MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic

Zondag is de nieuwe vrijdag? :D

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe aanwinsten dankzij @HillR :heart:

nike-air-max-1-liberty-bourton-mehdi_brg.jpg

x5_280678225ixh.jpg

t*ring hard man beide paartjes. Die Liberty Bourtons zijn ook echt dik! Wist volgens mij niet eens dat die blauwe Liberty Pixel bestonden :eek:

Welk paar is dat onder die rode Liberty's? Doen me denken aan Eskimo's maar dat zijn het niet? Heb die nog nooit gezien naar mijn weten... Ben jaloers damn.

Hier in Egypte hebben ze pas gekke kleuren en modellen. :roflol: Helaas gemaakt van plastic, maar "high quality copies" volgens de verkopers, haha.

t*ring hard man beide paartjes. Die Liberty Bourtons zijn ook echt dik! Wist volgens mij niet eens dat die blauwe Liberty Pixel bestonden :eek:

Welk paar is dat onder die rode Liberty's? Doen me denken aan Eskimo's maar dat zijn het niet? Heb die nog nooit gezien naar mijn weten... Ben jaloers damn.

Dat zijn de AM1 Black Curtain :D

Welkom allen bij weer een bijzondere bijeenkomst,

Ik ben nu 327 dagen clean en ben bijna toe aan mijn twaalfde stap. Maar eerst wil ik als sponsor een nieuwe broeder verwelkomen. Punjabi Air Maxi.
Beste Punjabi, kun jij ons iets vertellen over waarom je hier bent? Voel je vrij om te zeggen wat je wilt, we accepteren jou zoals je bent en alles wat hier gezegd en gedaan wordt is veilig en blijft tussen ons. Toe maar jongen, het podium is voor jou!

Welkom allen bij weer een bijzondere bijeenkomst,

Ik ben nu 327 dagen clean en ben bijna toe aan mijn twaalfde stap. Maar eerst wil ik als sponsor een nieuwe broeder verwelkomen. Punjabi Air Maxi.
Beste Punjabi, kun jij ons iets vertellen over waarom je hier bent?

Waarde Derksen,

Dank voor de introductie.. Ik ben hier omdat mijn gains te lijden hebben onder mijn koopzucht tot nieuwe Air Maxi's. En dit valt niet meer te compenseren met meer AAS en GH :(

Je bent bijna op dag 365, dan krijg jij jouw eerste mijlpaal veter toegestuurd!

Waarde Derksen,

Dank voor de introductie.. Ik ben hier omdat mijn gains te lijden hebben onder mijn koopzucht tot nieuwe Air Maxi's. En dit valt niet meer te compenseren met meer AAS en GH :(

Je bent bijna op dag 365, dan krijg jij jouw eerste mijlpaal veter toegestuurd!
Geweldig gedaan! Kudos!

@Punjab : train je ook op Air Max? Het verbaast mij altijd hoeveel mensen ik zie trainen op Air Max en dan m.n. als ze deadliften of squatten. Alsof ze er bewust voor kiezen op luchtkussentjes te staan. Een borst-/arm-/schoudertraining kan ik nog mee inkomen.

@Punjab : train je ook op Air Max? Het verbaast mij altijd hoeveel mensen ik zie trainen op Air Max en dan m.n. als ze deadliften of squatten. Alsof ze er bewust voor kiezen op luchtkussentjes te staan. Een borst-/arm-/schoudertraining kan ik nog mee inkomen.

Yes, maar ik deadlift en squat ook niet ;)

• Like
Waarderingen: BB_
Yes, maar ik deadlift en squat ook niet ;)
Fair.
En nu weten we dus ook waarom niet. ;)
Bij Deadlifts trek ik overigens altijd mijn schoenen uit, dus zou het niet uitmaken. Ik vind overigens alle oefeningen waarbij ik stevig wilt staan/afzetten Air Max niet fijn (Leg Press, OHP, Seated Cable Rows).

Fair.
En nu weten we dus ook waarom niet. ;)
Bij Deadlifts trek ik overigens altijd mijn schoenen uit, dus zou het niet uitmaken. Ik vind overigens alle oefeningen waarbij ik stevig wilt staan/afzetten Air Max niet fijn (Leg Press, OHP, Seated Cable Rows).

Seated cable row? Haha

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik noemde gewoon een paar oefeningen waarbij ik het fijn vind om stevige/stabiele schoen aan te hebben, dus geen Air Max:
upload_2018-10-1_20-27-16.jpeg

Kan overigens wel prima op Air Max hoor, maar lijkt mij niet de ideale schoen (en is sowieso niet een 'echte' sportschoen om op de trainen).

Ik noemde gewoon een paar oefeningen waarbij ik het fijn vind om stevige/stabiele schoen aan te hebben, dus geen Air Max:
upload_2018-10-1_20-27-16.jpeg

Kan overigens wel prima op Air Max hoor, maar lijkt mij niet de ideale schoen (en is sowieso niet een 'echte' sportschoen om op de trainen).

Geen problemen mee met trainen op air max op squat en deadlift (rdl) na.

@Bert dit is een air max topic, niet het ‘wat zijn ideale sportschoenen om in te trainen’ :rolleyes:

Terug
Naar boven