MuscleMeat

nieuwe wagen aankopen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alfa Mito GTA met 240pk :cool: bye bye audi a5 :D

passat cc is misschien ook iets voor u

anders zou ik gaan voor bmw 330 d coupe waarom omdat bmw achtertracks heeft en audi vanvoor, rijplezier bmw is duidelijk beter!

• Topic Starter Topic Starter
passat cc is misschien ook iets voor u

anders zou ik gaan voor bmw 330 d coupe waarom omdat bmw achtertracks heeft en audi vanvoor, rijplezier bmw is duidelijk beter!

ik ben eigenlijk een beetje critisch over VW sinds iedereen met een golf beginnen rijden is...ik vind volkswagen redelijk "gewoon" desalniettemin dat de passat cc wel een heel mooie wagen is,maar ik vind het meer een directiewagen ofzo..

Wat dacht je van een pliesie oto?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

620PK bij een gewicht van 550KG

Daarmee pak je die inbrekers de volgende keer!

als je een beetje normaal wilt zitte achterin, koop ej die niet:o

Dan ga je voor zijn broer:P

Alfa 147 GTA

alfa_romeo_147_gta_14_2002-8.jpg

:D

Mja die Mito is gewoon gruwelijk:cool:

bmw 5 hands down

De audi, 100%

mss de passat cc, anders zeker de a5!

lexus for me, der is geen substituut

of misschien ne x6

Ga proefrijden zou ik zeggen......

Ik heb zowel Audi als BMW gereden en ik persoonlijk kies voor audi. Ik vind het interieur van een audi veel mooier en zeer belangrijk voor mij: in een Audi krijg ik geen last van mijn rug. Qua rijgedrag vind ik een BMW weer leuker.

Dus nogmaals ga proefrijden

Ga proefrijden zou ik zeggen......

Ik heb zowel Audi als BMW gereden en ik persoonlijk kies voor audi. Ik vind het interieur van een audi veel mooier en zeer belangrijk voor mij: in een Audi krijg ik geen last van mijn rug. Qua rijgedrag vind ik een BMW weer leuker.

Dus nogmaals ga proefrijden

BMW vind ik hoekig rijden, Audi rijdt veel soepeler.

De audi natuurlijk

Die Audi A5 op zeker, liever nog de S5 ;)

• Topic Starter Topic Starter
Die Audi A5 op zeker, liever nog de S5 ;)

is dat een sponsor aanbieding? :D

ik weet eigenlijk het verschil tussen de gewone en de S versie niet,buiten een zwaardere motor en wat s-line logotjes :D en een heleboel euros meer :D

Waarom niet lekker 2ehands waar net de kop vanaf is.. is gewoon goed als je bij goede dealer koop! rijd even goed als nieuw + je houd wat centen in de zak!

Terug
Naar boven