Even voorstellen: Mijn naam is Alberten ik ben 36 jaar. Lang zwaar leven achter de rug met veel ellende. Sinds 2 jaar onder andere clean en sinds 4 weken intensief aan het sporten in de gym wat mij erg goed doet. Een neuwe "verslaving"?.
Ik sport met een kuurtje van Winstrol (40mg p/d) en 2X 2ml testo Enathate. Serultaat zie je echter al komen, gelukkig heb ik daar wat aanleg voor. Helaas kamp ik alleen met een wat minderwaardigheid gevoel door het verleden maar als dit zo doorgaat hoop ik er met 2 maanden een beetje te zijn.. Ik begon met 95,5 kilo met bierbuikje, afgelopen vrijdag stond ik op 90.5 schoon aan de haak!
Wel heb ik een vraag: hoe lang kan ik maximaal Winstrol gebruiken? Voor deze
4 weken gebruikte ik het al een maand maar ik zat even 2 weken zonder.. Testo begon ik met 2ml in de week en vanmorgen ben ik begonnen met de eerste 2ml en donderdag ook weer.
Ook lees ik veel over schade bij de lever bij gebruik van Winstrol. Nu is de mijne al wat verzakt door alcohol (mis)bruik in het verleden.. Ik ben niet snel bang en verzekerd van een sterk lichaan wat dat betreft maar toch...
Nou wag een voorstel gelul haha. Ik moest het even kwijt.. Leuk om hier aanwezig te zijn. Ik ga even rondkijken op het forum
Albert