Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
je vergeet de t3 weeralGeen gelul, met 2500kcal op 625mg tren ga je vet verliezen en spier aanzetten, punt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je vergeet de t3 weeralGeen gelul, met 2500kcal op 625mg tren ga je vet verliezen en spier aanzetten, punt.
I know, ga ze wss nog wat verhogen na de 4/5e week.
Tnx man.
rond de 8%.. Hoo dat ik dat na 3 weken heb bereiktOxy zet ik erin als ik wat droger sta.. Op aanraden van @traindirtyrond de 8%.. Hoo dat ik dat na 3 weken heb bereikt
100mg was hier ook de sweet spot. Paar x 125/150mg gedaan maar geen significant verschil. 100 was juist goedd !
100mg was hier ook de sweet spot. Paar x 125/150mg gedaan maar geen significant verschil. 100 was juist goedd
Nooit geen slechte manierBegin sws op 50, misch dat ik ga verhogen mocht het me bevallen
verhogen kan je nog altijd! Oxy is lekker man. Zal je rap beginnen voelen!! Alpha as fuaaaarkHaha zeer benieuwd man! Eerst nog ietsje verder cuttenNooit geen slechte manierverhogen kan je nog altijd! Oxy is lekker man. Zal je rap beginnen voelen!! Alpha as fuaaaark

Kleine update: vandaag de test + mast gezet.
Lekker uit eten geweest omdat m'n vriendin en ik , jawel, 6 maanden bij elkaar zijn
Rest van de week er weer vol tegen aan mt t eten.
Klein vraagje over t3: zit nu op m'n 3e dag (25mcg)
Vanaf wanneer ga ik iets merken qua hartslag oid?
! Geniet rvan en volg week weer kei hard tegenaan!! Ah oke.. Duidelijk. Dacht ongeveer dezelfde effecten te voelen als eca
Hahaha love the feeling tho