XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Alleen een beetje tweaken. Niet echt grote veranderingen helaas. Maar zo te zien zijn ze er wel mee bezig, goed om te zien.

Ze moeten ook even iets toevoegen dat je vanuit bijvoorbeeld de aarde rechtstreeks naar de tower kunt gaan.

Heeft iemand enig idee waar ik nog een witte PS4+Destiny vandaan kan halen? Duitsland? Heb al lange tijd geen spellen meer gespeeld maar Destiny lijkt me zo ontzettend gaaf dat ik toch maar besloten heb om 400 euries neer te leggen. Heb het als arme student toch nog bij mekaar weten te krijgen, dan maar wat minder biertjes komende tijd haha! :D

=D

Zostraks Salvage gedaan in the crucible, wel een vette game modus. Maar dat is nu dus tijdelijk dit weekend dus ik neem aan dat het daarna weer verdwijnt. Is mij een raadsel waarom. Als het af is, laat het dan gewoon in de game want het is vet.

Toch jammer dat deze game niet voor de PC komt :(
Lijkt me helemaal niks een shooter met controller...

Speelt gewoon goed hoor. Ben nu lvl 7 volgens mij, heb net m'n graft weapon geunlocked. Van de week nog maar eens wat uurtjes in steken.

Ik ben niet anders gewend dan shooters op de console te spelen (Halo, COD, BF en nu Destiny) en bevalt prima. Met toetsenbord en muis lijkt mij dan weer niks.

Ga zo nog ff een klein uurtje aanpakken denk ik. Iemand in?

Ik moet zo eerst even weg, over uurtje ofzo ben ik er.

Zo vandaag toch maar de PS4+Destiny bundel gehaald. Dadelijk maar is beginnen en kijken welke class ik aanmaak :D. Als mensen me toe willen voegen maar al te graag, lijkt me namelijk stuk leuker :). Moet wel even wennen aan de ps4 controller, want ben altijd gewend met een xbox controller en dat scheelt wel zeg.

psn = Agil3Foxx

Savagebrother is mijn PSN overigens

Gisteren tijdje Crucible gedaan voor de Bounty en twee strikes gedaan.
Dit was al vet, kan niet wachten om een 8man raid te doen!
Het is wel jammer dat ik inmiddels al level 14 ben en alles 'solo'.
Volgens mij is het spel gemaakt om samen te spelen met je striketeam xD

Btw de strike: 'The summoning pits', met die onmeunig grote orc is bijna niet te doen als je een beunhaas als teammaat hebt.
10x overnieuw moeten doen omdat 1 van mijn teammaten de helft van zijn magazijn leegschoot op Knights en Wizards...

Gister die ''summoning pits'' gedaan samen met StickySteeez, was wel even spannend aangezien hij level 8 was haha.

Morgen is er een level 26 raid maar zover ben ik nog lang niet helaas.

bijna level 25, vandaag nog even verder zodat ik morgen die raids kan gaan doen!! awesome, schijnt 16 uur te duren haha!

Potverdomme level 26.
I crie evrytiem.

Ik lees nu dat die level 26 raid gewoon morgen wordt gereleased, maar dat hij er altijd in blijft. Oftewel je hoeft niet de hele dag te gaan gamen om maar level 26 te halen.

Ja alatief die pits, ik ging elke keer echt moeilijk snel dood door die Thrall melee attacks, want mn wapen deed niet genoeg damage en mijn eigen melde was niet snel genoeg om er 4 achter elkaar te slopen.

Die weekly heroic met die arcane damage is niet te doen man. Wordt gewoon ge 1 shot. Ook met z'n 2e niet. Heeft iemand die al gehaald??

Ja alatief die pits, ik ging elke keer echt moeilijk snel dood door die Thrall melee attacks, want mn wapen deed niet genoeg damage en mijn eigen melde was niet snel genoeg om er 4 achter elkaar te slopen.

Die level 8 strike was ook een drama..
Voor het gevecht met de Devil Walker tank gaat er iemand afk.
Met z'n tweeën letterlijk drie kwartier over gedaan om dat ding te mollen.

Valt me trouwens op dat niemand een mic gebruikt tijdens een strike. Is dit bij de level 20 strikes/heroics wel het geval? Lijkt wel handig ivm tacts.

Ik gebruik altijd mijn mic. Maar wat ik heb begrepen zijn al die bosses hetzelfde. Gewoon ziek veel kogels nodig maar verder geen tactics nodig.

Terug
Naar boven