- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Plot twist:
TS zit aan de roids en is eigenlijk Leroy, en hij heeft gekke rood rage.
goedzo mooie warming up xDKom je nou serieus alleen op een forum om mensen op stang te jagen.
Heb je niet iets van vrienden of een sociaal leven ofzo?

Weet je Ts we kunnen toch wel friends (no homo) worden, ook al delen we niet het zelfde gedachtegoed. Ik zelf woog 58 kg (bij 20%), ik kon eten en trainen wat ik wilde, gainen ho maar (nope).
Toen toch maar een licht kuurtje genomen (jaartje geleden nu), inmiddels 72 kg bij 16 / 17%.
Ik ben daar toch wel trots op, ik ben wel al een jaar lang keihard 1,5 keer per week aan het trainen (dat dan weer wel).
Tja je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk.
Voor mij ben je een topper hoor.
X![]()

Folow the vegan path become a copy. Moet toegeven wel goeie sig

.
Als jij je je daar goed bij voelt dan moet je dat doen Maarja wat heb je aan een forum toch als je niet kan posten met je eigen mening. Waarom zit iedereen anders op dit forum als het niet om verschillende meningen/inspiraties gaat. Ik ga me niet inhouden of wat dan ook want dan voel ik me een hypocriet. Ik spreek liever de waarheid en dat mensen me niet aardig vinden. Dan dat mensen me aardig vinden en dat ik van binnen weet dat ik een leugenaar ben. Ik vind het juist zonde, misschien zit jou talent wel meer in je snelheid en in je behendigheid. En dat hebben anderen juist weer niet die zwaarder gebouwd enzo zijn als jou. Ik had vroeger ook zo'n gast in me klas zitten die kon met gym schijnbewegingen maken/ dingen ontwijken als de beste. Die gast leek wel op neo uit de matrixEn dan heb je ook nog die acrobaat stijl gastjes zoals in circussen enzo die zag ik vroeger wel in mijn jeugdjaren toen ik daar wel heen ging. Dat zijn allemaal wat lichtere en lenigere mensen. Maarja die trainen wel bijna elke dag en dat zie je ook wel. Complete controle over hun lichaam. Gewoon van jezelf houden en je eigen kracht inzien. Dan heb je niks geen fucking troep nodig. Alleen mind body & soul
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ---------- hehe bedankt
. Jou plaatje is trouwens ook een hele goeie
Deed me hieraan denken van braveheart ^^ http://www.youtube.com/watch?v=Po3HbErxC-c

Ik heb me in je vergist TS.
Je komt nu over als een slimme en positief in het leven staande jongeman.
Het forum is inderdaad om meningen te geven, en als het gaat om AAS mag je mensen best belachelijk maken.
Het is dan ten slotte niet hun Eigen kracht en hun lichaam is een wrak. Stelletje opgeblazen apen.
En Marr is wel degelijk een goede gozer.
Ik denk dat hij het daarom zeer op prijs stelt dat jij hem alle tips en tricks geeft zodat hij een goede circus-artiest kan worden.
Groetjes,
#completecontrole #circus

Ik heb me in je vergist TS. Je komt nu over als een slimme en positief in het leven staande jongeman. Het forum is inderdaad om meningen te geven, en als het gaat om AAS mag je mensen best belachelijk maken. Het is dan ten slotte niet hun Eigen kracht en hun lichaam is een wrak. Stelletje opgeblazen apen. En Marr is wel degelijk een goede gozer. Ik denk dat hij het daarom zeer op prijs stelt dat jij hem alle tips en tricks geeft zodat hij een goede circus-artiest kan worden. Groetjes, #completecontrole #circus

@Aegleone
"Iedereen wil zo groot mogelijk worden het liefst nog groter als de ander Maar groot worden heeft ook zo z'n nadelen. Je bent langzamer etc etc. In een gevecht wint de slimste niet de sterkste."
Zoek Robert forstemann maar eens op, zijn benen zijn groter dan 99% dbb en is wereldkampioen op de baan.
Als een wielrenner ja Maar dat wil niet zeggen dat hij deze skill heeft. http://www.youtube.com/watch?v=vVd0wLrZDJs
Jij vergrijpt jezelf aan hetzelfde waar je anderen op aanspreekt.