Fitness Seller

nieuwe wagen aankopen

• Topic Starter Topic Starter
Nja ik ben 21, ik kan sowieso niets dokken. Maar jaloers ben ik absoluut niet op zoiets :o
En als het toch echt hoog nodig is kan ik nog altijd even in de lexus van pa rijden :)

Snap gewoon echt niet waarom iemand een SUV zou willen .. die dingen zijn log, verbruiken veel en zijn gewoon belachelijk groot.
Dan is een 5 reeks of A5 of iets dergelijke gelijk die TS wilt aankopen toch 1000x mooier & fijner om in rond te rijden.

Naja het is mijn mening maar, trek het je niet te veel aan :p

ik deel je mening wel enigzins,ik vind Q5 en de Q7 van audi echt heel knap stukje ijzer,maar om er mee te rijden vind ik het ook een beetje overkill,kbedoel ik woon niet direct een gebergte met modderwegen enzo,ik moet regelmatig naar de stad waar de parkeerplaatsen niet zo evident zijn voor zo een wagen + dat ze idd een pak meer verbruiken,je kan zeggen : dat kan je verhelpen door een 2x4 te nemen ipv een 4x4 maar dan nog is je gemiddeld verbruik en de uitstoot nog steeds een pak hoger

Nja ik ben 21, ik kan sowieso niets dokken. Maar jaloers ben ik absoluut niet op zoiets :o
En als het toch echt hoog nodig is kan ik nog altijd even in de lexus van pa rijden :)

Snap gewoon echt niet waarom iemand een SUV zou willen .. die dingen zijn log, verbruiken veel en zijn gewoon belachelijk groot.
Dan is een 5 reeks of A5 of iets dergelijke gelijk die TS wilt aankopen toch 1000x mooier & fijner om in rond te rijden.

De Q5 is een kleiner broertje van de Q7, dus niet zo log en huge als de Q7.

;)

Ja das wel waar.
Begrijp me niet verkeerd hé. Het zijn mooie luxueuze wagens. Maar voor hetzelfde geld kan je ook A4 / A6 , 3 reeks, 5 reeks etc kopen en dan ben je er veel beter mee af imo.
Ik kan het wel begrijpen voor mensen die bvb zo'n sleurkarren (aanhangwagens en dergelijke dus :D) hebben, dan kan zo'n dikke SUV miss wel handig zijn :D

voor dat geld kan je ook een HEEL erg decent BMW z4(2e hands) kopen.

Van jouw lijstje ga ik voor de audi, ookal hou ik totaal niet van audi

Audi is baas. :D
Wat lees ik nou, Q5? :) (beestenauto!)

oooooeeeehhh een lexus :o

Snap zeker wel dat mensen een SUV rijden. Je zit hoog, hebt goed overzicht op de weg. Voelt je ook veiliger en hij rijdt gewoon heel relaxed! Plus dat sommige er ook nog goed uit zien en natuurlijk heel erg luxe zijn ( of kunnen gemaakt worden ) !
Dat ze Log zijn is niet het geval, dat ze veel verbruiken valt ook mee ( verschilt heel erg natuurlijk ) en dat ze belachelijk groot zijn is ook onzin. Een RR Phantom of Maybach 62s, dat zijn grote auto's, maarja ik weet niet wat voor een lexus je pa heeft, maar een GS600 is veel groter :o

Of het nou de audi of de bmw wordt het zijn beide vette auto's! Persoonlijk vind ik de BMW mooier. Achja en mocht de auto die je kiest niet bevallen mag je hem altijd ruilen tegen mn 205 :D

Of het nou de audi of de bmw wordt het zijn beide vette auto's! Persoonlijk vind ik de BMW mooier. Achja en mocht de auto die je kiest niet bevallen mag je hem altijd ruilen tegen mn 205 :D

dan hoop ik dat je het over 205 blonde maagden hebt met een dikke C-cup die gewillig zijn om elke letter op te volgen die ik zeg? :D

OT

ik ga straks naar audi,mitsubischi en BMW gaan kijken

de mitsubishi lancer sportback is ook wel een zeer knappe wagen,lekker sportief :D

als ik die full option neem,dan zit ik nog niet aan de prijs van de audi..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

int begin was ik er zeker van dat ik de audi A5 wou,maar nu begin ik meer en meer te neigen naar de Bmw 3 cabrio...het zal een moeilijke beslissing worden...

of anders toch wachten tot de audi A5 sportback uitkomt

Cabrio??? Sorry, maar ik vind dat op een auto wel echt een dak hoort!

Die Mitsubischi is ook een mooi ding :O

Die Mitsubischi is ook een mooi ding :O

en of!!

ik kom net van audi,waar alle A5 modellen momenteel verkocht zijn,en het zal nog enkele weken duren voor er weer stockwagens beschikbaar zijn,eventueel voor nog een testrit,ik heb ondertussen nog een simulatie laten maken.

komt (met dikke korting) op een 39000€...

de mitsubishi is mooi vanbuiten,maar binnenin is het een ramp,veel te gewoon naar mijn zin... dus die valt af

de verkoopster van audi heeft me voorgesteld om in augustus mee te gaan naar de showroom net voorbij zaventem,daar gaan we dan een hele dag A5'en bewonderen en verschillende versies zien...wat een klantenservice seg..

ja ze zullen wel wat moeite moeten doen in deze tijden om nog wat auto's te slijten.

mooie wagen trouwens

de verkoopster van audi heeft me voorgesteld om in augustus mee te gaan naar de showroom net voorbij zaventem,daar gaan we dan een hele dag A5'en bewonderen en verschillende versies zien...wat een klantenservice seg..
kdenk dat de verkoopster iets anders wil laten zien die dag...

Audi A5 for sure of een Mercedes CLS :) .

Terug
Naar boven