Fitness Seller

Breaking News Nieuwe verkiezingen in Nederland!

Gewoon uit die bodemloze put van een EU stappen

tja wat moet ik er van zeggen. Tis iig te hopen dat die smerige linkse honden niet aan zet komen in deze tijden. Vooral die samsom van de PVDA is niet te vertrouwen, wat een eng kereltje is dat.

Mocht het wel gebeuren dan is het tijd voor mensen met geld en kennis om te vertrekken uit nederland.

Smerige linkse honden? Nou aan je denigrerende taalgebruik te horen zal jij niet uit Nederland hoeven te vertrekken. Schat dat je nog geld nog kennis hebt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat sinds er een rechts kabinet aan de macht is, Nederland in een neerwaartse spiraal is terechtgekomen. Bezuinigen op onderwijs, mensen die een master willen volgen na hun hbo moeten boetes gaan betalen. Dat is echt de manier om van je land een kenniseconomie te maken. Zelfs turkije heeft al bijna een sterkere economie dan Nederland. Dat is toch beschamend? Beter nu investeren in onderwijs, werkgelegenheid ontwikkelen i.p.v. die mooie praatjes van het rechtse kabinet waar we geen ene **** aanhebben.

• Topic Starter Topic Starter
Smerige linkse honden? Nou aan je denigrerende taalgebruik te horen zal jij niet uit Nederland hoeven te vertrekken. Schat dat je nog geld nog kennis hebt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat sinds er een rechts kabinet aan de macht is, Nederland in een neerwaartse spiraal is terechtgekomen. Bezuinigen op onderwijs, mensen die een master willen volgen na hun hbo moeten boetes gaan betalen. Dat is echt de manier om van je land een kenniseconomie te maken. Zelfs turkije heeft al bijna een sterkere economie dan Nederland. Dat is toch beschamend? Beter nu investeren in onderwijs, werkgelegenheid ontwikkelen i.p.v. die mooie praatjes van het rechtse kabinet waar we geen ene **** aanhebben.

Turkijke heeft 80 miljoen inwoners. :roflol:

Allemaal naar turkije emigreren, hun gaat het goed!

Snel stoppen met posten in dit topic, als je de reacties van sommige mensen leest. Het is net alsof je iemand uit groep 8 kwantumfysica moet uitleggen, aint gonna happen.

Daar ben ik nog steeds pissig over die boete. Gaat echt nergens over, en niet over 5 jaar ofzow, nee, per direkt met terugwerkende assrape.

EU is gelukkig nog geenland maar een verdrag. En uit Nederland vertrekken maakt het alleen maar erger.. hoe lelijk land het ook mag zijn het is toch ook jou land :)

Wie zegt dat de EU geen land is?

:roflol: epic quote van iemand die geen idee heeft hoe de economie in elkaar steekt en wat er aan de hand is op het moment.

Hou je kortzichtige comments voor je alsjeblieft.

:roflol: epic quote van iemand die geen idee heeft hoe de economie in elkaar steekt en wat er aan de hand is op het moment.

Kun jij het misschien uitleggen? (Ik ben serieus)

Ik wil het voor eens en voor altijd uitgepraat hebben, want die Geert, hij ziet er wel slim uit enzow heb op hem gestemd, maar kreeg niet veel duidelijkheid. Weet alleen dat linkse mensen honden en eliten zijn.

b*ch plz, alsof ze je toelaten.

Dat wijf net had haar conclusies ook wel weer klaar, van der Heijde met die krullen. Ik dacht dat de NOS objectief moest zijn als staatsomroep

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 17:32 ----------

Kun jij het misschien uitleggen? (Ik ben serieus)

Geert is altijd al redelijk links geweest (excl. immigratie, islam en anti-europa)
Vond dat ie nog wel netjes en rationeel reageerde, en loyaliteit toonde tov zijn kiezer, tegenover Maxime die meteen weer moest gaan backstabben omdat ie zijn partij al ziet dalen :roflol: benieuwd hoeveel zetels de CDA nu gaat trekken, 10 zou veel zijn

je bent me net voor. En idd ik heb totaal geen kennis en geld :roflol:

Ik zou overigens naar Zweden gaan, al genoeg connecties daar.

Als het zo doorgaat krijgen we volgend jaar 90 miljoen staatsschuld per dag erbij. Wtf Nederland. Ik weet geen ruk van economie, politiek of maatschappelijke dingen, maar 90 miljoen per dag is 5.50€ per dag per persoon. Dan doet Nederland toch echt iets enorm fout.

Een overzicht van waar VVD, PVV en CDA voor zover bekend akkoord over waren:

AOW: In 2015 naar 66.

Zorg: Eigen bijdrage 9 euro recept-regel, awbz maatregel 600 miljoen.

Btw: Het lage btw-tarief van 6 naar 7 procent. Het hoge tarief van 19 naar 21 procent. Dat zou 4,7 miljard opbrengen.

Omroepbezuinigingen: Het eerste jaar 25 miljoen, het tweede jaar 50 miljoen.

WW-duur niet korten. Ontslagrecht niet weg.

Bevriezen salarissen: 4 miljard (voor iedereen in NL salarissen bevroren worden, behalve voor de AOW'ers).

Om koopkracht repareren, zou in 2014 en 2015 verlaging inkomenstenbelasting verlagen met 4,7 miljard ter compensatie BTW.

Studiefinanciering: helemaal leenstelsel.

Resultaten:
Begrotingstekort zou naar 2,8 procent in 2013 gaan. Totaalbedrag van de bezuinigingen: 14,2 miljard.

Als iedereen die (sommigen al jaren) roept dat ze het land gaan verlaten omdat het hier zo "slecht" is dat nou eens gewoon doet, maar als het er op aan komt gebeurt er geen ****

Terug
Naar boven