XXL Nutrition

Nieuwe (hardcore) gym in Leiden

Doe er ook maar zo een in Rotterdam graag:D

Pics or didnt happen :p

Als je veel sporters gaat aantrekken die gebruik maken van losse oefeningen zijn zware dumbbells toch wel een must have voor een gym. Bezuinigen op tot hoe ver de dumbbells gaan om eerst te kijken of het concept aan slaat lijkt me niet de juiste keuze.

De eerste vraag die hier vaak gesteld wordt bij de keuze van een gym is "tot hoe ver gaan de dumbbells?"
Ik zou deze toch echt verhogen zodat hier geen 38kg op geantwoord hoeft te worden.

Ik train vrijwel nooit met dumbbells maar 38kg is toch niet licht? Met nog een setje van 45kg kan 90% van de sporters zeker goed mee uit de voeten.

Eens met Mc Chick. Overigens is het tot en met 45 kilo, wat al een kleine 20 procent zwaarder is. Vergeet verder niet dat dit voor de opstart fase geldt. Je hebt het over minimaal 500 euro per dumbell set als je boven de 45 kilo gaat (dit wordt meer naarmate de dumbell zwaarder wordt). Als je vier sets neemt (bijv 48-52-56-60), ben je waarschijnlijk dus minimaal 2500 euro kwijt aan dumbells waar misschien 5 mensen mee trainen. Voor de opstart fase lijkt mij dit geen economische beslissing.

Overigens is het concept niet dumbells maar breder, als in vrije oefeningen. Het concept dat wij willen testen is een sportschool zonder machines maar wel met squatracks, platforms, dumbells, cross fit stations, indoor gras mat, prowler etc.

Ik ken je niet maar succes met je nieuwe gym. Jammer dat het aan de andere kant van het land ligt. Een dbb meet klinkt nu al succesvol!

Damn aan de andere kant van het land , dit is echt een droom gym :(

Doe er ook maar zo een in Rotterdam graag:D

Thanks heren! We hopen op de lange termijn meerdere vestigingen te openen dus wie weet ;)

Op de site en FB komen zsm foto's!

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt allemaal top, Sportja! Als er zoiets in de buurt van Rotterdam komt dan kom ik er natuurlijk graag werken voor een schandalig hoog salaris.

Hoop dat het een succes wordt! Ga zeker een kijkje nemen rond maart.

Vandaag bij de opening geweest. Dikke aanrader! Als ik er in de buurt woonde had ik me al ingeschreven.
1089tte.jpg

34f00ft.jpg

35bh5r7.jpg

2eg5lxl.jpg

aceni8.jpg

20rslfd.jpg

Leuk dat je er was Erwin!

Er worden nog een aantal dingen nageleverd dan zijn we (voorlopig) compleet.
Voor iedereen die in de buurt woont/is, kom een keer trainen!!

Ziet er goed uit.

Damn nice, mooie vloer ook. Ruim van opzet.
Platvormen zijn ook mooi, ideale gym.

Naast onze website en facebookpagina hebben we nu ook een youtube kanaal waarop filmpjes staan van trainingen, instructies en compilaties van oefeningen. Met de tijd zal deze gevuld worden met meerdere filmpjes!

Check ons youtube kanaal!

http://www.youtube.com/channel/UCRmWEoSrxhqu5s6JV_zjPCA

Ook plannen voor uitbreiding naar Den Haag?

PB mij als je uitbreid naar omgeving Haarlem :D.

Als ik volgend jaar naar Leiden verhuis kom ik zeker langs!

Hey Kyusho,

Leuk om te horen!

Wat brengt je naar Leiden als ik vragen mag? Studie?

Dat is juist; Hogeschool van Leiden is de enigste met die studie en om elke dag 2 uur heen en 2 uur terug te reizen is niks voor mij dus verhuizen we lekker naar Leiden toe!

Terug
Naar boven