AndroidHealthClinic

nieuwe voedingschema! wat vinden jullie ervan ??

gerjanhakkers19

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Vetpercentage
12%
Hallo ik heb een nieuwe voedingschema gemaakt wat vinden jullie ervan !!??

07.00 ripped van bdf .3 gebakken eieren in olijfolie gebakken op 4 boterhammen volkorenbrood

En een whey isolaat perfection van body en fitshop

9.00 150 gram kip
150 gram rijst
150 gram roerbakgroentes
en om 11 weer 1 uur en 3 uur protienne pannenkoek 2 stuks

Voor training bcaa

Na de training bcca en whey isolaat perfection

18:00 150 rijst kip 150 gram rijst en 150 gram roerbakgroentes en voor slapen gaan 250 ml maGere kwark

En 2 liter water op een dag !

Wat vinden jullie van mijn schema ? Wil hiermee me vetpercentage verlagen en spiermassa behouden

Zoals waarschijnlijk meer mensen zullen zeggen, het helpt wanneer je dit alles in een document zet (word of excel maakt niet uit) waarbij de waarden vermeld worden. Hoeveel kcal, eiwitten, vetten en koolhydraten elke maaltijd en/of product heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Dat vraag ik niet !ik vraag wat jullie van mijn schema vinden ?!

Kunnen we weinig over zeggen zonder het aantal kcals en macro's. En wat is je onderhoud?

Wie kan dat voor me uitrekenen lukt me steeds niet ?

Voer je schema in een app als myfitnesspall of fatsecret. Je onderhoud kun je berekenen op internet, echter is dit gewoon een indicatie.

Hoezo schrik?

Google: voedingswaarden 'product'
Zo lastig lijkt het me nou ook weer niet..

Daarnaast reageer je als een zak, denk niet dat veel mensen je inhoudelijk willen en gaan helpen.

voeding

Zo bedoelen jullie dit ?

Screenshot_2015-05-17-22-58-23.jpg

Screenshot_2015-05-17-22-57-45.jpg

Als je vet kwijt wilt dan zal ik 500kcal onder je dagelijkse behoefte zitten. Mocht je alsnog veel focusseb op de spieropbouw zou je evebtueel op onderhoudsniveau gaan zitten (qua kcal inname).

Dus wat moet ik nu doen?

Dagelijkse behoefte incl. trainingen berekenen. Beslissen of je wilt cutten (500kcal lager gaan zitten) of wilt bulken (500 kcal hoger). Of onderhoud, dab moet je evenveel binnen krijgen als dat er uit gaat.

Terug
Naar boven