Fitness Seller

Nieuw hier

brennanweites

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
65kg
Hallo,

Sinds een paar maanden ben ik aardig fanatiek bezig in de sportschool. 4/5 keer in de week, maar ik heb niet echt een schema en mijn progressie is niet heel merkzaam. Het liefst wil ik eruit zien zoals Johm Cena. Dit is maar een droom hoor. Ik weet dat hij al heel wat jaren traint. Heeft iemand een goed plan om mij te helpen om veel spieren te kweken?

Alvast bedankt.

Ik zou beginnen met Stronglifts 5x5, daar ga je als beginner de beste gains op maken. Daarnaast leer je de juiste techniek van de compounds die in de rest van je trainingsschema's altijd de basis zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je misschien ook een bepaald schema voor mij, een routine. Voor mij is dit wat makkelijker

Stronglifs 5x5 is een schema/routine. Google even en dan kom je op de website, vind je ook gelijk alle uitleg.
Daarnaast vind je op youtube heel veel info over de juiste vorm.

Lees je daarnaast in m.b.t. voeding end. op dit forum vind je heel veel 'sticky' topics waar veel info in staat. Succes!

Welkom op het forum :)

Heb je zelf onderzoek gedaan? Wat zou je zelf mee willen beginnen en wat lijkt je leuk? Wellicht kunnen we daar feedback op geven ipv alles voor te kauwen. Zo leer je zelf ook waarom bepaalde schema's effectief zijn.

Dankje :).
Het liefst wil ik erg breed worden, maar wil nog ff een goed schema. Ik doe al wel oefeningen maar ik weet niet echt een goeie rotatie voor vooral rug, borst en traps.

Dankje :).
Het liefst wil ik erg breed worden, maar wil nog ff een goed schema. Ik doe al wel oefeningen maar ik weet niet echt een goeie rotatie voor vooral rug, borst en traps.

Maak voor 4 x trainen per week een mooi UB-LB split schema daarin train je alle spieren 2x per week.
Als basis pak je een aantal grotere compound oefeningen aangevuld met kleinere en meer isolerende oefeningen.

Ik ben al bezig met het maken van een schema, alleen wil ik weten wat nou goeie oefeningen zijn.

Ik ben al bezig met het maken van een schema, alleen wil ik weten wat nou goeie oefeningen zijn.
Alle oefeningen zijn goed als ze goed en naar doel gebruikt worden.
Voor jou zijn als basis een aantal compound oefeningen aangevuld met wat meer isolerende oefeningen goed.
Als je maar voornamelijk losse gewichten/barbells kan gebruiken als uitgangspunt.

Terug
Naar boven