ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast...
Op de valreep heb ik deze nog kunnen vinden in de juiste maat in een webshop in Spanje
![]()
En dit WMNS model vind ik ook lekker zomers, dus @HillR lief aangekeken en het mocht van de baas
![]()
nice waar vind ik deze modellen? linkje? mijn dank zal groot zijn! of een goede zoek machine ben opzoek naar een apart mooi modelletje niet zn standaard

Wat is je maat en je budget? De modellen die je daar quote zijn nagenoeg nergens meer te verkrijgen, al geloof ik dat die blauwe sc jewels nog wel bij bludshop uit polen te krijgen zijn.
Bij Runcolors niet bij Bludshop;
https://runcolors.com/sneakers/air_max_1_premium_jewel_university_blue_918354-102.html en voor 88,50 ook geen gekke deal![]()
zijn deze ook ergens te krijgen of special edition of zelf ontworpen?
Zelf via StockX gekocht, maar die zitten in USA en krijg je nog inklaringskosten en BTW met een beetje pech (en 2018 is mijn pechjaar
dus uiteindelijk heb ik er 260,00 voor betaald geloof ik)40.5/41 budget maakt niet zoveel uit. ik heb laatst neppe gekocht maar das echt 3x niks slechte kwaliteit enz..
kiezen is alleen zo moeilijk![]()
Die roze jewels zijn echt dirtcheap en hard. Heb alleen geen plek mee voor schoenen en m'n moeder vindt het teveel worden![]()

En ze lopen ook lekker licht! Ik heb ze as we speak aan!