AndroidHealthClinic

Nieuw lid

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop echt dat je dit meent en alsnog je gezonde verstand gaat gebruiken !

Er is niets onschuldig aan anabolen, het is zelfs gevaarlijk voor de gezondheid als je niet weet waar je mee bezig bent en zelfs als je het wel weet zijn het geen middelen om licht over te gaan. En ja, anabolen kun je zeker en vast aan verslaafd raken.

Zojuist terug uit de sportschool.. ZONDER Winstrol genomen te hebben! Vanmorgen had ik al testo gezet dus daar kan ik niks meer aan veranderen helaas. Ik heb een vriend gebeld en die komt straks de "gear" ophalen wat ik nog heb liggen. Ik probeer met alles wat gier word gezegd naar de gym te gaan en ga het "natuurlijk" doen, net als vroeger want dit was mijn eerste kuur. Ik wil mij aan mijn eigen woord kunnen houden: NOOIT meer verslaafd raken aan dingen (roken moet ik nog mee stoppen maar ik kan niet alles tegelijk).

Ik moet even melden: mijn verslaving ging gepaard met een vrouw waarmee ik kinderen heb, ik ben "mee" gaan gebruiken wat ik al snel niet meer wilde! Helaas vanwege kinderen besloot ik te blijven voor mijn kinderen en de hoop hebben mijn vrouw in te keren, HELAAS, liep uit de hand, kinderen allemaal uit huis relatie kapot (gelukkig)! Ik kan zeggen ja ik heb gebruikt maar nog harder: ik ben er zonder last van vanaf gekomen want ik WILDE niet gebruiken.. Heel misschien maakt dit iets meer duidelijk.. ondanks alles ben ik best goed bezig dacht ik zelf haha. Straks de gear weg en kan ik beloven dat ik me wat meer ga concentreren op deze site om wat meer te leren én begrijpen.

Nogmaals vond ik het geweldig hoe er wordt gereageerd zonder dat jullie mij kennen.. bedankt allemaal!!

Er is niets onschuldig aan anabolen, het is zelfs gevaarlijk voor de gezondheid als je niet weet waar je mee bezig bent en zelfs als je het wel weet zijn het geen middelen om licht over te gaan. En ja, anabolen kun je zeker en vast aan verslaafd raken.

Bedankt voor je reactie. Bij iemand geantwoord dat ik dit aanneem en straks wordt mijn gear opgehaald door een kennis. Vandaag gestopt al met Winstrol..

Dat ga ik zeker doen. Ik ben een man van mijn woord meer heb ik niet. Alles word straks opgehaald wat ik nog heb liggen

Even voorstellen: Mijn naam is Alberten ik ben 36 jaar. Lang zwaar leven achter de rug met veel ellende. Sinds 2 jaar onder andere clean en sinds 4 weken intensief aan het sporten in de gym wat mij erg goed doet. Een neuwe "verslaving"?.
Ik sport met een kuurtje van Winstrol (40mg p/d) en 2X 2ml testo Enathate. Serultaat zie je echter al komen, gelukkig heb ik daar wat aanleg voor. Helaas kamp ik alleen met een wat minderwaardigheid gevoel door het verleden maar als dit zo doorgaat hoop ik er met 2 maanden een beetje te zijn.. Ik begon met 95,5 kilo met bierbuikje, afgelopen vrijdag stond ik op 90.5 schoon aan de haak!

Wel heb ik een vraag: hoe lang kan ik maximaal Winstrol gebruiken? Voor deze
4 weken gebruikte ik het al een maand maar ik zat even 2 weken zonder.. Testo begon ik met 2ml in de week en vanmorgen ben ik begonnen met de eerste 2ml en donderdag ook weer.

Ook lees ik veel over schade bij de lever bij gebruik van Winstrol. Nu is de mijne al wat verzakt door alcohol (mis)bruik in het verleden.. Ik ben niet snel bang en verzekerd van een sterk lichaan wat dat betreft maar toch...

Nou wag een voorstel gelul haha. Ik moest het even kwijt.. Leuk om hier aanwezig te zijn. Ik ga even rondkijken op het forum

Albert

Leverschade door winstrol zal niet snel voorkomen, middelen zoals dianabol of nog erger (bijna ergste) superdrol.

Maar gebruik van orals altijd beperken tot 4-6 weken. Als je injecteert kan je beter primo of mast erbij gebruiken ivm gewrichten en zachter voor de lever.

2ml test is 500mg totaal als het goed is. Icm 40mg winstrol ( 280mg/week) is dat eigenlijk onnodig. Beter is 250-350mg test - 20-30mg winstrol bv.

Als nakuur clomid, dosis en lengte is afhankelijk van de duur van je kuur. Standaard 50mg voor 14 dagen of 25mg als je langer neemt (aan te raden bij kuren die langer als 8 weken duurt).

Terug
Naar boven