AndroidHealthClinic

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat s je mening er over? mede ten opzichte van de hoge kosten die t met zich meebrengt (hoewel jij die missch niet helemaal zelf betaald)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben er tevreden over....als ik het nog een keer doe neem ik jintropin om te kijken wat nou het verschil is...kwa kosten kan je het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk

ja,dat is misschien zo, maar goedkoop wordt t nooit. wacht r denk ik nog ff mee, hoewel t wel lonkt.

vind het een goeie log worden .ben zeer benieuwt naar het eind resultaat ovation .als je het zo mee leest lonkt het zeker om het ook te doen maar ik wil dat nog niet good luck

hallo mensen...ik heb inmiddels 4 weken insuline erop zitten...ik weeg nog steeds hetzelfde..alhoewel ik wel nog steeds vet kwijt raak en zichtbaar een stuk groter ben geworden...ik ga vanaf volgende week verder met ultradrive in plaats van boldone en ik denk ook dat ik over ga op parabolan in plaats van mn trenbolon E.
de oxy's ben ik inmiddels ook mee gestopt.maarm n t4 en hgh loopt gewoon door...ik zit ookt e denken om over te stappen op jintropin in plaats van de bleutops nu om te kijken wat het verschil is....

even een vraagje op hoeveel t4 zit je??
ben ook benieuwd naar het verschil tussen de bleu tops en de jin

ik zit nu op 200 mcg...

dank je wel voor de info...

ik wil er nog wel een paar weken clenbuterol bij pakken om goed droog te worden...maar wanneer precies weet ik nog niet..ik krijg dinsdag of woensdag mn jintropin dan zal ik het verschil gaan bekijken en ondervinden... dan zal mn kuur er zo uit gaan zien:

3 keer per week 1 ml ultradrive
2 keer per week 1 ml tren E.(binnenkort over op parabolan)
200 mcg t4...
4 iu jintropin per dag(5 on 2 off)
(misschien oxy er weer bij op 50 mg per dag maar dat kijk ik nog wel effe aan)

hoe bevalt je dit lange kuren ovation?
Al enig idee hoelang je hierna rust gaat houden voor je weer begint, en wat je daarna gaat doen?

als ik niet met hgh was begonnen had ik al gestopt....verder weetik niet hoe het loopt...ik voel me goed moet deze week mn dokter bellen voor bloeduitslagen...ik wil die hgh zo goed mogelijk benutten dus dat ga ik doen ook...

hallo jongens even een updatetje over hoe het gaat...ik wilde deze week naar 400 mg tren gaan maar mn maag speelt op...dat heb ik elke keer zodra ik tren hoger dan 200 of 300 mg zet....dus ik blijf lekker op 200 mg tren zitten....
ik ga vanaf volgende week over op ultradrive in plaats van boldone...ik ga 3 keer per week 1 ml nemen icm 1 ml tren E
mn hgh is nu inmiddels van jintropin en mn t4 zit nu op 200 mcg...ik word nog steeds droger en groter dus het gaat zeker lekker....

ik heb inmiddels weer last gehad van mn buik , komt door trenbolone...ik wilde wat hoger gaan zetten per week maar toen ik naar 300 mg ging kreeg ik alweer last...de precieze klachten zijn:
opgeblazen buik, gevolgt door opboeren met een lucht die niet te harden is,,,daarna gaat dat weg en krijg ik diaree...daarna zijn de klachten weg en begint het meestal op nieuw...houd een paar dagen aan..vooral met tren E.
ik hou het dus lekker op 200 mg per week dan heb ik nergens last van...vandaag begin ik wel met ultradrive...ik word nog steeds droger en groter dus ik blijf nog wel effe doorgaan

ik heb inmiddels weer last gehad van mn buik , komt door trenbolone...ik wilde wat hoger gaan zetten per week maar toen ik naar 300 mg ging kreeg ik alweer last...de precieze klachten zijn:
opgeblazen buik, gevolgt door opboeren met een lucht die niet te harden is,,,daarna gaat dat weg en krijg ik diaree...daarna zijn de klachten weg en begint het meestal op nieuw...houd een paar dagen aan..vooral met trenbolone E.
ik hou het dus lekker op 200 mg per week dan heb ik nergens last van...vandaag begin ik wel met ultradrive...ik word nog steeds droger en groter dus ik blijf nog wel effe doorgaan

wat had je precies in gedachte met 'nog ff doorgaan?"
had je dit ook gedaan wanneer je geen hgh zou zetten maar nog wel steeds vooruitgang zou zien?

nee dan had ik denk al gestopt....hgh doe je zowiezo minimaal 4 maanden dus andere spullen neem je dan automatisch ook langer...ik ben nu bijna 5 maanden bezig waarvan ik 4 a 5 weken rust heb gehouden tussen door met AAS....misschien doe ik dat binnen kort weer
icm met een nakuur maar lang ik hgh neem wil ik zoveel mogelijk eruit halen

nee dan had ik denk al gestopt....hgh doe je zowiezo minimaal 4 maanden dus andere spullen neem je dan automatisch ook langer...ik ben nu bijna 5 maanden bezig waarvan ik 4 a 5 weken rust heb gehouden tussen door met AAS....misschien doe ik dat binnen kort weer
icm met een nakuur maar lang ik hgh neem wil ik zoveel mogelijk eruit halen

ja, gelijk heb je. hoelang wil je in totaal hgh nemen?

Tot het geld op is lijkt me :D

t4 heb ik nu 7/8 maanden gehad, ben er nu mee gestopt, wel afgebouwd, van 300 naar 200 100 en nu niet, geen last gehad van vet aankomen

Laatst bewerkt:
ik ben nu al 4 weken bezig met t4...ik denk dat ik nog ongeveer 2 maanden door ga met alles hgh/aas/t4 etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven