Fitness Seller

Review Night Protein - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

NightProtein_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png

Mijn review:

Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de smaak Cocos geprobeerd. En moet zeggen... voor iemand die absoluut niet van cocos houd (a la bounty smaak ;) ) is dit echt zalig! Licht van smaak en heerlijk als extraatje door de yoghurt/kwark ook. Echt een toppertje naast de vanille!

Heb de smaak Cocos geprobeerd. En moet zeggen... voor iemand die absoluut niet van cocos houd (a la bounty smaak ;) ) is dit echt zalig! Licht van smaak en heerlijk als extraatje door de yoghurt/kwark ook. Echt een toppertje naast de vanille!

Goed om te horen, vind alle smaken eigenlijk lekker :meal:

Zat ook erg te twijfelen over smaak... blijft jammer dat er geen samples van zijn. ;)

Zat ook erg te twijfelen over smaak... blijft jammer dat er geen samples van zijn. ;)

Zou oidd tip zijn!! hoor veel over de aardbei smaak maar ben meestal niet van de aardbei smaken

zou ik hem niet bestellen.. maar miss wel na t eerst proeven van n sample....

Wie heeft ook de vanille van bodyenfit weleens op ?
Hoe verhoudt deze zich met de vanille van XXL ? lijkt hij er heel veel op? of toch stuk anders?

Zit te denken om eens over te stappen op de XXL vanille :)

Wie heeft ook de vanille van bodyenfit weleens op ?
Hoe verhoudt deze zich met de vanille van XXL ? lijkt hij er heel veel op? of toch stuk anders?

Zit te denken om eens over te stappen op de XXL vanille :)
Ik heb nooit die van B&F gebruikt, maar ik wissel toevallig de vanille smaak af met chocolade van de night protein. Vind persoonlijk die van XXL echt prima smaken, zachte smaak en verveelt niet.

Ik heb de vanille van XXL geprobeerd. Nooit die van B&F. Maar ik moet zeggen dat ik deze smaak zalig zacht vind. Verveelt inderdaad niet. En ik als "niet bounty liefhebber" moet zeggen dat de cocos ook erg lekker is. Vult goed ook.

Super Spul en nog lekker ook !!

Gebruik al een x aantal jaar Night protein van XXL
Nooit meer wat anders ;)

Micellar Casein is underrated in mijn ogen. Ook ideaal voor in de ochtend en overdag en voor een constante afgifte van aminos te zorgen. Helemaal niet alleen "Night Protein". Is deze ook net zo veel getest als de delicious en isolaat ? ;-) Ga volgende week waarschijnlijk 4 of meer potten bestellen. Dit product nog niet eerder bij jullie gehaald, en dat is vooral vanwege de prijs en de kleine potten.

Micellar Casein is underrated in mijn ogen. Ook ideaal voor in de ochtend en overdag en voor een constante afgifte van aminos te zorgen. Helemaal niet alleen "Night Protein". Is deze ook net zo veel getest als de delicious en isolaat ? ;-) Ga volgende week waarschijnlijk 4 of meer potten bestellen. Dit product nog niet eerder bij jullie gehaald, en dat is vooral vanwege de prijs en de kleine potten.

ik heb daar ook een test van, check

%2B%28Product%2B%2B%28Night%2BProtein%2B1100%2Bgram%2BVanille%29%2BKlantcode%2B0200.14%29_Page_1.png

Top! Maandag als de Stufi en toeslagen weer binnen zijn kun je een dikke bestelling verwachten van mij en mijn huisgenoot! Net voordat de 20% korting is afgelopen :P

Ik gebruik al tijden XXL Night Protein.
Om mee te bakken, fluffs te maken en gewoon als vervanger van kwark.

1x elders besteld, maar dat echt nooit meer! XXL is gewoon het fijnst qua smaak en structuur.
Ik heb altijd vanille gehad, die echt perfect is.
Nu net kokos besteld, maar die vind ik toch minder.
Volgende keer dus weer vanille!

Service is overigens TOP! Binnen een uurtje al de bevestiging dat het pakket verzonden is en gegarandeerd de volgende dag in huis. Complimenten!

Ik gebruik al tijden XXL Night Protein.
Om mee te bakken, fluffs te maken en gewoon als vervanger van kwark.

1x elders besteld, maar dat echt nooit meer! XXL is gewoon het fijnst qua smaak en structuur.
Ik heb altijd vanille gehad, die echt perfect is.
Nu net kokos besteld, maar die vind ik toch minder.
Volgende keer dus weer vanille!

Service is overigens TOP! Binnen een uurtje al de bevestiging dat het pakket verzonden is en gegarandeerd de volgende dag in huis. Complimenten!

Heb je miss een paar lekkere bak recepten om te delen?

Net de cookises en cream smaak op, damn dies ook echt lekker!

De cookies en cream vind ik matig smaken... Ik vind het een beetje 'flauw' van smaak en ik lepel het met wat moeite weg. Nu doe ik in de blender een beetje Walden Farm Caramel saus of Chocolade saus bij om het iets meer smaak te geven en dat smaakt toch beter!
Ik heb nog een onaangebroken pot Night Protein Chocolade smaak staan. Hopelijk bevalt die beter :)

De cookies en cream vind ik matig smaken... Ik vind het een beetje 'flauw' van smaak en ik lepel het met wat moeite weg. Nu doe ik in de blender een beetje Walden Farm Caramel saus of Chocolade saus bij om het iets meer smaak te geven en dat smaakt toch beter!
Ik heb nog een onaangebroken pot Night Protein Chocolade smaak staan. Hopelijk bevalt die beter :)
De chocolade is een lichte chocolade smaak. Je kan er een lepel cacao bijdoen als je van een sterkere choco smaak houdt.

@Marina

Krijg jij last van lactose na een portie hiervan?

Terug
Naar boven