Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Puur uit nieuwsgierigheid, wat vinden jullie zo mooi aan deze schoenen?
En dragen jullie dit ook naar werk etc, of alleen in vrije tijd? Vind ze namelijk redelijk kinderlijk (en ja mening, smaken verschillen) ook totaal niet mooi. Vroeger droeg ik ze wel maar dit was echt als kind.
Chill out man, casual sneakers heb ik niks op tegen. En nee ik draag niet alleen leren lakschoenen. Waar het mij vooral omgaat zijn die nogal bonte kleuren combinatie's die de schoenen hebben. En draag je dit bijvoorbeeld ook als je naar werk gaat etc?
Heb vroeger ook classic's gehad. WItte met blauw logo maar vind er nergens een foto van. Nu heb ik voor de tweede keer tavas, zitten nog net iets beter.
Eerst deze gehad:
Nu loop ik rond met deze:
Draag ze eigenlijk heel veel, zijn een van de weinige schoenen die goed zitten waarin mijn steunzolen passen. Met deze kan ik een hele dag zonder problemen rondlopen, ideaal voor festivals. Ook omdat ze zo goed zitten draag ik ze bijna altijd wanneer ik ergens naartoe moet (waar dit 'gepast' is). Dus op een sollicitatie oid draag ik dit soort schoenen dus niet Ook heb ik nog andere soorten schoenen hoor, op dit vlak ben ik net een vrouw :')
Chill out man, casual sneakers heb ik niks op tegen. En nee ik draag niet alleen leren lakschoenen. Waar het mij vooral omgaat zijn die nogal bonte kleuren combinatie's die de schoenen hebben. En draag je dit bijvoorbeeld ook als je naar werk gaat etc?
Tbh ben ik ook niet voor al die kleurtjes. Zoals je ziet zijn de mijne tegenwoordig vrij basic van kleur. Kan je ook op veel meer soorten kledij combineren
Ik ga zelf altijd voor de wintermodellen, zijn vaak stuk donkerder en geen felle kleuren.
Draag ze altijd. Maar wissel het af met Adidas Hamburg. Laatste tijd draag ik die weer voornamelijk, tot ik weer een nieuw paar air max 1 heb en dan draag ik die weer meer.
Ja draag ze ook naar mijn werk, maar op mijn werk draag ik werkschoenen dus ze staan dan in mijn locker. Ze zijn eigenlijk geschikt voor elke situatie omdat de rest van je outfit voornamelijk bepaald of iets formeel is of niet. Sneakers kunnen tegenwoordig altijd.
Ik ga zelf altijd voor de wintermodellen, zijn vaak stuk donkerder en geen felle kleuren.
Draag ze altijd. Maar wissel het af met Adidas Hamburg. Laatste tijd draag ik die weer voornamelijk, tot ik weer een nieuw paar air max 1 heb en dan draag ik die weer meer.
Ja draag ze ook naar mijn werk, maar op mijn werk draag ik werkschoenen dus ze staan dan in mijn locker. Ze zijn eigenlijk geschikt voor elke situatie omdat de rest van je outfit voornamelijk bepaald of iets formeel is of niet. Sneakers kunnen tegenwoordig altijd.
Klopt, met een paar deftige sneakers en goede kledij erop kom je (als jonge gast toch) vaak nog goed weg. Alleen, zoals ik al zei, kan je in bepaalde functies niet aankomen in sneakers.
Ik vind Nike's niet superieur aan andere sneakermerken, maar vind sommige modellen en/of kleuren erg gaaf. Zelf ben ik niet snel van de felle kleuren, en dan met name hele wilde felle kleuren combinaties.
Ik studeer nog en heb geen bijbaantje atm. Maar ik heb genoeg andere nette sneakers en niet-sneakers om mee af te wisselen
Puur uit nieuwsgierigheid, wat vinden jullie zo mooi aan deze schoenen?
En dragen jullie dit ook naar werk etc, of alleen in vrije tijd? Vind ze namelijk redelijk kinderlijk (en ja mening, smaken verschillen) ook totaal niet mooi. Vroeger droeg ik ze wel maar dit was echt als kind.
Ik vind de diversiteit ervan erg leuk.. Daarnaast ga ik graag voor de modellen die je niet veel ziet.. Ik draag ze voornamelijk naar festivals, maar ook wel in het weekend als ik een jeans draag. Momenteel ook naar het werk (met tegenzin), maar ik heb last van een dubbele peesontsteking in beide voeten en deze bieden momenteel het meeste comfort.
Ik vind dat Nike je outfit echt af kan maken, er zijn ook vele modellen en kleuren waarbij ze de plank compleet misslaan.. maar over het algemeen zijn er ook prima casual modellen en met name bij mannen staat dat niet raar onder een goede jeans..
Ik weet dat die door maar weinig mensen gewaardeerd kunnen worden.
Ik vind ze alleen wel heel vet voor een festival of indoorparty als je je outfit er verder goed op afstelt..
Ik weet dat die door maar weinig mensen gewaardeerd kunnen worden.
Ik vind ze alleen wel heel vet voor een festival of indoorparty als je je outfit er verder goed op afstelt..
Tbh vind ik deze air max iets minder mooi staan bij (de meeste) meisjes/vrouwen. Liever iets fijnere schoenen, air max tavas of thea oid. Maar is natuurlijk nog altijd persoonlijke smaak, en er zijn er ook genoeg die er wel mee staan. Maar over het algemeen niet veel, degene die ik tegenkom op feestjes toch niet
Tbh vind ik deze air max iets minder mooi staan bij (de meeste) meisjes/vrouwen. Liever iets fijnere schoenen, air max tavas of thea oid. Maar is natuurlijk nog altijd persoonlijke smaak, en er zijn er ook genoeg die er wel mee staan. Maar over het algemeen niet veel, degene die ik tegenkom op feestjes toch niet
Jaa, kan ik me wel voorstellen.. Ik kan maar niet wennen aan die twee modellen die jij noemt, die vind ik het vaak net niet (foto in spoiler)
Ik vind dat vergeleken bij het model dat ik heb echt 10x niks zo...
Ik heb daarbij maar een maatje 35, en dat ziet er vind ik zelf niet zo lomp uit als wanneer je deze modellen in grotere maten hebt.
Met nike is het nog wel altijd afwachten hoe ze in het echt uitvallen. Sommige series zien er op het plaatje op internet echt amazing uit, en dan haal je ze uit de doos en denk je "srs, wtf happened". Kan met die gouden ook heel goed zo zijn, maar zo op de foto vind ik ze wel erg nice, maar dat kan ook mijn goldtick zijn..
Jaa, kan ik me wel voorstellen.. Ik kan maar niet wennen aan die twee modellen die jij noemt, die vind ik het vaak net niet (foto in spoiler)
Ik vind dat vergeleken bij het model dat ik heb echt 10x niks zo...
Ik heb daarbij maar een maatje 35, en dat ziet er vind ik zelf niet zo lomp uit als wanneer je deze modellen in grotere maten hebt.
Met nike is het nog wel altijd afwachten hoe ze in het echt uitvallen. Sommige series zien er op het plaatje op internet echt amazing uit, en dan haal je ze uit de doos en denk je "srs, wtf happened". Kan met die gouden ook heel goed zo zijn, maar zo op de foto vind ik ze wel erg nice, maar dat kan ook mijn goldtick zijn..
In die kleuren vind ik die idd lelijk. Maar ben persoonlijk ook niet echt van allemaal veschillende kleurtjes. Persoonlijk vind ik dan ook de tavas echt geweldig knap. In het donkerblauw of zwart dan. Misschien zelfs in het rood maar dan echt enkel in de zomer op festivals
En idd met een kleine schoenmaat scheelt het natuurlijk een pak
In die kleuren vind ik die idd lelijk. Maar ben persoonlijk ook niet echt van allemaal veschillende kleurtjes. Persoonlijk vind ik dan ook de tavas echt geweldig knap. In het donkerblauw of zwart dan. Misschien zelfs in het rood maar dan echt enkel in de zomer op festivals
En idd met een kleine schoenmaat scheelt het natuurlijk een pak
Ik koop (nouja, ik krijg ze altijd van @Punjab) mijn nikes eigenlijk ook alleen met het oog op dat soort vrijetijdsdingen.. Waarin het leuk is om net wat apartere dingen te hebben dan de standaard die al 90x voorbij is gekomen..
Ik koop (nouja, ik krijg ze altijd van @Punjab) mijn nikes eigenlijk ook alleen met het oog op dat soort vrijetijdsdingen.. Waarin het leuk is om net wat apartere dingen te hebben dan de standaard die al 90x voorbij is gekomen..
Klopt, ik draag die schoenen vaak omdat ik enkel in Air Max perfect loop met steunzolen Maar ik ga niet 2 paar 'deftige' Air Max kopen en dan nog eens 1 à 2 paar voor weg te gaan. Wordt een dure affaire en heb ook nog andere soorten schoenen