Fitness Seller

Nieuwe blast!

Persoonlijk werkt high carbs en tren goed.
Succes

Succes! Vanwaar die 625?

Persoonlijk werkt high carbs en tren goed.
Succes

Deel deze mening 100%

mn tren cycles zat ik op een 400gr carbs per dag en jeetje! De pump overdag tijdens trainen immens!
en ja hoor die typische trenlook kwam zeker na boven op vrij high carbs! Enigste dat ik ook had gedaan was de test op onderhoud zetten,
doe ik nooit meer, als ik nog ga trennen zal het zoiets worden 1000mg sust/test e - 600mg tren e

hoe bevalt de oxy ? vond het een zeer leuke oral, je voelt hem bijna direct inslaan!

• Topic Starter Topic Starter
Oxy zet ik erin als ik wat droger sta.. Op aanraden van @traindirty :) rond de 8%.. Hoo dat ik dat na 3 weken heb bereikt

Kleine update: vandaag de test + mast gezet.
Lekker uit eten geweest omdat m'n vriendin en ik , jawel, 6 maanden bij elkaar zijn :p
Rest van de week er weer vol tegen aan mt t eten.

Klein vraagje over t3: zit nu op m'n 3e dag (25mcg)
Vanaf wanneer ga ik iets merken qua hartslag oid?

Kleine update: vandaag de test + mast gezet.
Lekker uit eten geweest omdat m'n vriendin en ik , jawel, 6 maanden bij elkaar zijn :p
Rest van de week er weer vol tegen aan mt t eten.

Klein vraagje over t3: zit nu op m'n 3e dag (25mcg)
Vanaf wanneer ga ik iets merken qua hartslag oid?

Proficiat man! Op zo een avondje mag je gerust eens lekker gaan eten ;)! Geniet rvan en volg week weer kei hard tegenaan!!

Je zal niets merken van t3, zelfs niet ip 75mcg ed.

Ah oke.. Duidelijk. Dacht ongeveer dezelfde effecten te voelen als eca

Vraagje tussendoor: heb einde van de middag en savonds altijd enorm last van een rood hoofd.. A la kreeft look zeg maar.. Iemand tips om daar iets tegen te doen? En ja , ik weet dat ik moet blijven ademen :rolleyes:

Verhoging bloeddruk?;p

Terug
Naar boven