Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Teringziek deze

Nooit aan gedacht om dat te doen, thanks.
+ altijd studentenkorting prima is het perfect idd :D

Graag gedaan :)

Also @ mensen

Bijvoorbeeld:
ASOS Chelsea Boots In Brown Faux Leather With Panel Detail at asos.com
ASOS Skinny Jeans In White With Knee Rips at asos.com
ASOS DESIGN long sleeve t-shirt with turtle neck and curve hem in black at asos.com
22+10+25=57 pond= 64 euro en je hebt een outfit waar je veel complimenten op gaat krijgen..

Complimenten? Ik moet altijd lachen als ik iemand met een kapotte broek zie lopen. Waarom zou je er als een zwerver bij willen lopen?

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn al genoeg kleding topics, laten we ´t bij Air Max houden :cool:

Ik heb nog nooit skinny jeans aan gehad, maarja, ik ben ook niet zo van al die mode en hypes. Als je een beetje bovenbenen hebt, lijkt het mij dat je die niet eens aankrijgt.

On topic: Air Max vond ik erg relaxed, maar het is meer dan 10 jaar geleden dat ik die voor het laatst aanhad. De Air Max van tegenwoordig vind ik een stuk lelijker en bovendien loop ik er op m'n werk netjes bij.

Chelsea boots echt absurd lelijk, de rest wel prima

• Like
Waarderingen: Obee
Totaal niet mijn stijl dat, witte broek echt no go.

• Like
Waarderingen: Obee
Pleur allemaal ff op met die lelijke shit.
Wachtend op deze pattas. Zijn nu in Zagreb :(.
Roze of groene veters erin?
Watermelon.jpg

Lang leven iBood. Meerdere Vans daar gescoord voor €20-30 haha.
Via UK is sowieso altijd een optie en vaak goedkoper door de gunstige euro/pond koers.

www.asos.com
DSM London

Voor asos:
Zet je land op UK - Betaalmiddel Pond.
Dan kan je via dat alsnog naar NL shippen, maar scheelt je al +-20-30% in de kosten.

(Asos is sowieso een super chille website. Ook voor kleding. Je kan er voor €80 een outfit samen stellen waar je al beter gekleed bent dan 90% van de NL'ers)

Ik bestel ook vaak bij asos. Onder andere witte shirts voor onder mijn overhemden voor het werk. Scheelt echt veel.

Dat van die pond wist ik niet. Ga ik volgende keer proberen.

Wtf dude

Waar bestel je je air max voor een schappelijke prijs?

43einhalb.de
asphaltgold.de

Vaak leuke kortingen bij de sale
Hoorde nog een bij die ik was vergeten maar schoot me juist te binnen. Overkillshop.com
Heb hier eens schoenen voor 80 euro gekocht die overal in NL voor 160 in de winkel lag.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven