Fitness Seller

Review Night Protein - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

NightProtein_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png

Mijn review:

Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice nice ben ik ook benieuwd naar, vanaf wanneer te koop?

Dat wordt yoghurt framboos. Het eiwitpercentage is wat lager dan bij vanille en banaan maar ongeveer gelijk aan die van chocolade, ik zal dat op de site er ook bijzetten dan je dan van tevoren kan zien. Maar de smaak is echt top.

De samples zijn net goedgekeurd. Labels bestellen we als we meer van deze maat nodig hebben en dan zal ergens in maart zijn.

Dat wordt yoghurt framboos. Het eiwitpercentage is wat lager dan bij vanille en banaan maar ongeveer gelijk aan die van chocolade, ik zal dat op de site er ook bijzetten dan je dan van tevoren kan zien. Maar de smaak is echt top.

De samples zijn net goedgekeurd. Labels bestellen we als we meer van deze maat nodig hebben en dan zal ergens in maart zijn.
Ik kijk er al naar uit! :)

Denk niet geschikt voor jou omdat er yoghurtpoeder inzit wat wat meer lactose geeft. Zelfde met whey delicious yoghurt framboos. Ik zal dat straks op de site er duidelijk bij vermelden.
Heb even getwijfeld of we deze smaak wel zouden toevoegen maar deze is zo lekker en als we het er op de site bijzetten dan moet het duidelijk zijn.

Denk niet geschikt voor jou omdat er yoghurtpoeder inzit wat wat meer lactose geeft. Zelfde met whey delicious yoghurt framboos. Ik zal dat straks op de site er duidelijk bij vermelden. Heb even getwijfeld of we deze smaak wel zouden toevoegen maar deze is zo lekker en als we het er op de site bijzetten dan moet het duidelijk zijn.

Ik hhoop altijd nog de nightprotein in pistache (van whey delicous) of caramel :D

Denk niet geschikt voor jou omdat er yoghurtpoeder inzit wat wat meer lactose geeft. Zelfde met whey delicious yoghurt framboos. Ik zal dat straks op de site er duidelijk bij vermelden.
Heb even getwijfeld of we deze smaak wel zouden toevoegen maar deze is zo lekker en als we het er op de site bijzetten dan moet het duidelijk zijn.
:sad:

Misschien toch maar eens een extra hoeveelheid kerutabs bestellen... en zien of ik iemand zo gek kan krijgen voor een sample om te proberen met de tabs... Het klinkt zoooo lekker. :o

:sad:

Misschien toch maar eens een extra hoeveelheid kerutabs bestellen... en zien of ik iemand zo gek kan krijgen voor een sample om te proberen met de tabs... Het klinkt zoooo lekker. :o

Ik wil je dan wel m sample sturen ;)

Zou geen smaak zijn die ik normalitair zou kiezen maar ga em op xxl aanraden proberen als ie echt zo lekker is [emoji6][emoji1]

Ben ook wel benieuwd naar die Yoghurt Framboos.. de choco bevalt goed! :) Had uitgerekend dat 1 shake ongeveer 86ct kost, dus nagenoeg dezelfde prijs als magere kwark, maar veel lekkerder en minder suiker :)

laat maar komen, lente is begonnen dus wat frissss is wel lekker :)

twijfel om de banaan toch n x te proberen...hoe is de banaan..
is t een zachte bananen smaak? of juist n hele volle romige??

is er een bepaalde reden dat jullie alleen potten van 1100gram verkopen?
potten van 2000 of 2500gram lijk me goed idee ( met een gunstiger prijs dan ;) )

Is er al een lanceringsdatum van de Yoghurt Framboos bekend?

is er een bepaalde reden dat jullie alleen potten van 1100gram verkopen?
potten van 2000 of 2500gram lijk me goed idee ( met een gunstiger prijs dan ;) )

Daarom bieden we meerstuksvoordeel. Een grotere pot heeft vrijwel geen invloed op de prijs daarom hebben daarvoor niet gekozen. De grondstof die we gebruiken is de duurste micellar casein die er is maar heeft ook het hoogste eiwitgehalte. We kiezen dan voor kwaliteit zelfs als dat iets meer kost.

Is er al een lanceringsdatum van de Yoghurt Framboos bekend?

Nee nog niet omdat ik nog even moet kijken hoe we deze precies wegzetten omdat het eiwit% circa 8% lager is dan bij de andere smaken. Maar deze gaat wel komen en ik denk als Delicious Night Protein.

@XXL

Een grotere pot heeft vrijwel geen invloed op de prijs daarom hebben daarvoor niet gekozen

Moet alles om de prijs gaan per definitie?
Ik zie in dit topic nou al enkele mensen aanhalen dat ze liever een grote pot hebben.
Is het dan geen idee om te kijken wat er mogelijk is ipv steeds te zeggen dan bestel je meerdere kleintjes?

De Whey delicious zit toch ook in een grotere pot ?

Ik gebruik deze ook, heb nu de smaken vanille en banaan en moest aan beiden even wennen maar kan het inmiddels wel waarderen.
vandaag heb ik nieuwe besteld met neutrale smaak, ik ga deze mengen met de toffee smaakstof van myprotein.com

@XXL

Moet alles om de prijs gaan per definitie?
Ik zie in dit topic nou al enkele mensen aanhalen dat ze liever een grote pot hebben.
Is het dan geen idee om te kijken wat er mogelijk is ipv steeds te zeggen dan bestel je meerdere kleintjes?

De Whey delicious zit toch ook in een grotere pot ?

Dat klopt maar daar heeft het invloed op de prijs en bij dit product niet. Mensen verwacht automatisch een lagere prijs bij een grotere verpakking. Daarom vinden wij het niet echt een toegevoegde waarde. Mogelijk als we een zak gaan maken van 4000gram dat de prijs wel wat kan zakken, ik moet eens een poll maken of daar interesse voor is.

Ik gebruik deze ook, heb nu de smaken vanille en banaan en moest aan beiden even wennen maar kan het inmiddels wel waarderen.
vandaag heb ik nieuwe besteld met neutrale smaak, ik ga deze mengen met de toffee smaakstof van myprotein.com

Goed om te horen!

Wanneer komt de cookies en cream weer in het assortiment?
Ik wil 2 potten halen, 1 chocolade en voor de ander twijfel ik nog.. iemand die een smaak aanraad?

mogelijk als we een zak gaan maken van 4000gram dat de prijs wel wat kan zakken, ik moet eens een poll maken of daar interesse voor is.
in! :D

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Wanneer komt de cookies en cream weer in het assortiment?
Ik wil 2 potten halen, 1 chocolade en voor de ander twijfel ik nog.. iemand die een smaak aanraad?
Ik ben zelf erg fan van de vanille. Licht van smaak. De cocos is ook goed te doen.

Ik weet niet of je het gezien had maar ik vroeg laatst ook al naar een 4kg zak. Ik neem namelijk meer van die night protein dan ik zou moeten puur omdat ik het gewoon te lekker vind. Heb tot nu toe alleen banaan geprobeerd btw. Volgende keer bestel ik wrs 4 verschillende smaakjes.

Terug
Naar boven