Fitness Seller

nieuwe cutschema advies nodig

taner123123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste lezers :D

Ik ben al een tijdjes bezig met het cutten. Alleen ik vond mijn oude eetschema te eentonig. En ben ook niet droger geworden, ik weet niet waardoor dit komt. Kan het zijn door dat ik creatine gebruik?
Ik heb een nieuwe schema gemaakt die ik zou willen gebruiken. Alleen ik weet niet of mijn schema goed is. Daarom heb ik jullie advies nodig.

Mijn stats zijn:
Leeftijd: 19 jaar
KG: 93,7 kg
Vetprecentage: 14/14,5 % gemeten met een tangmeter

4/5 per week doe ik aan krachttraining met een cardio sessie van 20/30 min na mijn krachttraining.
En 1 keer per week doe ik alleen aan cardio.

ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd en wacht op reacties van jullie

Ik heb een printscreen gemaakt van mijn schema.

Naamloos.png

Naamloos1.png

Je bent niet droger geworden omdat je geen (groot genoeg) calorie tekort hebt gecreëerd.
Al die tijd dat je bezig bent geweest met "cutten" is verloren geweest daar je niets hebt gedaan met de feedback die je hebt gekregen van oa de weegschaal.
Merk je dat de resultaten niet consistent zijn met het doel wat je voor ogen hebt, grijp dan onmiddellijk in.

Als je denkt dat het door creatine komt dat je niet droger geworden bent, toon je aan dat je geen besef hebt van wat creatine effectief doet ih lichaam. De vraag is dan ook: waarom gebruik je überhaupt creatine?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg niet dat ik niet droger ben geworden, maar de laastste tijd gaat het moeilijker om droger te worden.
En Je zegt wel dat ik niet droger ben geworden, omdat ik niet ( groot genoeg) calorien tekort
heb, maar hoeveel kcal moet ik dan onder mijn basisbehoefte zitten?.

Ik neem ook onmiddelijk actie, om aan jullie te vragen of mijn schema goed is.

En wat ik weet van creatine is dat creatine vocht vasthoudt, en daardoor dat ik niet droger eruit ga zien.
Alleen ik weet natuurlijk niet zeker of dit zo is.
Mischien kan jij mij wel uitleggen wat creatine doet?

Ik zeg niet dat ik niet droger ben geworden, maar de laastste tijd gaat het moeilijker om droger te worden.
En Je zegt wel dat ik niet droger ben geworden, omdat ik niet ( groot genoeg) calorien tekort
heb, maar hoeveel kcal moet ik dan onder mijn basisbehoefte zitten?.

Ik neem ook onmiddelijk actie, om aan jullie te vragen of mijn schema goed is.

En wat ik weet van creatine is dat creatine vocht vasthoudt, en daardoor dat ik niet droger eruit ga zien.
Alleen ik weet natuurlijk niet zeker of dit zo is.
Mischien kan jij mij wel uitleggen wat creatine doet?

Je moet je onderhoud constant updaten zodoende dat je, in jou geval, een dalende trend qua gewicht blijft zien.

creatine: link

Je moet je onderhoud constant updaten zodoende dat je, in jou geval, een dalende trend qua gewicht blijft zien.

creatine: link
Oke thanks, maar je bedoelt dus dat ik gewoon gewoon moet schommelen met mijn onderhoud.
Maar wat vind je van mijn schema ?

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Hahaha en de link vind ik prachtig was inderdaad niet zo moeilijk :p

Oke thanks, maar je bedoelt dus dat ik gewoon gewoon moet schommelen met mijn onderhoud.
Maar wat vind je van mijn schema ?

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Hahaha en de link vind ik prachtig was inderdaad niet zo moeilijk :p

Te weinig vetten.
Ik zou rond de 100g gaan zitten in jou geval.
Noten, olie, advocado, ...

Nog iemand tips of opmerkingen ???!

Terug
Naar boven