Fitness Seller

Nieuwkomer, even voorstellen!

CK02

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m73
Massa
55kg
Vetpercentage
17%
Hallo allemaal,
Omdat het volgens mij gebruikelijk is om jezelf voor te stellen, bij deze!

Ik ben vrouw/meisje, 14 jaar (2 december 15), 1.73 en momenteel 56 kilo met 21% vp. Ben me al een halfjaar aan het inlezen hier maar vond het langzamerhand tijd worden om me eens aan te melden. Ik zag altijd m'n broer trainen en steeds meer vooruitgang boeken. Omdat ik nog een sport erbij wilde gaan doen dacht ik "laten we maar eens kijken of het wat voor mij is." De eerste 4 maanden zat ik alleen maar aan de cardioapparaten en was krachttraining een no go. Toch heeft m'n broer me op een of andere manier aan het ijzer weten te krijgen en sindsdien ben ik hooked en let ik ook op mijn voeding. Naast krachting doe ik ook nog 3/4x per week tennis op een "hoog" niveau, daarom kan ik helaas maar 2 keer per week trainen en doe fullbody (denk er alleen aan om UB en LB te doen). Mijn doel is richting fitness model; atletisch, sterk, en gewoon zichtbaar dat je aan KT doet.

Dit was het wel zo'n beetje en hoop ondanks mijn leeftijd toch serieus genomen te worden en nog veel te leren!

Welkom, al goed ingelezen dus ^^

Succes met model, wilskracht is er al.

Laatst bewerkt:
Maar heb je al een relatie? Geintje, welkom en schrijven maar op dit forum he ;-)

Goed bezig al op jouw leeftijd, ga je nog veel profijt van hebben. Klinkt ook allemaal wel doordacht, succes!

Welkom hier!

Succes met je doelen log etc...

Welkom en succes :) Is je broer ook lid van DBB?

Trouwens, als je de eerste maanden alleen cardio gedaan hebt, hoe kun je dan van 46- naar 56kg gegaan zijn?

Welkom en succes!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal!
@ euphorea echte progressie valt het offcourse niet te noemen, neem aan dat het deels komt doordat ik nog niet volledig ben uitgegroeid en had een sportschool schema'tje waar hier en daar een verdwaald krachtapparaat in voorkwam. En yes, hij is hier ook lid, geen idee trouwens of hij nog echt actief is met posten enzo.

Welkom! Leuk dat je er zo jong al mee bezig bent :)

Bedankt allemaal!
@ euphorea echte progressie valt het offcourse niet te noemen, neem aan dat het deels komt doordat ik nog niet volledig ben uitgegroeid en had een sportschool schema'tje waar hier en daar een verdwaald krachtapparaat in voorkwam. En yes, hij is hier ook lid, geen idee trouwens of hij nog echt actief is met posten enzo.

Juist wel progressie. Vreemd dat je 10kg aankomt zonder fatsoenlijk aan krachttraining te doen.. :)

• Topic Starter Topic Starter
Juist wel progressie. Vreemd dat je 10kg aankomt zonder fatsoenlijk aan krachttraining te doen.. :)

Denk dat het aan de leeftijd ligt, aangezien je met 14 niet al helemaal uit de puberteit bent.. :) Kun je imo niet echt vergelijken met iemand die al in de 20 zit, op mijn leeftijd is het normaal dat je nog bijkomt. Al zegt m'n gevoel wel dat ik het nu langzamerhand zelf ik de hand kan hebben.

Laatst bewerkt:
Ik heb opeens weer vertrouwen in het Nederlands schoolsysteem.

ben benieuwd hoe je eruit gaat zien over een jaartje, succes

Good luck!
Maareh als 14'jarige had je nu wel al in bed moeten liggen!

Onthoud 1 ding

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven