AndroidHealthClinic

Night Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
NightProtein_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png


Mijn review:


Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijft toch jammer dat er geen samples zijn. :(
 
Blijft toch jammer dat er geen samples zijn. :(

Smaak is prima te doen. Als je niet teveel water gebruikt en even kort maar krachtig schud heb je een heerlijke pudding. Ik vind het in ieder geval best lekker :D
 
Smaak is prima te doen. Als je niet teveel water gebruikt en even kort maar krachtig schud heb je een heerlijke pudding. Ik vind het in ieder geval best lekker :D


Ik vind de choco smaak van deze de beste en lekkerdte caseine shake die ik gehad heb :)
 
Er zal vast wel iemand in je gym omgeving zijn die zo'n pot heeft staan ?
Helaas niet iemand die ik ken... :(

Er zou iemand me een keer een sample opsturen. Maar dat kwam niet aan. Dus wilde hij dat niet nog een keer doen helaas.
 
Lekker hoor
 
erg lekkere nachtshake, vult goed, je kan m zo dik of dun maken als dat je zelf wilt. Ik vindt de aardbeien smaak erg lekker.
Shake mengt goed zonder klontjes.
 
erg lekkere nachtshake, vult goed, je kan m zo dik of dun maken als dat je zelf wilt. Ik vindt de aardbeien smaak erg lekker.
Shake mengt goed zonder klontjes.
Ik vindt? Echt?
 
ik heb nu de vanille en cookies, cookioes nog niet probeert
maar de vanille is echt GEWELDIG! Beste vanille smaak die ik ooit van n sup gehad heb, Niet zon rare vieze overdreven zoete vanille smaak.. maar een hele lekkere zachte licht zoete/natuurlijke vanille smaak... Echt n topper :)
 
NP aardbei al jaren standaard in mn groeipakketje. Heerlijk! :drool:
 
Hoe is de aardbei?

Ik ben normalitair niet echt van de supps met aardbei smaak.. vaak chemish en veeeeels te zoet..
 
Heb een sample gekregen en direct gisteren geprobeerd. Vanille. Smaak was lekker licht en niet té zoet. Werd wel lekker stevig ook en daar hou ik wel van. Ook geen last van gehad qua mijn allergieen dus ook een plus punt.

Vroeg me alleen wat wat een lekkerdere smaak is.. choco of cookies en cream.
Pak normaal namelijk altijd vanille omdat dat safe is.
 
Heb een sample gekregen en direct gisteren geprobeerd. Vanille. Smaak was lekker licht en niet té zoet. Werd wel lekker stevig ook en daar hou ik wel van. Ook geen last van gehad qua mijn allergieen dus ook een plus punt.

Vroeg me alleen wat wat een lekkerdere smaak is.. choco of cookies en cream.
Pak normaal namelijk altijd vanille omdat dat safe is.

Choco is top, als je deze niet lekker vind krijg je van mij je geld terug ;)

onze NP wordt heel dik, zelf eet ik het altijd met een lepel uit de shaker (als een puddinkje)
 
Hi there,

Ik heb een vraag met betrekking op dit product "Whey isolaat", en het product "Night Protein".
Wat is het grote verschil?

Ik train veelal s'avonds, ik eet een groot bord avondeten rond 18:30 en rond 20:00 start ik de training, kom daarna thuis, eet een stuk fruit en gebruik een dosering "Mega grow". Ondanks de Mega grow voel ik mij s'ochtends slapjes en merk ik dat mijn lichaam voeding te kort is gekomen tijdens de nacht.

Welk product is nu het meest geschikt, Whey isolaat of Night Protein..?

Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.
 
Hi there, Ik heb een vraag met betrekking op dit product "Whey isolaat", en het product "Night Protein". Wat is het grote verschil? Ik train veelal s'avonds, ik eet een groot bord avondeten rond 18:30 en rond 20:00 start ik de training, kom daarna thuis, eet een stuk fruit en gebruik een dosering "Mega grow". Ondanks de Mega grow voel ik mij s'ochtends slapjes en merk ik dat mijn lichaam voeding te kort is gekomen tijdens de nacht. Welk product is nu het meest geschikt, Whey isolaat of Night Protein..? Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

voor de nacht night protein! dat zijn langzame eiwitten...

whey isolaat zijn snelle eiwitten en die wil je liever overdag hebben..

Dus alsje t voor de nacht gebruikt absoluut night protein! die houden heel de nacht je spieren gevoed
 
Back
Naar boven