Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
naar fitness-island
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naar fitness-island
tja wat moet ik er van zeggen. Tis iig te hopen dat die smerige linkse honden niet aan zet komen in deze tijden. Vooral die samsom van de PVDA is niet te vertrouwen, wat een eng kereltje is dat.
Mocht het wel gebeuren dan is het tijd voor mensen met geld en kennis om te vertrekken uit nederland.
Smerige linkse honden? Nou aan je denigrerende taalgebruik te horen zal jij niet uit Nederland hoeven te vertrekken. Schat dat je nog geld nog kennis hebt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat sinds er een rechts kabinet aan de macht is, Nederland in een neerwaartse spiraal is terechtgekomen. Bezuinigen op onderwijs, mensen die een master willen volgen na hun hbo moeten boetes gaan betalen. Dat is echt de manier om van je land een kenniseconomie te maken. Zelfs turkije heeft al bijna een sterkere economie dan Nederland. Dat is toch beschamend? Beter nu investeren in onderwijs, werkgelegenheid ontwikkelen i.p.v. die mooie praatjes van het rechtse kabinet waar we geen ene **** aanhebben.

EU is gelukkig nog geenland maar een verdrag. En uit Nederland vertrekken maakt het alleen maar erger.. hoe lelijk land het ook mag zijn het is toch ook jou land![]()
Smerige linkse honden? Nou aan je denigrerende taalgebruik te horen zal jij niet uit Nederland hoeven te vertrekken. Schat dat je nog geld nog kennis hebt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat sinds er een rechts kabinet aan de macht is, Nederland in een neerwaartse spiraal is terechtgekomen. Bezuinigen op onderwijs, mensen die een master willen volgen na hun hbo moeten boetes gaan betalen. Dat is echt de manier om van je land een kenniseconomie te maken. Zelfs turkije heeft al bijna een sterkere economie dan Nederland. Dat is toch beschamend? Beter nu investeren in onderwijs, werkgelegenheid ontwikkelen i.p.v. die mooie praatjes van het rechtse kabinet waar we geen ene **** aanhebben.
EU is gelukkig nog geenland maar een verdrag. En uit Nederland vertrekken maakt het alleen maar erger.. hoe lelijk land het ook mag zijn het is toch ook jou land![]()
epic quote van iemand die geen idee heeft hoe de economie in elkaar steekt en wat er aan de hand is op het moment.Smerige linkse honden? Nou aan je denigrerende taalgebruik te horen zal jij niet uit Nederland hoeven te vertrekken. Schat dat je nog geld nog kennis hebt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat sinds er een rechts kabinet aan de macht is, Nederland in een neerwaartse spiraal is terechtgekomen. Bezuinigen op onderwijs, mensen die een master willen volgen na hun hbo moeten boetes gaan betalen. Dat is echt de manier om van je land een kenniseconomie te maken. Zelfs turkije heeft al bijna een sterkere economie dan Nederland. Dat is toch beschamend? Beter nu investeren in onderwijs, werkgelegenheid ontwikkelen i.p.v. die mooie praatjes van het rechtse kabinet waar we geen ene **** aanhebben.
epic quote van iemand die geen idee heeft hoe de economie in elkaar steekt en wat er aan de hand is op het moment.
Hou je kortzichtige comments voor je alsjeblieft.
benieuwd hoeveel zetels de CDA nu gaat trekken, 10 zou veel zijnDat wijf net had haar conclusies ook wel weer klaar, van der Heijde met die krullen. Ik dacht dat de NOS objectief moest zijn als staatsomroep
epic quote van iemand die geen idee heeft hoe de economie in elkaar steekt en wat er aan de hand is op het moment.
Hou je kortzichtige comments voor je alsjeblieft.