XXL Nutrition

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

DSCF8957-1600.jpg


Paar maanden terug dit paar aangeschaft. Erg blij mee! (als echte Classic BW liefhebber!)

Smaakt naar meer dus ik denk dat er binnenkort een vergelijkbaar paar in het "Premium GS Black/ Black" gaat komen!
 
Ah leuk topic!

Nog meer mensen die Nike Air Max 1's verzamelen?
Ik heb een aardige collectie met de oudere modellen (terug tot 2002) opgebouwd. Beetje uit de hand gelopen hobby haha...
 
Heb je een linkje? Zijn erg vet!
Het zijn de Nike Air Max 1 Jcrd Gym Red/laser Crimson

Je zult ze in Nederland niet zo gauw vinden... Welke maat heb je? Op Ebay stonden ze wel in verschillende maten.
 
Ah leuk topic!

Nog meer mensen die Nike Air Max 1's verzamelen?
Ik heb een aardige collectie met de oudere modellen (terug tot 2002) opgebouwd. Beetje uit de hand gelopen hobby haha...
Vet! Heb je foto's? Of kun je die posten?
 
Die bovenste fucking classic man.
 
Ik kan morgen of overmorgen, als ik thuis ben, wel ff wat foto's maken.
Maar deze heb ik bijvoorbeeld staan:

atmos-elephant-print-nike-air-max-1-2017-release-date.jpg


animal.jpg
Shiiiit gewoon elephants en supreme animal packs die zijn beide hard man. Welke maat heb je? En zijn ze in goede staat? Pics van al je paartjes aub :D
 
Heeft iemand hier deze?
tumblr_mt61kb0nsr1r92k5yo1_1280.png

Ben niet meer zo van de maxjes, maar deze heb ik altijd zo sick gevonden. Idem voor de parra x patta jacket.
DSC00160.jpg
 
Het zijn de Nike Air Max 1 Jcrd Gym Red/laser Crimson

Je zult ze in Nederland niet zo gauw vinden... Welke maat heb je? Op Ebay stonden ze wel in verschillende maten.

Thanks! Ga eens op onderzoek uit tegen de tijd dat ik weer geld te besteden heb voor schoenen. Heb maat 40 1/2, helaas wel een erg gangbare maat.
 
Thanks! Ga eens op onderzoek uit tegen de tijd dat ik weer geld te besteden heb voor schoenen. Heb maat 40 1/2, helaas wel een erg gangbare maat.
In maat 41 staan ze wel op Ebay, in 40,5 kan ik ze niet vinden.
 
In maat 41 staan ze wel op Ebay, in 40,5 kan ik ze niet vinden.

Liever te groot dan te klein. 40 zit echt nèt te krap. Ga binnekort eens kijken. Nikes zitten ook gewoon altijd lekker en blijven, bij mij, lang "stevig" om je voet zitten.
 
Shiiiit gewoon elephants en supreme animal packs die zijn beide hard man. Welke maat heb je? En zijn ze in goede staat? Pics van al je paartjes aub :D

Staat van beiden is prima. Uiteraard wel gedragen, maar goed voor gezorgd. De Animals hebben bijvoorbeeld bijna geen hairloss / slijtage plekken.
Heb maat 43.

Elephants in maart toch weer in de verkoop?

Ja dan komt een nieuwe release, maar waarschijnlijk worden ze iets aangepast. Vorig jaar kwamen namelijk ook de Safari's weer opnieuw uit, maar die zagen er toch heel anders uit dan de OG's...
 
Back
Naar boven