MuscleMeat

Nieuwe (hardcore) gym in Leiden, jongens.

• Topic Starter Topic Starter
1089tte.jpg

34f00ft.jpg

35bh5r7.jpg

2eg5lxl.jpg

aceni8.jpg

20rslfd.jpg

Fakking bruut die prowler!!!

Ziet er echt netjes uit!! :o

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor vloer ligt er eigenlijk, glimt veel te veel voor een hardcore gym :D
Ziet er wel ruim opgezet uit, maar qua gewichten apparatuur komt er nog meer bij lijkt mij?

Ik heb er getraind. Squatten was no problem. Benchen op blote voeten was de ziekste grip die ik ooit gehad heb. Die vloer is voor blote voeten dus ideaal.

Groei is sowieso hun bedoeling. Eerst moet je uiteraard wel een klantenbestand opbouwen. Je kan er nu ruim uit de voeten, ook als er meerdere mensen aan het trainen zijn.

je verkijkt je echt op die shit... nog wat runs mee gedaan op het einde. mijn conditie bleek toch niet zo goed als ik dacht.

Yeah, echt een aanrader voor mensen in de omgeving.

Thanks! :)

Haha is die zeker, ik sluit me aan bij Starter20....

Wat voor vloer ligt er eigenlijk, glimt veel te veel voor een hardcore gym :D
Ziet er wel ruim opgezet uit, maar qua gewichten apparatuur komt er nog meer bij lijkt mij?

Epoxyhars laag is er gegoten. De vloer moet nog ingelopen worden dan wordt die doffer.

Er worden nog wat dingen nageleverd dan zijn we voorlopig compleet. Zoals Starter20 zegt is het eerst de bedoeling om het klantenbestand uit te breiden voordat we weer gaan investeren (beetje nutteloos om veel geld aan trainingsfaciliteiten uit te geven terwijl de helft maar gebruikt wordt). De trainingsapparatuur zoals deze er nu staat biedt plek voor een man of 35-50 tegelijkertijd dus voorlopig kunnen we wel vooruit.

Ik mis wel wat spiegels ofnie?

Ik mis wel wat spiegels ofnie?

Er komt 1 spiegel bij een squatrack voor techniek training en feedback. Verder zijn we zelf niet echt van van spiegels. Mocht dit echt een groot gemis blijken te zijn onder de sporters dan zullen we hier wat aan gaan veranderen. Thanks voor je feedback :)

Schaduw boksen ??

Ziet er goed uit, ik kom snel even langs !

Dat is prima Marcel, leuk!

Deze ga ik even in de gaten houden zodra mijn abo afloopt bij F4F, verlengen zit er daar niet in voor me...

Deze ga ik even in de gaten houden zodra mijn abo afloopt bij F4F, verlengen zit er daar niet in voor me...

Hey Freggeltje, kom gerust een keer trainen om te kijken hoe SPORTJA is. Als je je voor 1 januari hebt ingeschreven bij een andere sportschool dan kan je bij ons gratis trainen totdat je oude abbo afloopt waarna een jaar abbo bij ons in gaat. Op deze manier kan je én bij ons trainen én zit je niet met dubbele lasten.

Mocht je nog vragen hebben of informatie willen dan kan je altijd een PB sturen of mailen naar niels@sportja.nl

zoek een grotere tire homo

Ziet er wel lief uit :)

Hele sterke marketing iig... Zeer netjes!!!!

Hey Freggeltje, kom gerust een keer trainen om te kijken hoe SPORTJA is. Als je je voor 1 januari hebt ingeschreven bij een andere sportschool dan kan je bij ons gratis trainen totdat je oude abbo afloopt waarna een jaar abbo bij ons in gaat. Op deze manier kan je én bij ons trainen én zit je niet met dubbele lasten.

Mocht je nog vragen hebben of informatie willen dan kan je altijd een PB sturen of mailen naar niels@sportja.nl

Nice!!

Kunnen die fotos van starter20 ook op facebook komen? die wil ik wel graag delen namelijk in de trend van kijk zo moet een sportschool zijn :)

Hahah hoi Destrey :D Deze is voor de sledgehammer. Tire voor flips komt later.

Hele sterke marketing iig... Zeer netjes!!!!

Thanks :) We zijn zelf ook fanatieke sporters en hebben bij meerdere gyms gesport dus we weten hoe slecht veel gyms naar hun sporters luisteren. Wij willen hier verandering in brengen door een sportschool voor en door sporters te zijn. Bijvoorbeeld: we hebben nu een crossfit station van 4 meter, mocht er veel gebruikt van gemaakt worden en er vraag naar meer meters crossfit station is dan breiden we deze gewoon uit. Idem voor de zwaarte van dumbells.

Nice!!

Kunnen die fotos van starter20 ook op facebook komen? die wil ik wel graag delen namelijk in de trend van kijk zo moet een sportschool zijn :)

We waren in flink wat posts getagd maar zie hier niks van terug op onze pagina.
Ik zal ze ff van het forum downloaden en op onze site uploaden dan kan je hem delen.

Dank je wel!!

Edit:
De foto's zijn geupload -> http://www.facebook.com/media/set/?set=a.612070138869990.1073741833.489488861128119&type=1

Laatst bewerkt:
Cool!

Terug
Naar boven