AndroidHealthClinic

Nieuwe supplementen aangeschaft, advies nodig of het logisch en effectief is!

kyaman

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
86kg
Beste dbb leden,

Ik heb gisteren 5 supplementen besteld:

- Whey protein shake
- 1MR pre workout
- Omega 3 visolie
- Multivitamine (daily vits)
- Acetyl-L Carnite (afslank product)

Mijn vraag hierover is kan ik deze supplementen allemaal dagelijks gebruiken?

Bijvoorbeeld :

08:00 || whey shake + Acetyl-L carnite 1 capsule
12:00 || 1 capsule visolie + multivit tijdens een warme maaltijd
17:00 || 1MR pre workout + whey shake voor het trainen
19:00 || Dextrose (druivensuiker) na het trainen
22:00 || eventueel nog whey shake + Acetyl-L carnite?

Mijn dagelijkse hoeveelheid kcal is : 3000-3100 kcal || 48/37/15 E/K/V
Train 4 tot 6 keer per week. Waarvan 1 dag cardio en rest kracht.

Of zou ik langzaam moeten opbouwen aangezien het redelijk veel is per dag ..

Alvast bedankt,

:D

Laatst bewerkt:
Zou ik niet doen geen studie die aantoont dat het werkt op mesnen wel dieren

zou de l carnite voor de training pakken en zeker een whey shake na de training

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 23:35 ----------

om 22u kan je een caseine shake drinken

• Topic Starter Topic Starter
zou de l carnite voor de training pakken en zeker een whey shake na de training

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 23:35 ----------

om 22u kan je een caseine shake drinken

Jup thankyou, die bestel ik dan vandaag nog, heb je misschien een goede caseine shake?

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 09:58 ----------

Zou ik niet doen geen studie die aantoont dat het werkt op mesnen wel dieren

hmmm dat is ****ed up xD, commerciele crap dus, enige aanrader die wel werken maar niet te zwaar zijn want

oxy elite / dexapirine blijken te werken maar het maakt je moe en je verliest ook veel spier ? :rolleyes:

Caseine perfection van B&F is prima en voordelig.

Of een bakje kwark voor het slapen ipv casseine shake

Financieel gezien ben je met een pot casseine goedkoper uit. Maar met kwark heb je tenminste wat te eten en lijd je geen honger.

en een combinatie van ? bijvoorbeeld 450 gram kwark en casseine shake? of is dat dan weer dubbelop omdat ik dan teveel eiwitten binnen krijg ?

en een combinatie van ? bijvoorbeeld 450 gram kwark en casseine shake? of is dat dan weer dubbelop omdat ik dan teveel eiwitten binnen krijg ?

Yep, tenzij het je macro's past in de zin van dat je de rest van de dag bijna geen eiwitten hebt gegeten. Maar ja, meeste geval teveel eiwitten.

Ik zelf neem gewoon een bakje kwark of cottage cheese, puur omdat ik dan lekker kan eten. En heb geen zin om teveel supps te hebben.

Yep, tenzij het je macro's past in de zin van dat je de rest van de dag bijna geen eiwitten hebt gegeten. Maar ja, meeste geval teveel eiwitten.

Ik zelf neem gewoon een bakje kwark of cottage cheese, puur omdat ik dan lekker kan eten. En heb geen zin om teveel supps te hebben.

oké dus alleen als nood oplossing bij te weinig eiwitten over gehele dag kan het van toepassing zijn?
En sowieso kwark gemixt met gesnede kiwi of bananen en olijfolie erin is net zo lekker ;D

Niet alles hoeft uit supps te komen, zelf geef ik de voorkeur aan kwark. Vult beter en gezonder.

Jup thankyou, die bestel ik dan vandaag nog, heb je misschien een goede caseine shake?

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 09:58 ----------

hmmm dat is ****ed up xD, commerciele crap dus, enige aanrader die wel werken maar niet te zwaar zijn want

oxy elite / dexapirine blijken te werken maar het maakt je moe en je verliest ook veel spier ? :rolleyes:

het werkt wel careim. Bovenstaande post is imo onzin. Ik gebruik het zelf dagelijks en merk wel degelijk effect ... Ik ben te lui om onderzoek te doen maar het werkt 100% wel.

Geen zonde van je geld, alhoewel je het vast goedkoper had kunnen krijgen via bulkpowders

het werkt wel careim. Bovenstaande post is imo onzin. Ik gebruik het zelf dagelijks en merk wel degelijk effect ... Ik ben te lui om onderzoek te doen maar het werkt 100% wel.

Geen zonde van je geld, alhoewel je het vast goedkoper had kunnen krijgen via bulkpowders

ja ik heb 25 euro betaald? ik weet niet hoeveel het via bulkpowders is ?

Terug
Naar boven