XXL Nutrition

Nieuw lid trainingsschema

androgenus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Hallo, ik wil mij even voorstellen als nieuw lid door middel van mijn trainingsschema, ik zie graag tips tegemoet want ik ben op dit forum om bij te leren.
Maandag
Bench press 5 sets van 8-12 reps.
Incline bench press 2 sets van 8-12 reps.
Flyes 2 sets van 10-15 reps.
Barbell curls 4 sets van 8-12.

woensdag
Barbell row 5 sets van 8-12.
Deadlift 3 sets van 8-12.
Lat pulley 3 sets van 10-15.
French Press 4 sets van 8-12.

Vrijdag
Squats 5 sets van 8-12.
Leg press 3 sets van 8-12.
leg extensions 2 sets van 10-15.
Calf raises (standing) 5 sets van 20-30.
Front shoulder press 4 sets van 8-12.
Side laterals 2 sets van 10-15.
Incline laterals 2 sets van 10-15.

op zich een goed schema, je moet even kijken of je armen achter gaan lopen... anders 1 oefening erbij

• Topic Starter Topic Starter
op zich een goed schema, je moet even kijken of je armen achter gaan lopen... anders 1 oefening erbij

bedankt voor de reactie, ik denk dat mijn armen goed mee gaan met de rest maar af en toe moet ik toch eens veranderen van schema en dan kan ik inderdaad eens een paar oefeningen voor de armen meer doen.

bedankt voor de reactie, ik denk dat mijn armen goed mee gaan met de rest maar af en toe moet ik toch eens veranderen van schema en dan kan ik inderdaad eens een paar oefeningen voor de armen meer doen.

daar heb je een heel goed punt, afwisselen: niet per maand je schema veranderen, niet per week maar per dag..
afstappen van die 4 x 8-12 reps, beter is 5-12-5-12, 3-15-3-15 je kan eindeloos variatie in je schema brengen, niet alleen in reps, maar ook sets en rusttijd tussen de sets

Terug
Naar boven