AndroidHealthClinic

Nieuwe log Sanne!

Knappe meid als je 100 gram havermout weg krijgt in de morgen, of kook je het niet?
Verder mis ik gruwelijk veel eiwitten (niks om 7.30u, niks om 10.00u, niks om 12.30u, niks om 15.30u). Kcal-spreiden doe je ook nog niet: bijna 600 kcal om 7.30u tegen 170 om 10.00u. Die noten vind ik nog steeds te veel.

Weinig veranderd.

Vind je volkorenbrood niet lekker? *wijst naar wittebrood in schema*
Vast al gezegd; maar volkoren producten versus niet-volkoren zijn ook best belangrijk als je een goed/ gezond eetschema wilt hebben.

Succes trouwens :)

• Topic Starter Topic Starter
Vind je volkorenbrood niet lekker? *wijst naar wittebrood in schema*
Vast al gezegd; maar volkoren producten versus niet-volkoren zijn ook best belangrijk als je een goed/ gezond eetschema wilt hebben.

Succes trouwens :)

Ik lust het wel.. en eet het ook wel vaker dan wit brood.

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Knappe meid als je 100 gram havermout weg krijgt in de morgen, of kook je het niet?
Verder mis ik gruwelijk veel eiwitten (niks om 7.30u, niks om 10.00u, niks om 12.30u, niks om 15.30u). Kcal-spreiden doe je ook nog niet: bijna 600 kcal om 7.30u tegen 170 om 10.00u. Die noten vind ik nog steeds te veel.

Weinig veranderd.

Je moet uiteindelijk nog wel zien dat de behoefte aan dagelijkse hoeveelheid kh, eiwitten en vetten wordt voldaan. Ik probeer me te houden aan de juiste verhoudingen. Te veel eiwitten is ook niet goed. zeker niet als 'beginner'.. het is iets wat je langzaam moet opbouwen.
Ik wil om 12.30u nog wel eiwitten inbrengen.
Maar uiteindelijk bevat die whey proteïne al heel wat.
Desondanks is het idd wel beter om je dagelijkse behoefte aan eiwitten te spreiden over de dag.

100 gram havermout is inderdaad wel wat veel. Heb het daarjuist even nagewogen en ik eet 50 gram havermout gekookt.

Je moet uiteindelijk nog wel zien dat de behoefte aan dagelijkse hoeveelheid kh, eiwitten en vetten wordt voldaan. Ik probeer me te houden aan de juiste verhoudingen. Te veel eiwitten is ook niet goed. zeker niet als 'beginner'.. het is iets wat je langzaam moet opbouwen.
Als jij dat gelooft dan moet je het zo maar doen.
Ik wil om 12.30u nog wel eiwitten inbrengen.
Maar uiteindelijk bevat die whey proteïne al heel wat.
Desondanks is het idd wel beter om je dagelijkse behoefte aan eiwitten te spreiden over de dag.

100 gram havermout is inderdaad wel wat veel. Heb het daarjuist even nagewogen en ik eet 50 gram havermout gekookt.
Ik zie de aanpassingen wel weer in dit topic.

Misschien heb ik wat gemist hoor, maar waarom vervang je witbrood niet door volkoren bruinbrood. Zitten veel meer vezels in en is gezonder.

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

:Oh ik lees dat je het wel eet...zet het dan ook in je schema. (zonder uitroepteken:p)

Misschien heb ik wat gemist hoor, maar waarom vervang je witbrood niet door volkoren bruinbrood. Zitten veel meer vezels in en is gezonder.

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

:Oh ik lees dat je het wel eet...zet het dan ook in je schema. (zonder uitroepteken:p)

Ik ben mijn schema aan het aanpassen :) Ik zal het erbij zetten :). Ik eet ook wel heel af en toe wit brood (hangt er vanaf welk brood hier voor heel het gezin word gekocht, een brood speciaal appart kopen vinden ze niet zo leuk :p ). Maar heb het voordeel dat ze hier ook liever bruin dan wit brood lusten.

Zitten er in paardenvlees (voor tussen boterham) veel eiwitten?

Zo rond 24 gram eiwitten in rookvlees. Dus prima voor tussen je BRUINE boterham!

vandaag enkel 1 uurtje cardio gedaan.. Had niet veel tijd en liet de kracht even voor vandaag

30 min extensieve duurtraining
15 min wave
15 min roeien

Een +/- 450-tal kcal verbrand.
Morgen kracht, maar fullbody terug (wat ik nu toch al paar weekjes terug doe) aangezien ik mijn benen te hard heb overbelast

Cardio is soms errug lekker om helemaal mee los te gaan. En de extra verbrandde calo's zijn ook altijd mooi meegenomen :D
Succes met je benen in ieder geval; overbelasting... Niet goed!

Just curious;
Train je nu ook met een aangepast full body schema i.v.m. je pijnlijke benen? Of is het full body schema al genoeg aanpassing ten opzichte van je oude (niet full body?) schema?
Oh, en natuurlijk; hoe ziet je FB-schema eruit? /aagjes mode uit :)

Cardio is soms errug lekker om helemaal mee los te gaan. En de extra verbrandde calo's zijn ook altijd mooi meegenomen :D
Succes met je benen in ieder geval; overbelasting... Niet goed!

Just curious;
Train je nu ook met een aangepast full body schema i.v.m. je pijnlijke benen? Of is het full body schema al genoeg aanpassing ten opzichte van je oude (niet full body?) schema?
Oh, en natuurlijk; hoe ziet je FB-schema eruit? /aagjes mode uit :)

Hehe, ik heb eigenlijk nog niet echt een vast schema :) Meestal doe ik 2 oefeningen voor triceps, 3 voor borst, 2 voor buik, 3 voor benen en de rest doe ik een andere dag. Dus half split, half FB :) en zo 4 x per week. Maar als mijn been terug inorde is dan denk ik terug om split te trainen. Full body neemt te veel tijd in beslag.

Terug
Naar boven