- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

t*ring hard man beide paartjes. Die Liberty Bourtons zijn ook echt dik! Wist volgens mij niet eens dat die blauwe Liberty Pixel bestonden
Welk paar is dat onder die rode Liberty's? Doen me denken aan Eskimo's maar dat zijn het niet? Heb die nog nooit gezien naar mijn weten... Ben jaloers damn.

Welkom allen bij weer een bijzondere bijeenkomst,
Ik ben nu 327 dagen clean en ben bijna toe aan mijn twaalfde stap. Maar eerst wil ik als sponsor een nieuwe broeder verwelkomen. Punjabi Air Maxi.
Beste Punjabi, kun jij ons iets vertellen over waarom je hier bent?
Geweldig gedaan! Kudos!Waarde Derksen,
Dank voor de introductie.. Ik ben hier omdat mijn gains te lijden hebben onder mijn koopzucht tot nieuwe Air Maxi's. En dit valt niet meer te compenseren met meer AAS en GH
Je bent bijna op dag 365, dan krijg jij jouw eerste mijlpaal veter toegestuurd!
@Punjab : train je ook op Air Max? Het verbaast mij altijd hoeveel mensen ik zie trainen op Air Max en dan m.n. als ze deadliften of squatten. Alsof ze er bewust voor kiezen op luchtkussentjes te staan. Een borst-/arm-/schoudertraining kan ik nog mee inkomen.

Fair.

Fair.
En nu weten we dus ook waarom niet.
Bij Deadlifts trek ik overigens altijd mijn schoenen uit, dus zou het niet uitmaken. Ik vind overigens alle oefeningen waarbij ik stevig wilt staan/afzetten Air Max niet fijn (Leg Press, OHP, Seated Cable Rows).
Ik noemde gewoon een paar oefeningen waarbij ik het fijn vind om stevige/stabiele schoen aan te hebben, dus geen Air Max:
Ik noemde gewoon een paar oefeningen waarbij ik het fijn vind om stevige/stabiele schoen aan te hebben, dus geen Air Max:
![]()
Kan overigens wel prima op Air Max hoor, maar lijkt mij niet de ideale schoen (en is sowieso niet een 'echte' sportschoen om op de trainen).
Dat zijn ook de 2 voornaamste. Daarnaast heb ik het liefst ook powerliftschoenen (of geen schoenen) aan bij zware OHP (staand met BB).Geen problemen mee met trainen op air max op squat en deadlift (rdl) na.
Sorry was ff off-topic. Ik heb maar één paar. In Egypte verkochten ze enkel fakes. In officiële winkels helaas geen Air Max gezien.@Bert dit is een air max topic, niet het ‘wat zijn ideale sportschoenen om in te trainen’![]()
Sorry was ff off-topic. Ik heb maar één paar. In Egypte verkochten ze enkel fakes. In officiële winkels helaas geen Air Max gezien.
Ja, moest ook al zoeken om Red Bull zero te vinden (87 cent, dus wel goedkoop, maar bij Big Bazaar nu ook). Monster hadden ze nergens.