AndroidHealthClinic

Breaking News Nieuwe verkiezingen in Nederland!

Zou er nog eens bij moeten komen dat je verwacht dat ik jou serieus neem hahaha

Ik had ook helemaal niet verwacht dat je me serieus zou nemen hoor. Mensen die reacties plaatsen als

"hoe vaker regeringen stuk lopen, moe minder schaden ze kunnen aanrichten"

ach ja... die zitten gewoon een beetje in de knel in hun hoofd. Daar hoeft niemand iets van te verwachten. :)

• Topic Starter Topic Starter
We krijgen trouwens wel een boete van de EU. :roflol:

Ik had ook helemaal niet verwacht dat je me serieus zou nemen hoor. Mensen die reacties plaatsen als

"hoe vaker regeringen stuk lopen, moe minder schaden ze kunnen aanrichten"

ach ja... die zitten gewoon een beetje in de knel in hun hoofd. Daar hoeft niemand iets van te verwachten. :)

Hahaha wat is dat nou weer voor onzin.
Ben het vertrouwen in politici kwijt en vele met mij.
Denk dat je dat ook niet helemaal begrijpt.

Politici.... alleen maar korte termijn denken en stemmen winnen. Geen hart voor het land. Vroeger had je staatsmannen... het woord alleen al.

Weg met de politiek!

Ze hebben weer lekker geld verspilt met hun stomme vergaderingen :mad:
en nu weer opnieuw kiezen , goed joh !

lijkt GVD wel een open inrichting daar !@ :rolleyes:

Hahaha wat is dat nou weer voor onzin.
Ben het vertrouwen in politici kwijt en vele met mij.
Denk dat je dat ook niet helemaal begrijpt.

Ik ook, maar de machine moet draaien, hoe k*t die machine ook is, alsie op een lagere toer draait dan kost het fuking veel geld. Je gaat me niet vertellen dat België het goed doet omdat de regering geen zak kan uitvoeren.

Dat je met veel beleidsmaatregelen niet mee eens bent okay, dat heeft iedereen. Maar onder het popie jopie gedoe gebeuren er veel dingen (die nooit het daglicht zien, omdat ze boring zijn) die nodig zijn om Nederland draaiend te houden.

Ik ook, maar de machine moet draaien, hoe k*t die machine ook is, alsie op een lagere toer draait dan kost het fuking veel geld. Je gaat me niet vertellen dat België het goed doet omdat de regering geen zak kan uitvoeren.

Dat je met veel beleidsmaatregelen niet mee eens bent okay, dat heeft iedereen. Maar onder het popie jopie gedoe gebeuren er veel dingen (die nooit het daglicht zien, omdat ze boring zijn) die nodig zijn om Nederland draaiend te houden.

Moet eerlijk bekennen dat ik niet precies weet hoe dit in elkaar zit.
Maar het op de winkel passen tijdens verkiezingen betekent volgens mij wel dat de noodzakelijke maatregelen genomen kunnen worden.

Je hebt wel een goed punt en een ideale situatie is er niet denk ik.
Vind allemaal k*t :p

tja wat moet ik er van zeggen. Tis iig te hopen dat die smerige linkse honden niet aan zet komen in deze tijden. Vooral die samsom van de PVDA is niet te vertrouwen, wat een eng kereltje is dat.

Mocht het wel gebeuren dan is het tijd voor mensen met geld en kennis om te vertrekken uit nederland.

tja wat moet ik er van zeggen. Tis iig te hopen dat die smerige linkse honden niet aan zet komen in deze tijden. Vooral die samsom van de PVDA is niet te vertrouwen, wat een eng kereltje is dat.

Mocht het wel gebeuren dan is het tijd voor mensen met geld en kennis om te vertrekken uit nederland.

Sluit ik me bij aan.

Hoor nu Wilders praten, pakt het wel slim aan door over EU te beginnen al denk ik dat Wilders zijn tijd gehad heeft.
Wie wilt er nu nog met hem samenwerken...

Wilders de demagoog aan het woord..

Heb je dat hervormingsprogramma van Groenlinks dan gelezen, the ****.

Achja, het zal wel weer een leuke poppenkast gaan worden.

Wat een zooitje weer... Maargoed tis iok altijd t zelfde.. nu is elke partij een t*fus partij, gaan ze nooit samenwerken, mooie verkiezingsprogramma's etc.. vervolgens gaan ze toch samenwerken, verkiezingsprogramma's gooien ze overboord & dan gebeurt t overmijdelijke : de gewone burger draait er voor op..

Same old story over and over again

Als Samsom en Roemer aan de macht komen ben ik weg

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon Piratenpartij stemmen. Ik ben trouwens ook weg als Samsom en Roemer aan de macht komen. Lekker naar een land met een beter klimaat. Wel eerst een paar miljoen sparen, want zonder geld heb je het in het buitenland niet beter dan in Nederland.

Die kop van die samsom alleen al.

Terug
Naar boven