XXL Nutrition

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik zit te denken om alles af te gaan bouwen..ik heb het nu druk met andere dingen waardoor ik gemiddeld maar 2 a 3 keer per week aan trainen kom dus ik vind dat zonde...ik ga denk nog een week of 3 door en dan stop ik met alle middelen...ik vind dat het heel goed is gegaan en het word tijd voor een rust periode....ik hoop dat ik snel weer meer kan trainen..

of gewoon 2 a 3x pw fullbody en doorknallen :D

nee, je moet idd wel toegewijd kunnen zijn, anders is t zonde. Geen ramp, rust ff uit en pak m over een paar maandjes weer op.

Als je de hgh en miss de t4 doorpakt kun je lekker je shape behouden niet?

ik ben zodra ik stop al 6 maanden bezig met hgh... ik vind het wel effe goed zo...

ik ben zodra ik stop al 6 maanden bezig met hgh... ik vind het wel effe goed zo...

ben jij ook van mening dat hgh pas leuk begint te worden na zo'n lange tijd? Bij ons op de sportschool (ik weet het, ik weet het, maar toch) kijken de mensen die ook met hgh hebben gekuurt (geen kleintjes, hoewel dat ook weer niks zegt) me allemaal dom aan als ik ze vraag waarom ze het maar 4 maand hebben gedaan. Doen ze hier dus allemaal, en zitten wedstrijdjongens tussen. Wat is jouw mening, minstens 6 maand of na 3 maand ook al goede resultaten die de kosten van 3 maand hgh waard zijn?

maar misschien komt het omdat ik effe druk ben met werk en school zodra dat weer wat rustiger is zal ik wel weer wat meer willen trainen.

ik merke na een paar weken al resultaten maar het lange geadviseerde gebruik van hgh is omdat de verhoging van igf pas na een maand of drie begint...als je het perse daarvoor doet zou je korter kunnen kuren met hgh in combi met igf...lijkt mij! maar ja veel dingen hier op dit forum zie ik anders dan de meeste

Bij ons op de sportschool (ik weet het, ik weet het, maar toch) kijken de mensen die ook met hgh hebben gekuurt (geen kleintjes, hoewel dat ook weer niks zegt) me allemaal dom aan als ik ze vraag waarom ze het maar 4 maand hebben gedaan.

Waarschijnlijk hebben die gasten het geld EN de knowhow niet om het 100% goed te doen.

3 maanden is leuk hoor maar je haalt er gewoon niet het maximale uit.

Merkte bij mezelf pas echt een rigoreuze verandering na 6/7 maanden.

Doe het goed of doe het niet.;)

Ja, op 20 iu per dag :D

hoe gaat het met je.ben je al aan het afbouwen gr

Wou je eens vragen wat primo voor jou heeft gedaan? als je aftraint kan je er dan droog van komen op de plaatsen dat je wilt? want wil aan mijn benen niet bijkome...

mvg

gozer topic is een JAAR oud,daar krijg je geen reply meer op.Open even een nw als je vragen hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven