MuscleMeat

nieuw voedingsschema voor droog trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Liefst niet teveel kilo verliezen, maar dat gaat toch gebeuren denk ik toch als je vetpercentage omlaag gaat?
Op rustdagen 150 kcal minder wel zelfde verhouding aanhouden dan, eet nu op rustdagen minder kh en meer vetten.
Train nu borst-biceps rug triceps benen schouders, maar is het een idee om borst-triceps rug-biceps te gaan trainen omdat je dan zo je spiergroepen nog meer rust geeft en dus meer groei of maakt dit niks uit?

als je vetpercentage omlaag gaat verlies je kilo's .. logisch toch? aangezien je op 18% staat, en je een goede cut wilt inzetten, zal je richting de 80 kilo moeten.

Ik zou als trainingsschema gewoon een full body schema aanpakken, om de dag je hele lichaam trainen, er staan genoeg van dat soort schema's op dit forum.

Dus die omtrek moet minder worden in cm als ik het goed begrijp?

80 kg dat is wel heel weinig, zou ik daar op uitkomen als ik op 10% kom te staan?

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

wil ook niet te skinny worden en teveel massa verliezen

3x 5 reps is wel weinig herhalingen ofnie is dit niet meer voor massa?

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

idd daar heb je gelijk in en fullbody schijnt idd geod te zijn om droog te trainen.
Eet jij dus ook 500 kcal onder onderhoud?
Op rustdagen hou je dan die verdeling hetzelfde, want ik eet nu op rustdagen minder koolhydraten en meer vetten.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

geld het ook zo dat als je bijv. 5% minder vet krijgt dus ook automatisch zon 5 kilo afvalt minder gaat wegen?

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

jij zegt dat je veel minder gaat wegen uiteindelijk maar spieren wegen toch ook zwaar, je spieren blijfen toch ook groeien. Weeg nu 96 kg op 19% en 185 lang

Kan je ook wanneer je op onderhoud eet tijdens de cut kcal verschil maken door cardio of moet je met voeding al onder onderhoud gaan zitten?
Ik doe na elke KT 20-30 min cardio.

Dus dan kan ik gewoon op onderhoud blijfen eten 3100 kcal en dan het verschil maken met cardio en op rustdagen wel 500 kcal onder mijn onderhoud eten denk ik of niet?

Dat kan inderdaad.
Je haalt wel meer resultaat als je ook 500 kcal eronder gaat zitten met rustdagen ja.

Dit is mijn eetschema als ik zou gaan eten op onderhoud en het verschil ga maken met cardio of zijn dit teveel kcal voor droogtrainen?

Mijn onderhoud is 3100 kcal.

Mvg.

Bijlagen

en dit voor op rustdagen

Bijlagen

Terug
Naar boven