van plan binnenkort via body en fit PAM olive oil te bestellen wat er voor zorgt dat ik daar iets minder aan vetten krijg

Alles bij elkaar opgeteld (alleen niet de noten want heb de verpakking weggegooid en weet niet wat de macro's ervan zijn)

krijg ik op een dag 2411 kcal 228 carbs 61 fat 238 protein

denk dan dat ik met nootjes op de 2480 - 2500 ofzo ongeveer kom....

Mijn doel is dus om te zakken in me vp. ik train 5 dagen in de week (ma tot vrij ) en doe nu sinds kort na me krachttraining een korte cardio sessie (5 tot 15 min touwtje springen ) en ga dan naar huis. Ik hou op de zaterdag meestal een junk dag en dan probeer ik de zondag weer iets lager in me kcal zitten en gewoon clean te eten.

Is deze dieet volgens jullie goed of moet er nog wat aan gewijzigd worden. wil dit volhouden tot begin januari om me vp te laten zakken naar miss 12-14% of lager als dat zelfs kan en dan te gaan clean bulken.

Alle advies tips en suggesties zijn mooi meegenomen.

Alvast bedankt
mvg
shahin
 
Je hoeft niet zo laag in je vet te gaan hoor. Beter haal je wat van je K of E af, en probeer je op 1 gram ver per KG lichaamsgewicht te komen.

Ik zou die ene shake tussendoor (op de stage) vervangen door extra noten - dan of in de avondkwark.
 
Die shake tussendoor helemaal vervangen of de noten erbij nemen? en hoeveel dan 20 gram noten genoeg?
 
Als je per dag 2950 nodig hebt zou ik op 2100 gaan zitten met 1 keer in de week een refeed van 4000 Kcals. Probeer minimaal 170g E op je normale dagen aan te houden, rest aanvullen met vet (ik zou naar de 85g gaan) en de rest carbs (165g).

Kan je dus heel je schema opnieuw maken denk ik :) Heb je daar geen zin in zou ik de shake deleten en precies die cals vervangen door noten.
 
met die refeed bedoel je dan een junkdag neem ik aan tog...?

idd hele schema opnieuw maken heb ik niet helemaal zin in :$ ik ga hem wel beetje hier en daar aanpassen dat dan me vet op die 85 komt en de eiwitten iets verlagen en zorgen dat ik de rest tot 2100 vul met carbs

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 14:59 ----------

Ik dacht altijd dat je zo hoog mogelijk in de eiwitten moet gaan zitten om je spieren te behouden en vp te willen laten zakken....

Ik weet zelf op dit moment niks anders dan olijfolie en noten voor me bron vet (neem trouwens ook omega pillen dagelijks)

pindakaas is geen optie aangezien ik geen brood neem nu ik probeer te cutten.. is het dan erg als me enige bron van vetten van olijfolie en noten komt voornamelijk of zeg je probeer te varieren met........ ?

als ik dus me vet naar 85 gram breng en eiwitten iets zakken en wat meer carbs... dan neem ik ook wat pasta in de avond na het trainen... is dat goed of zeg je beter niet?
 
Na het trainen altijd goed eten, extra carbs zijn dan goed.
 
Okee, bedankt voor je hulp ik ga maar morgen is even op me stage me bezig houden met me dieet aan te passen :D
 
Back
Naar boven