XXL Nutrition

Nieuw supliment bizarre gains for life

Ook van die geweldige geloofwaardige before-after pics....

Wat gaat het er toch weer serieus aan toe,
begint al met de topic starter, vervolgens 10 tot 20 stomme replies(JA inclusief de mijne),

je zou dit is van een klein afstandje moeten bekijken,
er is werkelijk geen thread die nog serieus beantwoord wordt op dbb :o

en als je dat doet wordt jij weer afgemaakt, belachelijk!!!! dat dit kan op een gemixt forum...

Supliment :o ?

Wat gaat het er toch weer serieus aan toe,
begint al met de topic starter, vervolgens 10 tot 20 stomme replies(JA inclusief de mijne),

je zou dit is van een klein afstandje moeten bekijken,
er is werkelijk geen thread die nog serieus beantwoord wordt op dbb :o

en als je dat doet wordt jij weer afgemaakt, belachelijk!!!! dat dit kan op een gemixt forum...

Hier valt toch ook niet serieus op te reageren:o:o.

Of troll of heel erg naief.

Op deze manier zou ik nog geen reclame voor een Gucci swag tasje durven maken

Aah ja laat je dan maar volledig gaan alle remmen los ;) :cool:

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Wat gaat het er toch weer serieus aan toe, begint al met de topic starter, vervolgens 10 tot 20 stomme replies(JA inclusief de mijne), je zou dit is van een klein afstandje moeten bekijken, er is werkelijk geen thread die nog serieus beantwoord wordt op dbb :o en als je dat doet wordt jij weer afgemaakt, belachelijk!!!! dat dit kan op een gemixt forum...
Jep... geen rationele antwoorden hier... internet is toegankelijk genoeg perfecte plaatst om mensen in gedachten en gedrag dommer te maken.

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Jep... geen rationele antwoorden hier... internet is toegankelijk genoeg perfecte plaatst om mensen in gedachten en gedrag dommer te maken.

Zou jij niet eens gauw je waffel houden als t om belachelijke topics en antwoorden gaat? Bedankt.

Dat klopt, "begint met de topic starter" :)

Absoluut waar, ik heb me ook verlaagd tot het niveau van dbb, vandaar al mijn stomme p[o]sts...

Na zoeken kom ik enkel uit op een webshop in Spijkenisse, toevallig niet de jouwe OP?

Wat nu als ik beter op diesel ga ? Kan ik dit fantastische dan ook gebruiken, en is het effect net zo sensationeel?

allemaal bullshit!!! kijk maar naar het Boeiend verhaal John Meadow'sr
als dit geen aas is hij staat er strak van.... maar dat komt niet van dat zakje Plazma

reclame?

Klink als het supermiddel!

Terug
Naar boven