MuscleMeat

nieuwe Sportschool

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos17

Novice
Waardering
0
Geachte lezer,

Hierbij wil ik graag het volgende onder de aandacht brengen.
Op korte termijn, lees binnen vier weken, open ik een Sportschool in Heteren onder Arnhem. De doelgroep van de sportschool is iedereen, van de beginnende fitnesser tot aan de grootste bodybuilder of sterkste man van Nederland. Deze sportschool zal gevestigd zijn in een nieuwbouwpand gelegen aan de A50 en dus zeer goed bereikbaar. Het principe van waaruit dit bedrijf gaat draaien is eenvoudig. Hardcore trainen op ieder zijn eigen niveau. Geen gedoe omtrent kleding, muziek of andere onbelangrijke zaken. Het aanbod van toestellen is basic en kan naar believen zo zwaar gemaakt worden als nodig. Halterstangen en schijven zijn allemaal olympisch en de dumbbells gaan in eerste instantie tot 50kg. indien gewenst schaf ik ze aan tot 70kg of zwaarder.
Met deze sportschool wil ik een aanbod doen aan een ieder die graag keihard traint van jong tot oud van beginner tot proffessional.
De prijzen zullen ongeveer liggen tussen de 35 en 40 euro.

Graag zou ik van jullie horen of er geinteresseerden zijn in de regio gelegen tussen Apeldoorn, Zevenaar, Nijmegen, Geldermalsen. een ieder die er iets verder voor wil rijden is natuurlijk ook van harte welkom.

Vriendelijke,

Jos van den Bos
j.l.vandenbos@kpnplanet.nl

Ben van Belgie dus dat is net iets te ver:D
Anders kwam ik mss wel eens een kijkje nemen
Succes verder nog met je Gym:thumbup:

Klinkt goed. Jammer dat ik er 200 km vandaan woon.

Bedankt voor de info, maar genoeg reclame nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven