AndroidHealthClinic

Nieuw hier, even mezelf voorstellen :)

Lol nog nooit AAS gebruikt en nu al zo'n sterke mening.

Vis heeft geen kutleven gehad?

De broscience in dit topic

jolooooooooooo zonder de y

• Topic Starter Topic Starter
Vis heeft geen kutleven gehad?

De broscience in dit topic

Vis uit de zee heeft in iedergeval vrij geleeft.

Zo'n kip die zo populair is word al op de lopende band geboren mannetjes worden direct in de vlees grinder gepleurd omdat ze daar niks aan hebben en vrouwtjes worden volgestampt om binnen een paar weken.... de rest vul je zelf maar in.

Ik kom steeds mensen tegen die dat maar niet willen inzien die me direct aanvallen.

"Oh je eet nog wel vis ? na dan hoef ik ook verder niet naar je te luisteren rot dan maar op"

Terwijl het wel degelijk verschil uit maakt of je een vis koopt die vrij gezwommen heeft in de zee of een beestje wat geboren word in een fabriek.

Maar als jij het bullshit vind naja prima toch?

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

als je iets aan het doen bent wat anderen niet doen en wat jou succes opleverd dan ondervind je altijd tegenstrijd precies wat arnold hier ook zei :P

[Link niet meer beschikbaar]

hahahaha

Dit gaat nog wat worden, ik heb een sterk vermoeden dat je straks heel wat 'vrienden' rijker bent.
Sommige dingen zou ik anders verwoorden, je komt nu nogal beledigend over. Het is prima dat je tegen roids bent, maar laat die mensen in hun waarde.

Die attitude van jou past hier niet thuis. Visje

Dit gaat nog wat worden, ik heb een sterk vermoeden dat je straks heel wat 'vrienden' rijker bent.
Sommige dingen zou ik anders verwoorden, je komt nu nogal beledigend over. Het is prima dat je tegen roids bent, maar laat die mensen in hun waarde.

Ik beledig niemand ik reageer alleen op de tegenreacties die ik hier tegenkom. zoals deze van jou. Jij voelt je beledigt das niet mijn probleem ik uit gewoon mijn leefwijze lol.

Ik heb nergens mensen beledigt die steroiden gebruiken of op een andere manier mensen beledigt

Als je een hekel hebt aan wat ik allemaal zeg dan ban je me toch of vraag je een ban aan?

opgelost

Jeetje wat een diva ben je. Ik vraag me echt af wat je hier komt doen.

Succes verder.

Vis uit de zee heeft in iedergeval vrij geleeft.

Zo'n kip die zo populair is word al op de lopende band geboren mannetjes worden direct in de vlees grinder gepleurd omdat ze daar niks aan hebben en vrouwtjes worden volgestampt om binnen een paar weken.... de rest vul je zelf maar in.

Ik kom steeds mensen tegen die dat maar niet willen inzien die me direct aanvallen.

"Oh je eet nog wel vis ? na dan hoef ik ook verder niet naar je te luisteren rot dan maar op"

Terwijl het wel degelijk verschil uit maakt of je een vis koopt die vrij gezwommen heeft in de zee of een beestje wat geboren word in een fabriek.

Maar als jij het bullshit vind naja prima toch?

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

als je iets aan het doen bent wat anderen niet doen en wat jou succes opleverd dan ondervind je altijd tegenstrijd precies wat arnold hier ook zei :P

[Link niet meer beschikbaar]

hahahaha

Zou arnie ook natty zijn geweest?
Die kai groen kerel lijkt wel veel groter [emoji28]

Nee juist niet want dat is zielig voor die diertjes waar dat bont vandaan komt.

Zal wel een bontkraagje zijn jwz stoer boy overal op reageren.

Hij lijkt me eerder beetje het metro type, eentje die begint te huilen en te stampvoeten zodra hij zijn zin niet krijgt.

Besteed er ook geen aandacht meer aan.. hij zal hier toch niet lang zitten.

@TS, beter ga je niet proberen te eten als een wijf uit 't Gooi die weer iets nieuws in de superfoods trend heeft gevonden.
Beter ga je eten als een kerel, train je met fatsoenlijk materiaal zodat je goede schema's kan aanhouden.
Als iemand aas wilt gebruiken laat je die in zijn waarde, of ga je er eerst eens iets over lezen voordat je ook maar je mond erover open trekt.

@TS, beter ga je niet proberen te eten als een wijf uit 't Gooi die weer iets nieuws in de superfoods trend heeft gevonden.
Beter ga je eten als een kerel, train je met fatsoenlijk materiaal zodat je goede schema's kan aanhouden.
Als iemand aas wilt gebruiken laat je die in zijn waarde, of ga je er eerst eens iets over lezen voordat je ook maar je mond erover open trekt.

Dit ja, ken genoeg vrienden die on staan en die leven echt voor de sport. Uiteraard krijgen ze een flinke boost in de rug maar het is niet zo dat als je een inject zet je kunt gaan liggen en de massa er aan vliegt.

Hij lijkt me eerder beetje het metro type, eentje die begint te huilen en te stampvoeten zodra hij zijn zin niet krijgt.

Besteed er ook geen aandacht meer aan.. hij zal hier toch niet lang zitten.

je besteed anders nog steeds aandacht aan me. Als je geen aandacht aan me meer besteed dan hou je op met janken en dan hou je gewoon je klep

[Link niet meer beschikbaar] :eek::eek::eek::eek:

Ik beledig niemand ik reageer alleen op de tegenreacties die ik hier tegenkom. zoals deze van jou. Jij voelt je beledigt das niet mijn probleem ik uit gewoon mijn leefwijze lol.

Ik heb nergens mensen beledigt die steroiden gebruiken of op een andere manier mensen beledigt

Als je een hekel hebt aan wat ik allemaal zeg dan ban je me toch of vraag je een ban aan?

opgelost

Lol, iedereen deed gewoon normaal aan het begin.
Zelfs ondanks je uitspraken die echt nergens op slaan.

En je noemt een van de beste bodybuilders ter wereld een "opgeblazen aap door anabolen"
Maar dat is absoluut geen belediging uiteraard.

:slotje:

Dit topic is echt waardeloos...

@Eagleone: Je hebt een punt bij dat de dieren geen leven hebben. Maar goed ik denk dat als je er moeite voor gaat doen en jij als enige anders gaat eten om die reden dat je dan niet veel bereikt. Het is nu een maal zo je kunt er vrijwel niets aan doen. Dat is de natuur. De sterkste wint. En tegenwoordig noemen mensen zich al geen natuur meer. Maar eigenlijk zijn we dat wel. En ja wij mensen zullen altijd winnen. En omdat wij al zo door ontwikkeld zijn zijn wij de sterkste.

Terugkomende op AAS ik ben het daarbij ook niet met je eens. Mensen verwoorden het met Drugs en zien dit als slecht. Maar wat is Drugs? Naar mijn mening zijn drugs medicijnen. En dus niks mis mee. Alleen aan medicijnen voor wat dan ook wat het ook is zitten er meestal (niet altijd) bijwerkingen aan. En bij sommige AAS is dat heel riskant. Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is. Iedereen moet voor zijn eigen bepalen of hij/zij dit wilt gebruiken. En als je er geen ervaring mee hebt denk ik dat je er beter ook niet negatief over moet praten.

Terug
Naar boven