MuscleMeat

Night protein shake of magere kwark?

ik eet gewoon elke avond net voor ik ga slapen een bakje kwark
ik drink smorgens en bij training al een wheyshake, en overdag nog eens een weight gainer... dus savonds heb ik liever iets vaster voedsel :-)
weet niet welk er beter is... kwark werkt bij mij wel goed. (ik doe er wel vaak gewone whey proteine onder, aardbei ofzo, voor de smaak)

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb de laatste tijd dus veel omgewisseld ene avond kwark andere avond NP

ik moet zeggen dat in het begin mengde ik de NP met water, wat echt niet te zuipen is,
maar met melk is het best goed te doen moet ik zeggen.

ik meng nu ook mijn kwark met NP, goed te doen.

ben er ook blij mee dat NP een ''vol'' gevoel geeft zo voor het slapen gaan,
als er iets vreselijk is, is dat wel wakker worden met een vreetkick,
hier heb ik met NP totaal geen problemen mee :D

Dus aflossing is een goede oplossing? Ene keer een kwarkje en andere keer weer NP? Merk je nog eng verschil?

• Topic Starter Topic Starter
Dus aflossing is een goede oplossing? Ene keer een kwarkje en andere keer weer NP? Merk je nog eng verschil?
Verschil bij mij is dat het zowiezo beter te doen is,

afwisseling zorgt voor meer zin in het eten ervan,

de kwark en NP geven beide ook een heerlijk fijn ''vol'' gevoel,
wat voor mij persoonlijk wel belangrijk is,

qua voedingswaardes, zijn ze allebei even fijn,

je kan ze ook met mekaar nemen,
beetje kwark met wat NP poeder hoppa! Goed te doen hoor

ik weet haast wel zeker dat afwisseling fijn is,

want elk product heeft toch zijn unieke ''bouw''stoffen
en op deze wijze krijg je er daar meer van binnen! :D

afwisselen...ik doe om en om, zonder een andere reden dan afwisseling. soms is het lekker met een bak kwark voor de tv te chillen en soms met een shake :)

qua prijs maakt het mij niet zo heel veel uit, maar afhankelijk van je kwark kan het fiks schelen --> bij mij is een shake anderhalf keer zo duur als een bak kwar.

als je 40-50 gram NP neemt per keer komt dat neer op ongeveer 20-25 servings (ruim afgerond) per pot van 1100 gram. 27,50 / 22 = 1,25 per shake.
mijn kwark is 80 cent ofzo...

Ja ik ben het met jullie eens met de afwisseling! Ik ga toch de proef of de som nemen. Ik zal eens kijken hoe dat spul smaakt. Soms is een shake idd makkelijker en de andere keer de kwark. Thnx

Mm echt jammer die zaansehoeve kwark (aardbei) is bijna nergens meer te krijgen, nu moet ik dr 10 minuten voor fietsen. Zou ik volgens jullie veel winst kunnen pakken als ik elke avond een bakje aardbeien kwark van zaansehoeve zou eten of een casseine shake zou nemen, als je het vergelijkt met niks eten/drinken voor het slapen gaan.

Mm echt jammer die zaansehoeve kwark (aardbei) is bijna nergens meer te krijgen, nu moet ik dr 10 minuten voor fietsen. Zou ik volgens jullie veel winst kunnen pakken als ik elke avond een bakje aardbeien kwark van zaansehoeve zou eten of een casseine shake zou nemen, als je het vergelijkt met niks eten/drinken voor het slapen gaan.

Haha, het is maar goed dat die aardbeikwark niet meer te krijgen is voor jou.
Het zit namelijk boordevol suikers en volgens mee zitten er meer suikers dan eiwitten. Wat je niet wilt hebben voor het slapen.
Gewoon magere kwark of micellar caseine .

Haha, het is maar goed dat die aardbeikwark niet meer te krijgen is voor jou.
Het zit namelijk boordevol suikers en volgens mee zitten er meer suikers dan eiwitten. Wat je niet wilt hebben voor het slapen.
Gewoon magere kwark of micellar caseine .

ohw okee, heb net ff paar bakjes gehaald 8,5% eiwit dat is best wel veel voor fruit kwark

Sorry dat ik verder ga in dit oude topic.
Heb net de night protein gekocht en probeer het op dit eigenste moment.
Verschrikkelijk slecht... Zoals reeds aangegeven: proeft naar vloeibare gips...
Trouwens, 't was de choco smaak...

Terug
Naar boven