MuscleMeat

Night protein shake of magere kwark?

power supplements heeft de beste prijs voor Micellar Casein. Koop deze nu ook en niet meer die van xxl, veel te duur daar.

Ik zal eens kijken of we mogelijk overstappen in de toekomst naar een micellar casein met een lager eiwitpercentage en hogere carbs dan kan de prijs omlaag.

Ik heb toen wij trouwens als 1e in NL met een micellar casein kwamen ;) gekozen voor een hoog eiwitpercentage en vrijwel geen carbs en vetten.

Waarom nu met de instant vergelijken ??? Laten we het over de casseïne houden. Lijkt wel alsof ik iets verkeerd gezegd heb ofzo...zoals ik al zei, helemaal niets mis met jullie casseine! Ik wou alleen ff duidelijk maken dat je niet enkel naar de prijs moet kijken, maar ook naar wat erin zit.

Het is geen vergelijking idd. Alleen wordt het verschil in voedingswaarde met whey protein instant nogal eens vergeleken met onze whey isolate en dan afgedaan met argumenten als 'dan neem je toch gewoon een schepje meer', vandaar dat ik eens met eenzelfde soort argument de bal terugkaats. Op zich ontlopen ze elkaar niet veel. :)

jaap

suppstorefight :hedbang:

Ik zal eens kijken of we mogelijk overstappen in de toekomst naar een micellar casein met een lager eiwitpercentage en hogere carbs dan kan de prijs omlaag.

Waarom zou je dat doen ??? ik drink nu wel mn whey instant met magere melk voor het slapen gaan, maar is het niet juist de bedoeling enkel eiwitten zonder carbs en vetten binnen te krijgen voor het slapen gaan?
Die enkele euro's gaan het nu toch ni maken, kwaliteit kost geld imo :)

ik zal eens kijken of we mogelijk overstappen in de toekomst naar een micellar casein met een lager eiwitpercentage en hogere carbs dan kan de prijs omlaag.

Ik heb toen wij trouwens als 1e in nl met een micellar casein kwamen ;) gekozen voor een hoog eiwitpercentage en vrijwel geen carbs en vetten.

no carbs dude:)

Hoe zit het met de smaak, ik weet dat je soms diep moet gaan voor resultaat, maar de NP die ik nu gebruik van XXL smaakt echt naar vloeibaar gips....
Zal wel komen doordat het zo ''puur'' is zeker?

Iemand een alternatief hiervoor?

Hoe zit het met de smaak, ik weet dat je soms diep moet gaan voor resultaat, maar de NP die ik nu gebruik van XXL smaakt echt naar vloeibaar gips....

Smaak mag geen issue zijn, want zeg eerlijk hoelang doe je erover om het op te drinken?

Maar een in kwark zitten ook een aantal KH's, maar ik ben van mening dat PS qua prijs en kwaliteit veel beter scoort dan xxl. Want zeg eerlijk die paar KH's kom je echt geen kilo's van aan hoor ;)

Ik vind de micellaire caseine van powersups lekkerder dan de whey isolaat shake maar dat zal ook door carbs en/of gebrek daaraan komen. Verder hou ik wel van een dikkere shake, doet me meer aan een milkshake denken. (the icy ones :D )

Ik vind de micellaire caseine van powersups lekkerder dan de whey isolaat shake maar dat zal ook door carbs en/of gebrek daaraan komen. Verder hou ik wel van een dikkere shake, doet me meer aan een milkshake denken. (the icy ones :D )

Als je nou eens de micellaire caseine van powersups zou vergelijken met de NightProtein van XXL dan zou je opmerking nog ergens op slaan.
Appels met peren vergelijken? Ik vind peren lekkerder!

De voedingswaarde van deze micellaire caseine ligt nog altijd hoger dan die van whey protein instant.. :rolleyes:

nb: Voor diegenen die als voordelig alternatief liever kwark eten hebben we de caseine eens naast de kwark van de zaanse hoeve gelegd en omgerekend per kilo eiwit. De zaanse hoeve kwark is een erg voordelige kwark met een relatief hoog eiwitpercentage, het prijsverschil valt best mee!
Voor de eetlust zou ik gewoon lekker varieren, de ene keer kwark, de andere keer caseine, best of both worlds! ;)

Jaap

Jep, ga ik nu ook doen lijkt mij ook een goede oplossing idd!

Als je nou eens de micellaire caseine van powersups zou vergelijken met de NightProtein van XXL dan zou je opmerking nog ergens op slaan.
Appels met peren vergelijken? Ik vind peren lekkerder!

En ik vind het wel ergens op slaan. Ik vind bijna alle whey shakes over het algemeen 'lekkere' shakes, als ik caseine lekkerder vindt dan een whey shake zegt dat dus heel veel, voor mij is de consistentie alleen anders. Het smaakt iig niet naar vloeibaar gips. :brew:

Heb zo'n pot caseine van Powersupplements besteld, na 24 uur al toegekomen. Die is heel goed te doen en ik ken er geen die zo goeiekoop is.

Mede vanwege het hoge eiwitgehalte en vrijwel geen carbs en vetten maar ik denk dat je de vanille smaak hebt die vind ik niet zo geslaagd. Aardbei, banaan en choco die morgen komt zijn allen beter van smaak.

ok ok.. we laten het zo ;)

En ik vind het wel ergens op slaan. Ik vind bijna alle whey shakes over het algemeen 'lekkere' shakes, als ik caseine lekkerder vindt dan een whey shake zegt dat dus heel veel, voor mij is de consistentie alleen anders. Het smaakt iig niet naar vloeibaar gips. :brew:

Ik moet je zeggen dat in de NP aardbei ook erg lekker vind, en mss wel lekkerder als een whey shake inderdaad.

'k Zelf gebruik ook de night protein van XXL, als is het gewoon voor het gemak al ipv elke dag die kwark.
't Doet zen werk goed.
Aardbei smaak is idd super, 'k heb trouwens gezien dat er banaan smaak bijgekomen is. En deze heb ik dan ook besteld deze week besteld ;)

Wil je niet van die rare dingen zeggen Rene.. Betaal liever iets meer voor de beste kwaliteit!!!

Als ik het kon betalen nam ik elke dag nightprotein, ik heb wat last van een lactose intolerantie, en van die smerige kwark elke dag krijg ik uitslag en andere aandoeningen.

Heb gister mijn eerste porsie NP gehad, die aardbei vond ik niet vies maar ook niet lekker, zat erg weinig smaak aan, maar lost wel goed op en drinkt gemakkelijk weg dus ben er zover tevreden over :D

Heb gister mijn eerste porsie NP gehad, die aardbei vond ik niet vies maar ook niet lekker, zat erg weinig smaak aan, maar lost wel goed op en drinkt gemakkelijk weg dus ben er zover tevreden over :D

Ja heb even op de site gekeken en ik zie erg veel verschillende reacties aangaande de smaak en oplosbaarheid.

Ik heb toen wij trouwens als 1e in NL met een micellar casein kwamen ;) gekozen voor een hoog eiwitpercentage en vrijwel geen carbs en vetten.

Laat je vooral niet verleiden door al die shops die een paar euro onder je prijs gaan zitten met een soort gelijk product van mindere kwaliteit.

Kwaliteit van jullie is altijd top geweest en hoop dat het ook top blijft! Daar betaal ik (en andere zo te lezen ook) graag wat meer voor.

Kwark!

'Night' Protein is overbodige luxe.

Ikzelf eet een blik tonijn.

Terug
Naar boven