XXL Nutrition

Night Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
NightProtein_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png


Mijn review:


Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff, wat heb ik een hekel aan dat lactose gezeik :mad:
Ik ook.. het is gewoon reuze irritant. :(
Alleen met de hydrolisaat nergens last van. Echt een verademing!

Zit er zelf ook nog mee dat ik ook gluten intolerant ben.. wat het op veel punten nog lastiger maakt...
 
De cookies en cream vind ik matig smaken... Ik vind het een beetje 'flauw' van smaak en ik lepel het met wat moeite weg. Nu doe ik in de blender een beetje Walden Farm Caramel saus of Chocolade saus bij om het iets meer smaak te geven en dat smaakt toch beter!
Ik heb nog een onaangebroken pot Night Protein Chocolade smaak staan. Hopelijk bevalt die beter :)

De chocolade is een lichte chocolade smaak. Je kan er een lepel cacao bijdoen als je van een sterkere choco smaak houdt.

Alle smaken zijn licht dat kan ook niet anders met zoveel eiwitten en daarbij vrijwel geen vet en koolhydraten. De smaak moet komen van vetten of koolhydraten. Daarbij voegen we uit principe maar minimaal zoetstoffen toe.

Als je een zoetekauw bent dan zijn onze shakes (en zeker Night Protein) zeker flauw qua smaak als je die suikerspinnen shakes gewent bent :p
 
Dat is juist waarom ik jullie shakes perfect vind. Veel minder zoet. :)
 
De cookies en cream vind ik matig smaken... Ik vind het een beetje 'flauw' van smaak en ik lepel het met wat moeite weg. Nu doe ik in de blender een beetje Walden Farm Caramel saus of Chocolade saus bij om het iets meer smaak te geven en dat smaakt toch beter! Ik heb nog een onaangebroken pot Night Protein Chocolade smaak staan. Hopelijk bevalt die beter :)
De chocolade is een lichte chocolade smaak. Je kan er een lepel cacao bijdoen als je van een sterkere choco smaak houdt.
Alle smaken zijn licht dat kan ook niet anders met zoveel eiwitten en daarbij vrijwel geen vet en koolhydraten. De smaak moet komen van vetten of koolhydraten. Daarbij voegen we uit principe maar minimaal zoetstoffen toe. Als je een zoetekauw bent dan zijn onze shakes (en zeker Night Protein) zeker flauw qua smaak als je die suikerspinnen shakes gewent bent :p

Ik vind hem juist erg lekker de cookies! lekkere zachte cookies smaak

de chocoalde is inderdaad ook een lichte,meer naar cacao smakende smaak.. maar ook eg lekker vind ik!

Ik hou wel van deze smaak, is juist lekker dat zachte smaak ! en niet uberzoet
 
Alle smaken zijn licht dat kan ook niet anders met zoveel eiwitten en daarbij vrijwel geen vet en koolhydraten. De smaak moet komen van vetten of koolhydraten. Daarbij voegen we uit principe maar minimaal zoetstoffen toe.

Als je een zoetekauw bent dan zijn onze shakes (en zeker Night Protein) zeker flauw qua smaak als je die suikerspinnen shakes gewent bent :p


Ik ben niet echt een zoetekauw hoor, ik denk dat ik gewoon weinig heb met de cookies smaak :p
Ik heb eerder de bananensmaak gehad van Night Protein en die vond ik wel lekker.
Vergeleken met een andere bekende merk op dit forum, is jullie Night Protein idd licht van smaak. Persoonlijk gaat mijn voorkeur daar naar uit ;)
 
Sinds een tijdje van BF Caseine over naar Night Protein, smaak banaan heb ik nu smaakt lekker zoals meerder melden niet te zoet maar eigenlijk perfect, moet wel opletten niet te lang te schudden want dan word het lepelen. Prima product.
 
Ik ben niet echt een zoetekauw hoor, ik denk dat ik gewoon weinig heb met de cookies smaak :p
Ik heb eerder de bananensmaak gehad van Night Protein en die vond ik wel lekker.
Vergeleken met een andere bekende merk op dit forum, is jullie Night Protein idd licht van smaak. Persoonlijk gaat mijn voorkeur daar naar uit ;)

ok duidelijk! wij proberen altijd een zo zuiver mogelijk product te maken en dan krijg je automatisch een lichtere smaak ;)

Sinds een tijdje van BF Caseine over naar Night Protein, smaak banaan heb ik nu smaakt lekker zoals meerder melden niet te zoet maar eigenlijk perfect, moet wel opletten niet te lang te schudden want dan word het lepelen. Prima product.

Ja NP wordt best dik. Ik drink de eerste helft altijd uit de shaker en de rest gaat met een lepel als een soort vla. Maar dat vind ik persoonlijk best lekker. Je moet het alleen wel even weten dat dit normaal is.
 
Banaan en aardbei wil ik graag n x proberen, miss wil iemand een sample ruil doen? Maak n banaan of aarbei dample en maak ik n sample van mijn cookies ruilen we !

stuur me een PM :)
 
gebruik deze in men yoghurt en zeer tevreden van :)
 
Vandaag voor het eerst mn eiwitten van XXL binnen gekregen, na jaren bij B&F te hebben besteld: Chocolade night protein is helaas wel stuk minder lekker dan die van B&F.. Komt misschien ook wel omdat ik wel een zoetekauw ben! :)

Weet iig nu wel zeker dat de voedingswaarden kloppen ;)
 
Vandaag voor het eerst mn eiwitten van XXL binnen gekregen, na jaren bij B&F te hebben besteld: Chocolade night protein is helaas wel stuk minder lekker dan die van B&F.. Komt misschien ook wel omdat ik wel een zoetekauw ben! :)

Weet iig nu wel zeker dat de voedingswaarden kloppen ;)

Als je graag dure suikerspin shakes wilt hebben, dan moet je bij B&F zijn ;)
 
Ook overgestapt. Chocolade en vanille heb ik. Chocolade vind ik ook iets minder met water, maar met melk is ie wel lekker. Vanilla is met beide goed, niet hele sterke vanilla smaak maar toch lekker. Ook heel chill om nog ergens mee te mixen.
 
Als je graag dure suikerspin shakes wilt hebben, dan moet je bij B&F zijn ;)

Haha ik weet het. Daarom ook XXL voortaan, omdat ik kwaliteit toch wel belangrijker vind dan smaak ;)
 
Ik heb voor het eerst Night protein van XXL (voorheen B&F) en ik moet wel erg wennen aan de chocolade smaak. Ik vind er eigenlijk bijna geen smaak aan zitten, maar ik ben dan ook echt een zoetekauw. Maar kwaliteit gaat voor smaak!
Welke night protein smaak is sterker/zoeter? Ik denk er zelf aan om Cookies and Cream erbij te nemen voor de afwisseling.
 
Ik heb voor het eerst Night protein van XXL (voorheen B&F) en ik moet wel erg wennen aan de chocolade smaak. Ik vind er eigenlijk bijna geen smaak aan zitten, maar ik ben dan ook echt een zoetekauw. Maar kwaliteit gaat voor smaak!
Welke night protein smaak is sterker/zoeter? Ik denk er zelf aan om Cookies and Cream erbij te nemen voor de afwisseling.

Je hebt een product met een heel hoog eiwitgehalte en vrijwel geen vetten en koolhydraten, daarbij opgeteld dat ik een tegenstander ben van veel zoetstoffen en dat is wat je proeft.

NP choco kan je prima sterker maken met wat extra cacao erbij dan wordt de smaak een stuk sterker. Dat hoor ik wel vaker.

Ik was, ben en blijf een voorstander van pure producten zonder rare toevoegingen puur en alleen voor de smaak. Uiteraard moet een product goed smaken maar het mag in mijn ogen niet ten koste gaan van de kwaliteit.
 
Banaan en aardbei wil ik graag n x proberen, miss wil iemand een sample ruil doen? Maak n banaan of aarbei dample en maak ik n sample van mijn cookies ruilen we !



stuur me een PM :)


Niemand :)?

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Ik heb voor het eerst Night protein van XXL (voorheen B&F) en ik moet wel erg wennen aan de chocolade smaak. Ik vind er eigenlijk bijna geen smaak aan zitten, maar ik ben dan ook echt een zoetekauw. Maar kwaliteit gaat voor smaak!
Welke night protein smaak is sterker/zoeter? Ik denk er zelf aan om Cookies and Cream erbij te nemen voor de afwisseling.


Heb zelf nu de cookies, ik vind em erg lekker.. Een lekkere zachte maar wel volle cookies smaak
 
Je hebt een product met een heel hoog eiwitgehalte en vrijwel geen vetten en koolhydraten, daarbij opgeteld dat ik een tegenstander ben van veel zoetstoffen en dat is wat je proeft.

NP choco kan je prima sterker maken met wat extra cacao erbij dan wordt de smaak een stuk sterker. Dat hoor ik wel vaker.

Ik was, ben en blijf een voorstander van pure producten zonder rare toevoegingen puur en alleen voor de smaak. Uiteraard moet een product goed smaken maar het mag in mijn ogen niet ten koste gaan van de kwaliteit.

Het was ook zeker niet als kritiek bedoelt René. Ik vind het namelijk erg fijn dat ik nu geen rotzooi meer binnenkrijg, in tegenstelling tot jullie concurrentie. Ik ben zeker voorstander van pure producten, ga zo door. Ik ga binnenkort denk ik Cookies and Cream bestellen, ik verwacht dat deze iets zoeter is.
 
Het was ook zeker niet als kritiek bedoelt René. Ik vind het namelijk erg fijn dat ik nu geen rotzooi meer binnenkrijg, in tegenstelling tot jullie concurrentie. Ik ben zeker voorstander van pure producten, ga zo door. Ik ga binnenkort denk ik Cookies and Cream bestellen, ik verwacht dat deze iets zoeter is.
De vanille is ook wat zoeter dan de choco. Wat ik ook wel eens deed is vanille e choco mengen en dan wat extra cacao en kaneel erbij.
 
Je hebt een product met een heel hoog eiwitgehalte en vrijwel geen vetten en koolhydraten, daarbij opgeteld dat ik een tegenstander ben van veel zoetstoffen en dat is wat je proeft.

NP choco kan je prima sterker maken met wat extra cacao erbij dan wordt de smaak een stuk sterker. Dat hoor ik wel vaker.

Ik was, ben en blijf een voorstander van pure producten zonder rare toevoegingen puur en alleen voor de smaak. Uiteraard moet een product goed smaken maar het mag in mijn ogen niet ten koste gaan van de kwaliteit.

Dat is prima, maar van zoetstoffen hoef je niet veel te gebruiken om het zoeter te krijgen. Sterker, het gaat echt om minimale hoeveelheden. Uiteraard is het jouw keus om de shakes minder zoet te willen, maar het gaat dan meer om het principe dat je geen zoete shakes wilt verkopen (waar absoluut niks mis mee is overigens :thumbs:) en niet zozeer om dat er veel zoetstof in zit. Heeft in mijn ogen ook niet erg veel te maken met de "puurheid" van producten. Die ene mcg meer of minder zoetstof maakt het niet heel veel meer of minder puur. Wat dat betreft bestaat er eigenlijk alleen puur of niet puur (en niet een "beetje" puur).
 
Dat is prima, maar van zoetstoffen hoef je niet veel te gebruiken om het zoeter te krijgen. Sterker, het gaat echt om minimale hoeveelheden. Uiteraard is het jouw keus om de shakes minder zoet te willen, maar het gaat dan meer om het principe dat je geen zoete shakes wilt verkopen (waar absoluut niks mis mee is overigens :thumbs:) en niet zozeer om dat er veel zoetstof in zit. Heeft in mijn ogen ook niet erg veel te maken met de "puurheid" van producten. Die ene mcg meer of minder zoetstof maakt het niet heel veel meer of minder puur. Wat dat betreft bestaat er eigenlijk alleen puur of niet puur (en niet een "beetje" puur).

Ik ben het daar niet mee eens ;)

Producten zonder smaak verkopen niet punt, dat hebben we gemerkt. We hebben wel producten zonder smaak en zoetstoffen voor degene die dat echt willen.

Bij de andere producten probeer ik altijd een goede smaak te geven maar niet zodanig dat ik vind dat de kwaliteit van het product eronder gaat leiden. Denk aan toevoegen van jawel glycine en fructose, veel verdikkingsmiddelen en zoetstoffen.

Daarbij heb je zoetstof nodig maar je kan veel of weinig gebruiken en dat kan soms een 25% zijn van wat een ander merk gebruikt. Dat vind ik toch een groot verschil zeker voor mensen die niet teveel zoetstoffen willen binnen krijgen. Zelfde met verdikkingsmiddellen die gebruiken wij minimaal zodat alleen de smaak wat sterker wordt maar niet zoveel dat de whey er ook dikker van wordt. Dat is ook bij andere merken anders.

Dus ik vind en weet dat onze eiwitten minder hulpstoffen bevatten dan ander merken.
 
Back
Naar boven