Fitness Seller

nieuws berichten in de Zwolse Courant

gewoon vrijgeven die zooi, en niet meer moeilijk doen!de staat altijd met dat gezeik. de meeste weten heel goed waar ze mee bezich zijn, OUT LAW!

Hehe dat dacht ik ook gelijk :roflol:
Vroeg mij zelf nog af of er kristallen in de vials zaten ( heel flauw )

Iedereen die een beetje shows bezoekt, supplementje koopt en een fitness blaadje leest weet toch direct wie dit is..

Maar beter dat we het beestje niet bij de naam noemen..

@Jugger

Ik was niet serieus ;)

Mensen die vegetarisch bbq-en neem ik niet meer serieus..:)

Waar ging dit topic ook al weer over :scratch:

nou dat is niet zekr dat ze met voorwaardelijk afkomen vriend....weet niet hoe je daar bij komt...ik vind het gewoon tegek voor woorden dat er zo zwaar over gedacht word...die t*fus officier van justitie wil alleen maar scoren zoveel mogelijk straffen uitdelen..geloof me ik weet hoe het zit!!!! druge delen ze zelf uit op elke hoek van de straat!!! daar zit het kromme weer van die zieke land...zolang ze er zelf niet aan kunnen verdienen worden ze pissig en dan willen ze je pakken....

Als ze maar 2 jaar eisen dat is heeel weinig dan komen ze er waarschijnlijk met een voorwaardelijk straf af ....
In '92 werd er 4 jaar geeist tegen mij (niet voor A.S dan) en ik moest 2×30 dagen zitten en daarna kreeg ik 2 jaar voorwaardelijk....
Wat ik wil zeggen is dat nederland een raar rechts systeem heeft,en als ze al met een lage kaarten op tafel komen dat er weinig van overblijft...

if you can't do the time, don't do the crime...

Word het tijdschrift nu nog wel uitgegeven?

Terug
Naar boven