- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat voor vloer ligt er eigenlijk, glimt veel te veel voor een hardcore gym
Ziet er wel ruim opgezet uit, maar qua gewichten apparatuur komt er nog meer bij lijkt mij?
je verkijkt je echt op die shit... nog wat runs mee gedaan op het einde. mijn conditie bleek toch niet zo goed als ik dacht.
de prowler is een monster, die zou ik wel in mijn gym willen hebben.
Wat voor vloer ligt er eigenlijk, glimt veel te veel voor een hardcore gym
Ziet er wel ruim opgezet uit, maar qua gewichten apparatuur komt er nog meer bij lijkt mij?

Schaduw boksen ??
Ziet er goed uit, ik kom snel even langs !
Deze ga ik even in de gaten houden zodra mijn abo afloopt bij F4F, verlengen zit er daar niet in voor me...
Hey Freggeltje, kom gerust een keer trainen om te kijken hoe SPORTJA is. Als je je voor 1 januari hebt ingeschreven bij een andere sportschool dan kan je bij ons gratis trainen totdat je oude abbo afloopt waarna een jaar abbo bij ons in gaat. Op deze manier kan je én bij ons trainen én zit je niet met dubbele lasten.
Mocht je nog vragen hebben of informatie willen dan kan je altijd een PB sturen of mailen naar niels@sportja.nl
Deze is voor de sledgehammer. Tire voor flips komt later.
We zijn zelf ook fanatieke sporters en hebben bij meerdere gyms gesport dus we weten hoe slecht veel gyms naar hun sporters luisteren. Wij willen hier verandering in brengen door een sportschool voor en door sporters te zijn. Bijvoorbeeld: we hebben nu een crossfit station van 4 meter, mocht er veel gebruikt van gemaakt worden en er vraag naar meer meters crossfit station is dan breiden we deze gewoon uit. Idem voor de zwaarte van dumbells.Nice!!
Kunnen die fotos van starter20 ook op facebook komen? die wil ik wel graag delen namelijk in de trend van kijk zo moet een sportschool zijn![]()