Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Vind die niet heel vet. Deze maar gehaald.

Nike-Womens-Air-Max-1-Premium-SC-Jewel-Summit-White-Metallic-Gold-1600.jpg

Zie deze voor € 80 toevallig voorbij komen. Ik heb overigens niet gekeken of het elders goedkoper kan.

NIKE AIR MAX GUILE SNEAKERS

upload_2018-6-8_20-56-5.png

Wat een rare..

Je zou bijna zeggen dat het fake is. Het zal wel echt zijn, maar een of ander geflopt model ofzo. Ik ben nog op zoek naar classics die ik vet vind en niet >= € 140 kosten. De Air Max van 15 jaar geleden vond ik echt mooi.

Je zou bijna zeggen dat het fake is. Het zal wel echt zijn, maar een of ander geflopt model ofzo. Ik ben nog op zoek naar classics die ik vet vind en niet >= € 140 kosten. De Air Max van 15 jaar geleden vond ik echt mooi.

Ik kijk vaak op sites in Spanje, Polen en Duitsland. Daar vind je vaak nog wel toffe modellen van de Max 1 die hier allang uitverkocht zijn en regelmatig in de sale ook. Scoor regelmatig een paar voor rond de 100,00 in het buitenland.

• Like
Waarderingen: BB_
Okay bij Sneakerbaas ook nog 30% extra korting op de sale dus dan toch maar weer een paar voor @HillR en mijzelf gekocht :$ Dat dere schoenenverslaving.. Dat krijg je als je opgevoed bent door 3 vrouwen :o

Voor mij:
nike-w-air-max-1-premium-sc--bordeaux-blur-bio-beige-lt-orewood-brn--aa0512-600-2_1.jpg

Voor @HillR:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tx! Die rode besteld.
Ik heb net in mijn andere air max 1 gekeken. Daar staat uk 9.5. Ik neem aan dat ik op deze site ook deze maat moest bestellen?

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja die zijn ook Nice man!

Terug
Naar boven