AndroidHealthClinic

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ik gebruik altijd mijn mic. Maar wat ik heb begrepen zijn al die bosses hetzelfde. Gewoon ziek veel kogels nodig maar verder geen tactics nodig.

Jammer.. Zo kan elke knaak fancy gear krijgen.
Hopen dat dit met de nieuwe raids anders wordt.

Die level 8 strike was ook een drama..
Voor het gevecht met de Devil Walker tank gaat er iemand afk.
Met z'n tweeën letterlijk drie kwartier over gedaan om dat ding te mollen.

Valt me trouwens op dat niemand een mic gebruikt tijdens een strike. Is dit bij de level 20 strikes/heroics wel het geval? Lijkt wel handig ivm tacts.

Nope niet veel mensen met een mic.

Gewoon met mensen van hier spelen en dan met mic. Ook veel leuker dan met random lui die superslecht zijn. Valt me ook op hoeveel lui bijvoorbeeld level 24 zijn in de crucible maar er geen zak van kunnen. Laat zien hoe simpel het spel eigenlijk is.

Gewoon met mensen van hier spelen en dan met mic. Ook veel leuker dan met random lui die superslecht zijn. Valt me ook op hoeveel lui bijvoorbeeld level 24 zijn in de crucible maar er geen zak van kunnen. Laat zien hoe simpel het spel eigenlijk is.

In.

ik kom ook zo online, al mensen 22+? PSN: Slothzilla035

Vanavond pas rond 22.00 eventjes tijd om te spelen, morgen wel meer tijd.

Ma - Vrijdag vaak rond 21.30 online. In het weekend meer tijd.

Ik ben elke avond rond 22:00 online IGN:chillcat345 bijna level 21:D

Ik join vanavond boys! K heb er zin in!

gym heeft prio 1 als ik tijd over heb ben ik ook aanwezig

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

trouwens jij had geen ps4 toch? wat is er gebeurd?:D

Ik las ergens dat hij last minute een impulsinkoop had gedaan bij de Media Markt ofzo haha:p

net als ik whaha zo herkenbaar.
ik was mezelf altijd aan het wijsmaken waarom ik geen ps4 zou willen...
maar nu ik het heb is het best vet

bobbi eden speelt ook destiny...... Misschien moet ik dat spel ook maar eens aanschaffen :O

Als we toch als groep gaan spelen, zijn er mensen in voor een clan m.b.t. speciale achievements?
Geen idee of je dan ook extra Grimore/gear krijgt maar goed.

+ het feit dat ik zeker weet dat iemand niet leaved na een whipe is ook geruststellend..

Clan is prima ja.

Leest iemand hier al die Grimore kaarten ook? Blijkbaar kun je daar meer info over het verhaal krijgen, maar dat moet je dan weer via je app of via de pc allemaal gaan lezen.

Het lukt me maar niet om mijn PSN te linken aan Bungie. Was eerst wel goed, toen ineens moest ik opnieuw inloggen en met de verkeerde gedaan. Nu staat de verkeerde gelinked.

Ben nu pas level 5 maar valt me op, dat als je met random mensen speelt negen van de tien keer niemand een mic opheeft. Of werkt dit gewoon niet met random people en moet je hier party voor maken?

Als er nog wat noobs zijn zoals mij voeg me maar toe haha Agil3Foxx

Terug
Naar boven