MuscleMeat

Nieuwe poging in Marokkaanse paspoortkwestie

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
DEN HAAG - Marokkaanse Nederlanders zouden vanaf de tweede generatie afstand moeten kunnen doen van hun oorspronkelijke nationaliteit. Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie zal er bij de Marokkaanse autoriteiten opnieuw op aandringen dit mogelijk te maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De minister heeft de Tweede Kamer donderdag geschreven dat zijn ambtenaren dit aan de orde zullen stellen tijdens een komend overleg met Marokko. Nederland heeft de gevoelige kwestie rond de dubbele nationaliteit al diverse keren aangekaart.

Dat heeft volgens de bewindsman nog altijd niet tot fundamentele beleidswijzigingen geleid. Marokko staat vrijwel nooit toe dat onderdanen afstand doen van hun nationaliteit.

http://www.nu.nl/news/1641027/11/Nieuwe_poging_in_Marokkaanse_paspoortkwestie.html
En zo hoort het. Een paspoort of helemaal geen paspoort :thumb:

Als ik in een ander land ga wonen zou ik ook graag mijn Nederlands paspoort houden, dusja weet eigenlijk niet wat ik hier van vinden moet.

NL-paspoort of oprotten naar Marokko!
:thumbs:

Heb me er eigenlijk nooit in verdiept, maar wat is er eigenlijk op tegen om 2 paspoorten te hebben?

EHB slaat alleen een deuk in een pak boter als het om onze gregorius nekschot en geensT gaat. Marokaanse nederlanders zijn buiten zijn bereik en bovendien een gelovig volk. Gelovigen hebben bescherming nodig, als je met je sprookjesboek komt zwaaien mag je best twee paspoorten hebben. Let op dit is exclusief voor gelovigen, atheïsten hebben een probleem en moeten nodig een favoriet sprookjesboek kiezen van EHB.

Als ik zou emigreren naar amerika dan hoeven mijn kids heus geen ned paspoort meer te hebben lijkt me.

Op zich is er niets op tegen idd maar wat is het nut??

Als ik zou emigreren naar amerika dan hoeven mijn kids heus geen ned paspoort meer te hebben lijkt me.

Op zich is er niets op tegen idd maar wat is het nut??

pcies, boeit mij niet wat voor paspoort ik heb, zolang mn haar maar goed zit op de pasfoto

Terug
Naar boven