AndroidHealthClinic

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
toch fijn dan dat je de eerste keer wakker bent geworden en zo deze theorie voor jezelf bewezen hebt;)
Dus je bent gewoon gaan slapen tijdens de actieve tijd van slin?
Er wordt toch overal duidelijk gewaarschuwd niet te gaan slapen tijdens deze 2,5/3 uur. Denk dat ik me daar maar aan blijf houden.

nee natuurlijk niet, het was iets gecompliceerder... maar neem maar aan dat je gewoon wakker wordt. dat zeggen diabetici trouwens ook.

verder raadt ik hier niet aan om gewoon je bed in te duiken na het zetten van slin ofzo:eek:

nou, dat is dan wel een geruststellend idee, maar denk dat ik het gewoon wakker houdt die tijd.thnx.

• Topic Starter Topic Starter
ja inderdaad ik ook...het gaat lekker zeg...

vriend van mij heeft mij twee weken niet gezien en schrok gewoon van hou ik gegroeid ben dus is goed teken toch

kan niet anders dan dat dat een goed teken is:cool:

welk voedingsschema hanteer je momenteel?

net voor ik slin zet neem ik vitargo...zit nu op 9 eetlepels...weet niet hoeveel dat is...
dan kom ik thuis neem ik een whey shake met brinta...45 minuten later begin ik met rijst of brood...meestal brood dat eet wat makkelijker weg op dit moment...een boterham of 12 verdeel ik tot de slin uitgewerkt is met daarna nog een shake

he ovation als ik jou verhalen zo lees is dus insuline top of the bill, zit er nu steeds meer aan te twijfelen om het er ook bij te nemen. Ben zelf sinds half maart aan de HGH, de sijnergie tussen beide moet groot zijn

Hoe laat train jij eigenlijk, stel in mijn geval om 19.00 uur beginnen , 20.00 klaar (train altijd alleen), dan moet ik dus om 20.45 beginnen aan 12 boterhamen, zie ik wel tegen op

nee,hoeft niet perse, als je 20:00 je dextro/vitargo shake neemt kun je rond 21:00
40-50 gram koolhydraten (rijst etc)
40-50 gram eiwitten (kip etc) misschien hier nog bij voorkeur whey isolaat shake

dit neem je dan rond 22:30 nog een keer. Vergis je niet, is nog aardig wat om weg
eten!

ik trian meestal in de middag dus ik heb tijd zat....ik kan nog niet precies zeggen of insuline top of the bill is...ik ben met meer dingen bezig...tren/bold/oxy/hgh/t4/slin...
over een weekie of 2 kan ik zeggen of insuline echt goed is...ik merk wel een voller gevoel en harder gevoel dus het doet zeker wel zn werk.....

...trenbolone/bold/oxy/hgh/t4/slin... het meeste klinkt mij ook wel bekend, ik wacht wel even af, je log

damn heb net getraind.... krijg onwijze pomp tijdens trainen...heb net mn vitargo op met 10 iu slin.... ga zo nog een shake nemen met brinta en whey.....ik ednk dat ik de 120 wel voorbij ga binnenkort

beter man. wat waren je stats bij aanvang van deze kuur en wat zijn ze nu.?

112 kg...dat was bijna 4 weken terug nu ben ik 117....vetpercentage weet ik niet...weet wel dat het steeds minder word.......

dus je wordt zwaarder en droger tegelijk? relaxed :D

yep.....mooi he

ben nu bezig met tren op 300 en boldone op 500 en oxy op 100 per dag en dat gaat lekker..ik wil tren nog gaan verhogen naar 400...die oxy's gaan er binnenkort uit denk ik en dan diana's er bij te nemen...

wat is je oral consumptie deze kuur geweest (en wat ben je dr nog mee van plan?)

nu zit ik op 100 mg oxy per dag en 200 mcg t4...
mn plannen ?? grote jongen worden!
diana werkt altijd goed bij mij enheb het lang niet gebruikt vandaar... ik wil de rest van mn kuur nog een week of 8 doortrekken en dan alles af gaan bouwen..ook mn hgh

welk merk hgh heb je btw? heb je altijd dezelfde?

ik hb nu bleu tops ... dit is mn eerste keer hgh....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven