XXL Nutrition

>>>> Nieuw Pics<<<< RicardoVr6!!

Goede progressie man, kan zien dat je aan je borst en traps gewerkt hebt, ziet er stuk beter uit dan de vorige keer :)
Ga zo door en probeer die borst nog wat voller te krijgen.

Even serieus.

Je bent 19 jaar? Is dit naturel? Zo ja, dan heb je echt ****ing veel aanleg en zou ik er zeker mee door gaan en wedstrijden gaan doen!!

dacht dat ie kuurde ja

nou iig een erg mooie fysiek, beetje zonde van de benen maar nobody is perfect

:thumbup:

Natural? Ja denk het niet. Heel mooie fysiek. Zeer veel potentie voor jou leeftijd.

goed hoor.. denk dat je BF eerder 8 is ofzo

mooie fysiek kerel :D

zeer net bovenlichaam, jammer dat je zelf zegt dat de benen wat minder zijn, maargoed iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen mening over.

ziet er echt goed uit! je staat wel droger als 10 a 11% ik zou je rond de 8 schatten.

Netjes pik!:cool:

ziet er goed uit voor die leeftijd

pizza? maar ziet er zeker goed uit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
thanks voor alle reacties!!!!! :cool:

Zeer strakke upperbody kerel ... Nu je beentjes nog ff posten :) Ga zo door ! super mooie fysiek.

Als zijn benen op hetzelfde niveau waren als zijn bovenlichaam zou hij meer zijn als 88kg.
Traps lopen trouwens ver achter.

Hij is wel gortdroog dus denk dat de benen wel meevallen. Iig ziet ub er fantastisch uit. Hard en droog! Ga zo door!

hahahaha....

man alles wat ik hier op kan zeggen is: SUPER!

Top Upperbody bro :thumbs: En mooie voornaam ook :D

• Topic Starter Topic Starter
Zeer strakke upperbody kerel ... Nu je beentjes nog ff posten :) Ga zo door ! super mooie fysiek.

Bedankt!!

Hij is wel gortdroog dus denk dat de benen wel meevallen. Iig ziet ub er fantastisch uit. Hard en droog! Ga zo door!

Thnx Kale

hahahaha....

man alles wat ik hier op kan zeggen is: SUPER!

thanks!!

Top Upperbody bro :thumbs: En mooie voornaam ook :D

hahaha jazeker :D

Terug
Naar boven