Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit topic is zo 2003.
 
Nederland, het land waar Air Max nooit uit de mode raakt
?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.jpg
 
De Classics en 'TNs' waren hier populairder. :thinking:

Nike-TN-Air-Max-Plus-Tuned-Hyper.jpg


De stoomboten in dit topic associeer ik met Franse kleurlingen. :o
 
1987 jongens :heart:

Released in 1987 as simply the Air Max, the Air Max 1 was the first shoe ever to employ Max Air technology. It was marketed for running, which would continue to be the case for new Air Max designs until 2018's Air Max 270. Its upper was composed of nylon and synthetic felt, with a leather version being released in 1988. The Air Max 1 continues to enjoy significant popularity with sneaker enthusiasts, with Nike releasing "retro" models employing both original and pre-existing exterior designs ("colorways") on a regular basis.
 
Ipv veters zo een draaischijfje. Was een tijd populair bij een merk peperdure schoen. Dacht kangaroos. Of hadden deze zo een zakje op het lipje?
 
Ipv veters zo een draaischijfje. Was een tijd populair bij een merk peperdure schoen. Dacht kangaroos. Of hadden deze zo een zakje op het lipje?
Peperduur? Ik dacht dat Kangaroo zo'n cheap Scapino-merk was.
 
Peperduur? Ik dacht dat Kangaroo zo'n cheap Scapino-merk was.

Kangaroo is tegenwoordig een licentie merk en daardoor kun je het zomaar terugzien bij discounters etc. Beetje hetzelfde als Slazenger, Tenson etc.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ipv veters zo een draaischijfje. Was een tijd populair bij een merk peperdure schoen. Dacht kangaroos. Of hadden deze zo een zakje op het lipje?
Puma had vroeger zo een dingen
Puma disc of zo iets noemde dat.
 
Veel paartjes van gehad, mijn tante uit Amerika (nee niet Marokko) stuurde elk jaar een paartje op voor mijn verjaardag. Je had ze bijvoorbeeld met een op te pompen lip enzo.

Bekijk bijlage 464657
Heb vroeger zo lage gehad.
Nike had ook zo een pomp systeem. Het pompje zat in de lip.
 
Mooi paartje die Viotech! Mij wat te kleurig voor mijn persoonlijkheden :p

Blijft trouwens zuur dat ik de 2u (2uren verdomme) window heb gemist bij de AM 90 om de Levi's Customs te maken :treuren:

upload_2019-8-29_10-0-52.png


upload_2019-8-29_10-1-22.png


upload_2019-8-29_10-1-51.png


upload_2019-8-29_10-2-35.png


tenor.gif
 
Laatst bewerkt:
Deze besteld. Waren maar 82,50 :cool:

Twijfel om er blauwe, zwarte of oranje veters in te doen, wat denken jullie?

nike-air-max-1-white-photo-blue-total-orange-black-ah8145-112-1_1.jpg
 
Blauw for sure. Ik zit ook te kijken naar veters voor mijn paartjes, maar no clue wat matched.
 
Blauw of Oranje kan beide perfect bij dit paartje, oranje is wat meer uitgesproken wel :)
 
Back
Naar boven