Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BNP, als je naar de totale economie kijkt is de strijd door Nederland allang verloren. Toch een leuke poging om je te mengen in een volwassenenonderwerp.
BNP, als je naar de totale economie kijkt is de strijd door Nederland allang verloren. Toch een leuke poging om je te mengen in een volwassenenonderwerp.
Op gebied van welvaart (voorzieningen) zal Turkije nooit in de buurt komen van Nederland hoor. En inderdaad er wonen 4/5× meer mensen daar.

Als iedereen die (sommigen al jaren) roept dat ze het land gaan verlaten omdat het hier zo "slecht" is dat nou eens gewoon doet, maar als het er op aan komt gebeurt er geen ****

hij verwart BNP per capita met BNP (van een land algemeen).
In een bar kwam ik een keer een gozer tegen die zei dat hij gaat emigreren als CU in de regering komt.
Heb hem nooit meer gezien.![]()
Ach na die 1 1/2 jaar Rutte staat Nederland er een stuk beter voor. Toch?

Verbaast me altijd hoe snel het in NL kan gaan. In België zouden ze eerst nog 3 maanden kibbelen en dan pas beslissen dat er nieuwe verkiezingen moeten komen.Maar is het nu wel zeker dat die er komen of is dit gewoon even een relletje dat de media uitvergroot?
Verbaast me altijd hoe snel het in NL kan gaan. In België zouden ze eerst nog 3 maanden kibbelen en dan pas beslissen dat er nieuwe verkiezingen moeten komen.Maar is het nu wel zeker dat die er komen of is dit gewoon even een relletje dat de media uitvergroot?
Is zeker, Wilders heeft gezegd dat definitief is dat hij zich heeft teruggetrokken.
Is hij niet bang dat links nu weer aan de macht kan komen? Zelfs als hij niet verliest of wint is de kans toch klein dat dezelfde coalitie er weer komt.
Smerige linkse honden? Nou aan je denigrerende taalgebruik te horen zal jij niet uit Nederland hoeven te vertrekken. Schat dat je nog geld nog kennis hebt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat sinds er een rechts kabinet aan de macht is, Nederland in een neerwaartse spiraal is terechtgekomen. Bezuinigen op onderwijs, mensen die een master willen volgen na hun hbo moeten boetes gaan betalen. Dat is echt de manier om van je land een kenniseconomie te maken. Zelfs turkije heeft al bijna een sterkere economie dan Nederland. Dat is toch beschamend? Beter nu investeren in onderwijs, werkgelegenheid ontwikkelen i.p.v. die mooie praatjes van het rechtse kabinet waar we geen ene **** aanhebben.
turkije is een grote teringzooi man, en met een rechts bestuur komt er eerder werkgelegenheid (of iig op een betere/gunstigere manier) dan met een link s bestuur.