XXL Nutrition

Sticky Nike Air Max topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Reverse Duck Camo zijn wel vet
 
Reverse Duck Camo zijn wel vet
Ik vind 90's niet zo vet, vroeger wel gedragen maar tegenwoordig trekt het me niet meer.

Het is een beetje vloeken in de kerk maar ik heb maar een paar Asics gel lyte 3 gekocht. Aangezien er toch geen goeie am1 releases uitkomen en ik dit paar wel dope vind. :D Eerste keer dat ik soorgelijke sneaker koop wat geen am1 is.
1601229926313.png
 
Ja veelal overpriced in dat soort winkels inderdaad.
Animals 2 stonden voor 525 in de winkel. Als je goed zoekt vind je een DS paartje voor onder de 400 denk ik, dus beetje gekke prijzen inderdaad. Alsnog tof om irl te zien. De originele animals stonden achter glas, zullen vast nog een stuk duurder geweest zijn.
 
Animals 2 stonden voor 525 in de winkel. Als je goed zoekt vind je een DS paartje voor onder de 400 denk ik, dus beetje gekke prijzen inderdaad. Alsnog tof om irl te zien. De originele animals stonden achter glas, zullen vast nog een stuk duurder geweest zijn.

Ja een paartje animal 2.0 kun je zeker onder de €400,- vinden, ongeacht je maat. Zeker gaaf om te zien die paartjes, bij een sneakerness ook altijd leuk om even bij Prime en Outsole te gaan kijken.
 
Ik vind 90's niet zo vet, vroeger wel gedragen maar tegenwoordig trekt het me niet meer.

Het is een beetje vloeken in de kerk maar ik heb maar een paar Asics gel lyte 3 gekocht. Aangezien er toch geen goeie am1 releases uitkomen en ik dit paar wel dope vind. :D Eerste keer dat ik soorgelijke sneaker koop wat geen am1 is.
Bekijk bijlage 504982
Vet! Asics gaan bij mij altijd net zo lang mee als de maxjes, zeker geen verkeerde keuze. Geniet van je nieuwe sneakers :D
 
Ik vind 90's niet zo vet, vroeger wel gedragen maar tegenwoordig trekt het me niet meer.

Het is een beetje vloeken in de kerk maar ik heb maar een paar Asics gel lyte 3 gekocht. Aangezien er toch geen goeie am1 releases uitkomen en ik dit paar wel dope vind. :D Eerste keer dat ik soorgelijke sneaker koop wat geen am1 is.
Bekijk bijlage 504982
Zijn wel toffe sneakers. Asics zitten ook zeer comfortabel (hardloopschoenen/-merken sowieso). Ik heb de Nijmeegse Vierdaagse op hardloopschoenen gelopen, dat ging beter dan op wandelschoenen. En luchten zeer goed, goeie demping, pasform. Zolang het maar niet van die 'old school' jaren tachtig hardloopschoenen zijn onder een spijkerbroek. :roflol:
 
Ik vind 90's niet zo vet, vroeger wel gedragen maar tegenwoordig trekt het me niet meer.

Het is een beetje vloeken in de kerk maar ik heb maar een paar Asics gel lyte 3 gekocht. Aangezien er toch geen goeie am1 releases uitkomen en ik dit paar wel dope vind. :D Eerste keer dat ik soorgelijke sneaker koop wat geen am1 is.
Bekijk bijlage 504982
Clean!
Ben zelf heel erg fan van Puma. Kwalitatief nummer 1 schoenen imo.
Vooral die nieuwe RS-X series zijn onverwoestbaar.
Heb een paar puma's al 5 jaar en ze zijn nog steeds in goede staat.
 
Clean!
Ben zelf heel erg fan van Puma. Kwalitatief nummer 1 schoenen imo.
Vooral die nieuwe RS-X series zijn onverwoestbaar.
Heb een paar puma's al 5 jaar en ze zijn nog steeds in goede staat.
Tering die shit is zo fucking lelijk. Loop je ook op Fila Disruptors? :roflol:
Kunnen we het even bij Air Max (en het liefst 1's) houden aub :s
 
Tering die shit is zo fucking lelijk. Loop je ook op Fila Disruptors? :roflol:
Kunnen we het even bij Air Max (en het liefst 1's) houden aub :s
Deze dino stompers? No ty.
Puma is kwestie van smaak, als je goede colorway hebt zijn ze best ziek.
Heb ook genoeg Air Max gehad. Maar ben een beetje inspiratieloos atm voor nieuwe maxies.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201030-142352.jpg
    Screenshot_20201030-142352.jpg
    98,3 KB · Weergaven: 122
  • Haha
Waarderingen: BB_
Deze dino stompers? No ty.
Puma is kwestie van smaak, als je goede colorway hebt zijn ze best ziek.
Heb ook genoeg Air Max gehad. Maar ben een beetje inspiratieloos atm voor nieuwe maxies.
Hoe dan? Er zijn letterlijk meer dan 1000 cw's...
 
Tering die shit is zo fucking lelijk. Loop je ook op Fila Disruptors? :roflol:
Kunnen we het even bij Air Max (en het liefst 1's) houden aub :s
Ik heb zwarte '97s :trollface:
 
Hoe dan? Er zijn letterlijk meer dan 1000 cw's...
Ja dat kan best maar heb er nog geen gezien waarvan ik nu denk yo die moet ik hebben.
1604064876442.png


Deze vind ik kneiterziek, maarja de prijs is ook kneiterziek.
 
Ja dat kan best maar heb er nog geen gezien waarvan ik nu denk yo die moet ik hebben.
Bekijk bijlage 511245

Deze vind ik kneiterziek, maarja de prijs is ook kneiterziek.
Baal nog steeds, deze kon je voor 350/400 euro pre-orderen ffs. Nu zijn ze mij 't niet meer waard..
 
Baal nog steeds, deze kon je voor 350/400 euro pre-orderen ffs. Nu zijn ze mij 't niet meer waard..
Ja nu zijn ze 4K ofzo, iets te veel van het goede.
1604065082587.png

Deze zijn ook heel clean, maar ja overal uitverkocht. :(
 
Ja nu zijn ze 4K ofzo, iets te veel van het goede.
Bekijk bijlage 511246
Deze zijn ook heel clean, maar ja overal uitverkocht. :(
Neejoh sw kun je sws onder de 1k vinden afhankelijk van je maat.

Ja die OG anniversary had ik d'r veel meer van moeten binnen harken. €100 op Nike toen..
 
Neejoh sw kun je sws onder de 1k vinden afhankelijk van je maat.

Ja die OG anniversary had ik d'r veel meer van moeten binnen harken. €100 op Nike toen..
€100 is a steal
 
Baal nog steeds, deze kon je voor 350/400 euro pre-orderen ffs. Nu zijn ze mij 't niet meer waard..
Idem voor watermelons of de meest recente parra's. Toen ik twijfelde waren ze prima te betalen maar wordt alleen maar gekker.
 
Back
Naar boven